آیا بازیابی کوین و توکن امکان پذیر است؟

همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم کار در بازار ارز دیجیتال نیازمند اطلاعات و دقت بسیار زیادی می‌باشد. زیرا زمانی که قصد واریز و برداشت یا خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال را دارید اگر اطلاعاتی در آن خصوص نداشته باشید یا در انجام هرگونه از این عملیات دقت کافی به خرج ندهید یک اشتباه کوچک می‌تواند منجر به مشکلات زیادی شود. به طور مثال زمانی که قصد دارید واریز یا برداشتی در کیف پول یا صرافی مورد نظر خود انجام دهید گاه ممکن است با عدم تمرکز، رمز ارزها شما به مقصد نرسد و شما قصد بازیابی کوین و توکن خود را داشته باشید.

اکنون این سوال به وجود می‌آید که با وجود پیچیدگی بازار ارز دیجیتال آیا بازیابی کوین و توکن امکان پذیر است و کاربران مجدد می‌توانند به دارایی خود دسترسی داشته‌باشند؟ برهمین اساس ما در ادامه مقاله قصد داریم در خصوص این نگرانی بزرگ به شما توضیحاتی دهیم و به مباحث زیر بپردازیم.

  1. بازیابی کوین و توکن با شرط مبدا بودن بیت ایمن
  2. بازیابی کوین و توکن با شرط مقصد بودن بیت ایمن
  3. آیا بازیابی کوین و توکن به شبکه انتقال شما بستگی دارد؟
  4. صرافی بیت ایمن از چه شبکه هایی پشتیبانی می کند؟

 

بازیابی کوین و توکن با شرط مبدا بودن بیت ایمن

 

بازیابی کوین و توکن با شرط مبدا بودن بیت ایمن

زمانی که قصد واریز یا برداشت از کیف پول یا صرافی مورد نظر خود را دارید باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. گاه ممکن است شما به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده باشید و از اطلاعات زیادی در این حوزه برخوردار نباشید یا به هر دلیلی در آن زمان دقت کافی نداشته باشید. برهمین اساس زمانی که قصد دارید عملیات واریز و برداشت انجام دهید ممکن است از آدرس قبلی کیف پول مقصد استفاده کنید یا به یکسان بودن شبکه‌های مبدا و مقصد توجه نکنید. در این صورت دارایی شما از دسترس خارج می‌شود و به دنبال راهکاری برای بازیابی کوین و توکن خود می‌باشید.

به طور مثال زمانی که شما از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن برداشت انجام می‌دهید و اگر همچین مشکلی برایتان رقم خورد باید به این نکته توجه کنید که بیت ایمن مبدا شما می‌باشد. یعنی عملیات شما از مبدا که به نوعی صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن می‌باشد به درستی انجام شده است و شما باید از طریق مقصد خود پیگیری فرمایید. با در نظر داشتن اینکه آدرس کیف پول‌ها همواره ناشناس می‌باشد عملا امکان پیدا کردن مقصد وجود ندارد و ممکن است دارایی شما برای همیشه از دست برود.

شرایطی که در این قسمت به آن اشاره شد در صورتی می‌باشد که صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن مبدا شما باشد. اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که اگر بیت ایمن مقصد شما باشد، آیا بازیابی کوین و توکن شما امکان پذیر است؟ برهمین اساس ما در ادامه مقاله قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم.

 

بازیابی کوین و توکن با شرط مقصد بودن بیت ایمن

 

بازیابی کوین و توکن با شرط مقصد بودن بیت ایمن

زمانی که شما قصد دارید رمز ارز خود را به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن منتقل کنید ولی آدرس مقصد را اشتباه وارد کرده باشید یا شبکه‌های مبدا و مقصد یکسان نباشد، انتقال شما به بیت ایمن انجام نمی‌شود. برهمین اساس همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد در این شرایط دارایی شما از دسترس خارج می‌شود. البته بهتر است نگران دارایی خود نباشید زیرا اگر مقصد شما بیت ایمن باشد، با در نظر داشتن شرایطی، بازیابی کوین و توکن امکان پذیر می‌باشد. در این زمان تنها کافی است برای بازیابی کوین و توکن، آدرس ایمیل و شماره همراه خود را برای پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین بیت ایمن ارسال کنید.

پس از ارسال آدرس ایمیل و شماره همراه خود به پشتیبانی بیت ایمن همکاران بخش فنی در تایم‌های اداری بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند. پس از بررسی‌های لازم و کسر کارمزد، حساب شما در صرافی بیت ایمن شارژ می‌شود و می‌توانید مجددا به رمز ارز خود دسترسی پیدا کنید. اما بهتر است به این نکته توجه کنید که برای انجام هرگونه واریز و برداشت باید دقت کافی به خرج دهید تا انتقال شما به آدرس اشتباهی منتقل نشود زیرا گاهی بازیابی کوین و توکن امکان پذیر نمی‌باشد و دارایی شما ممکن است برای همیشه از دسترس خارج شود.

 

آیا بازیابی کوین و توکن به شبکه انتقال شما بستگی دارد؟

 

آیا بازیابی کوین و توکن به شبکه انتقال شما بستگی دارد؟

اکنون که با بازیابی کوین و توکن توسط صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن آشنا شدید بهتر است بدانید همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد بازیابی رمز ارز شما طبق شروطی امکان پذیر می‌باشد. برهمین اساس ابتدا باید به شبکه‌ای که انتقال رمز ارز خود را انجام دادید دقت کنید. زیرا زمانی بازیابی کوین و توکن شما توسط پلتفرم بیت ایمن انجام می‌شود که این پلتفرم شبکه‌ای که شما به انتقال انجام دادید را پشتیبانی کند.

در غیر این صورت باید به این نکته توجه که اگر شبکه انتقالی شما را بیت ایمن پشتیبانی نکند، امکان بازیابی رمز ارزها وجود ندارد، حتی اگر مقصد شما صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن باشد. برهمین اساس باید دقت کنید که بیت ایمن از چه شبکه‌هایی پشتیبانی می‌کند.

 

صرافی بیت ایمن از چه شبکه هایی پشتیبانی می کند

 

صرافی بیت ایمن از چه شبکه هایی پشتیبانی می کند؟

برای اطلاع از شبکه‌های بیت ایمن تنها کافی است به بخش کارمزدها مراجعه کنید و در قسمت کارمزدها می‌توانید شبکه‌هایی که این پلتفرم پشتیبانی می‌کند را مشاهده کنید. البته باید به این نکته اشاره کرد که صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن از شبکه‌های پرکاربرد و محبوبی همچون ERC-20، TRC-20 و غیره برای انتقال رمز ارزهای خود پشتیبانی می‌کند. تنها کافی است وارد قسمت کارمزدها شوید، در آن قسمت می‌توانید شبکه‌ هر رمز ارز را به همراه حداقل میزان برداشت، سطوح متفاوت و مقدار کارمزدهای واریز برداشت رمز ارزها و واریز برداشت تومانی را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها