افزایش قیمت شیبا (SHIB) در یک هفته اخیر

احتمالا همه شما ارز دیجیتال شیبا را می شناسید و با سوابق خوب آن آشنایی دارید. شیبا یکی از ارزهای دیجیتالی بود که با سودهای کلان و ناگهانی خود معروف شد. در یک هفته اخیر که وضعیت عمومی رمز ارزها بهبود پیدا کرد، شیبا نیز عملکرد درخشانی داشت. این ارز دیجیتال توانست در این یک هفته رشد قیمتی 25 درصدی را تجربه کند و به رتبه دوازدهم بازار برسد. افزایش قیمت شیبا بهای هر توکن SHIB را به 0.000015 دلار رساند تا خریداران این ارز دیجیتال کمی امیدوار شوند. در ادامه این خبر، افزایش قیمت شیبا در چند روز اخیر را به طور دقیق تری مورد بررسی قرار می دهیم. پس از بررسی افزایش قیمت شیبا نیز به سراغ پر سود ترین ها و پر ضرر ترین های هفته می رویم.

 

قیمت شیبا

 

افزایش قیمت شیبا

در یک هفته اخیر شیبا یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار بود که توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به ثبت برساند. همانطور که گفتیم، طی این یک هفته قیمت شیبا 25 درصد رشد کرد و به 0.000015 دلار رسید. بر این اساس اگر بخواهیم پر سود ترین ارزهای دیجیتال برتر بازار را بر اساس میزان سود هفتگی رتبه بندی کنیم، شیبا در جایگاه چهارم قرار می گیرد. در این فهرست، نام ارزهای دیجیتال سلسیوس (CEL)، انکر (ANKR) و نکسو (NEXO) بالاتر از شیبا به چشم می خورد. سلسیوس با رشد صد در صدی خود اختلاف زیادی با سایرین دارد و با اقتدار در رتبه اول است. رتبه دوم نیز به انکر اختصاص دارد که قیمت آن در طول این 7 روز بالغ بر 45 درصد افزایش یافت. رتبه سوم نیز مختص به نکسو می باشد که کمی بیشتر از شیبا و حدود 28 درصد رشد کرد.

بر خلاف شیبا، نکسو، انکر و سلسیوس که هفته خوبی را سپری کردند، ایپ کوین، میکر و کوساما وضعیت خوبی نداشتند. این سه ارز دیجیتال مطرح بازار در یک هفته اخیر حدود 15 درصد از قیمت خود را از دست دادند. به همین دلیل نمی توانیم بگوییم که بازار در این یک هفته به طور مطلق مثبت و صعودی بود. با این حال افزایش قیمت شیبا (SHIB) در یک هفته اخیر مشهود است و این ارز دیجیتال وضعیت نسبتا خوبی دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها