وضعیت قیمت سولانا در دو هفته اخیر

در یکی دو هفته اخیر، برخی از تحلیلگران نظر خود نسبت به بازار را تغییر دادند. عده ای از تحلیلگران گفتند که بازار نزولی رو به اتمام است و صعود بیت کوین به 22 هزار دلار، شروع روند صعودی می باشد. با این حال، پس از صعود بیت کوین به سطح 22 هزار دلار، در عرض چند ساعت قیمت ارزهای دیجیتال اصلاح شد. در جریان این افزایش و اصلاح قیمت ها، سولانا هم نوسانات زیادی را به خود دید. گرچه بیشتر نوسانات SOL در دو هفته اخیر مثبت بود و در این مدت، وضعیت قیمت سولانا نسبت به سایر رمز ارزها کمی بهتر شد. در ادامه، به بررسی دقیق تر وضعیت قیمت سولانا و تغییرات آن در طول 24 ساعت، 7 روز و 30 روز گذشته می پردازیم.

 

وضعیت قیمت سولانا

 

وضعیت قیمت سولانا در دو هفته اخیر چگونه بود؟

سولانا یکی از 10 ارز دیجیتال برتر بازار بر اساس مارکت کپ و از این رو، در معرض توجه عموم سرمایه گذاران قرار دارد. بنابراین تغییرات قیمتی سولانا می تواند برای عده زیادی از سرمایه گذاران حائز اهمیت باشد. این ارز دیجیتال علی رغم اصلاح 13.77 درصدی خود در 24 ساعت اخیر، در بازه هفتگی عملکرد خوبی دارد. در یک هفته اخیر، قیمت سولانا 6.19% افزایش یافت تا بهای این ارز دیجیتال به 33.03 دلار برسد. البته که شرایط سولانا در بازه ماهانه هم چندان جالب نبود و قیمت آن در این بازه حدود 10 دلار کاهش یافت.

از آنجایی که تمرکز ما روی وضعیت قیمت سولانا در دو هفته اخیر است، باید بگوییم که عملکرد این کوین در بازه مورد نظر بهتر از موارد فوق است. ارز دیجیتال SOL توانست در این بازه زمانی و از شروع ماه سپتامبر، حدود 30 درصد رشد کند. البته که اصلاح قیمتی اخیر، مقداری از سود سولانا در دو هفته اخیر را کاهش داد. اما سرمایه گذاران هنوز هم به رشد قیمت بیشتر سولانا امید دارند و افراد زیادی برای خرید سولانا اقدام می کنند. شما هم می توانید با مراجعه به سایت صرافی بیت ایمن، خرید سولانا را با خیال راحت انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها