تپ سواپ چیست؛ معرفی کامل بازی TapSwap

با پیشرفت دنیای تکنولوژی و فضای وب پیام رسان‌های متفاوتی راه اندازی شده‌اند تا بتوانند ارتباط را برای افراد راحت‌تر کنند. پیام رسان تلگرام نیز یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های خارجی است که در چندین سال اخیر با پیشرفت‌های زیادی روبرو بوده است و خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه داده است. از همین رو این خدمات بیش از پیش محبوبیت تلگرام را نسبت به سایر پیام رسان‌های خارجی بیشتر کرده است.

با در نظر داشتن این موضوع یکی از بهترین خدمات تلگرام، مینی بازی‌هایی همچون تپ سواپ می‌باشد. به صورت کلی بازی تپ سواپ یکی از بازی‌های تلگرامی است که با داشتن ارز تپ سواپ یا سکه‌های تپ در چندین ماه اخیر با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. بنابراین ما در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص این پروژه و نحوه ایردراپ تپ سواپ بپردازیم.

 

ارز تپ سواپ چیست؟

 

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ (TapSwap) یک مینی بازی تلگرامی است که در ابتدا بر روی شبکه سولانا راه اندازی شد از همین رو عده‌ای افراد این پروژه را به عنوان تپ سواپ سولانا می‌شناسند. البته پس از گذشت مدتی توسعه دهندگان این پروژه تپ سواپ را بر روی بستر تون راه اندازی کردند. به صورت کلی محیط این بازی به شکلی طراحی شده است تا افراد به راحتی بتوانند با کلیک‌های متعدد بر روی صفحه موبایل خود Taps به دست آورند.

قابل ذکر است که در زمان شروع بازی، بازیکنان در سطح برنز قرار دارند و موجودی آن‌ها 2500 تپ است که با افزایش کلیک‌ها و به دست آوردن تپ های بیشتر بازیکان می‌توانند به سطح‌های بالاتر دست پیدا کنند. همچنین قابل ذکر است که پس از چندین بار ورود و خروج به این بازی، تپ سواپ برای کاربران محدودیت ایجاد می‌کند و اجازه ورود به بازی را نمی‌دهد.

البته این محدودیت کوتاه مدت است و افراد پس از گذشت مدتی مجدد می‌توانند به بازی دسترسی پیدا کنند. همچنین از آنجایی که محیط بازی تپ سواپ شرایط مشابهی با فضای نات کوین دارد، عده‌ زیادی از افراد بر این باورند که ارز تپ سواپ ممکن است در آینده عرضه شود. اما تا به امروز خبر موثقی در خصوص زمان لیست شدن تپ سواپ در صرافی های ارز دیجیتال منتشر نشده است. برهمین اساس به صورت دقیق نمی‌توان آینده این پروژه را پیش بینی کرد.

 

آموزش بازی تب سواپ

 

آموزش بازی تپ سواپ

اکنون که با مفهوم کلی تپ سواپ تلگرام آشنا شدید بهتر است در خصوص نصب و دانلود تپ سواپ نیز اطلاعاتی داشته باشید. از همین رو برای نصب این بازی، ابتدا وارد پیام رسان تلگرام شوید سپس نام ربات TapSwap را سرچ کنید و بر روی گزینه Start کلیک کنید. در این صورت پروژه پیامی برای شما ارسال می‌کند که این پیام حاکی از توضیحات بازی است. از همین رو در پایان پیام سه گزینه Start now (الان شروع کن)، Join community (به انجمن بپیوندید) و Help (کمک) به شما نمایش داده می‌شود.

برای ورود به بازی باید در میان این سه مورد، گزینه Start now را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه می‌توانید وارد بازی شوید و با کلیک بر روی صفحه تلفن همراه خود تپ دریافت کنید. البته در این بین ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که نصب تپ سواپ برای ویندوز، آیفون و اندروید به چه شکل است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم، تمامی مراحلی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم برای نصب تپ سواپ بر روی تمامی تلفن‌های هوشمند صدق می‌کند.

اما نصب این بازی بر روی ویندوز امکان پذیر نمی‌باشد، زیرا زمانی که بر روی نسخه Telegram Web بازی تپ سواپ را باز می‌کنید و گزینه Start now را انتخاب می‌کنید، صفحه‌ای برای اسکن این ربات به شما نمایش داده می‌شود که با اسکن آن می‌توانید این بازی را در تلفن همراه خود انجام دهید.

 

قیمت ارز تپ سواپ چقدر است؟

 

قیمت ارز تپ سواپ چقدر است؟

با استقبال هرچه بیشتر افراد از بازی تپ سواپ بازیکنان زیادی به دنبال کسب درآمد از این بازی تلگرامی می‌باشند. برهمین اساس ممکن است در چند ماه اخیر خبرهایی در خصوص قیمت گذاری این پروژه منتشر شده باشد. اما باید به این نکته توجه کنید که تا به امروز تپ سواپ قیمت گذاری نشده است و قیمت این پروژه پس از عرضه ارز تپ سواپ اعلام می‌شود. برهمین اساس افرادی که به دنبال کسب درآمد و فروش تپ های خود می‌باشند باید منتظر بمانند تا توسعه دهندگان پروژه، در خصوص عرضه تپ سواپ زمان مشخصی را اعلام کنند تا قیمت دقیق پروژه مشخص شود.

البته مدتی است که شایعاتی در خصوص کلاهبرداری بودن این پروژه به گوش می‌رسد برهمین اساس در این مدت ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که آیا پروژه تپ سواپ سولانا معتبر است یا کلاهبرداری؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در حال حاضر هیچگونه اطلاعات دقیقی در خصوص آینده و وایت پیپر تپ سواپ منتشر نشده است برهمین اساس نمی‌توان در خصوص معتبر بودن این پروژه و ارزش سکه‌های تپ پیش بینی کرد. زیرا در حال حاضر این پروژه تنها به عنوان یک بازی تلگرامی فعالیت می‌کند.

 

چگونه تپ سواپ های بیشتری دریافت کنیم؟

 

چگونه می توان ارز Tapswap بیشتری به دست آورد؟

همانطور که در بخش‌های بالا نیز به آن اشاره کردیم در چندین ماه اخیر خبرهای زیادی در خصوص پروژه تپ منتشر شده است. از همین رو با شناخته‌تر شدن این پروژه و استقبال روز افرون افراد از این بازی، توسعه دهندگان آیتم‌های متفاوتی را به بازی تپ سواپ اضافه کرده‌اند تا افراد بتوانند با کمک این آیتم‌ها سکه‌های خود را افزایش دهند. برهمین اساس ما در این بخش قصد داریم روش‌های کسب تپ سواپ های بیشتر را به شما آموزش دهیم.

Ref: پس از ورود به صفحه اصلی بازی، پنج گزینه متفاوت در پایین صفحه به کاربران نمایش داده می‌شود که هر یک از این گزینه‌ها از بخش‌های متفاوتی برخوردارند. به طور مثال در بخش Ref شما می‌توانید در ازای دعوت دوستان خود 2 هزار سکه جدید از بازی دریافت کنید. برای انجام این کار کافی است وارد بخش Ref شوید و در قسمت My invite link کد دعوت خود را کپی کرده و برای دوستان خود ارسال کنید در این صورت پس از ورود دوستان شما به این بازی 2 هزار تپ سواپ جدید به موجودی شما اضافه می‌شود. البته در بخش Ref می‌توانید مشاهده کنید که چه کسانی را دعوت کرده‌اید و آن‌ها در چه سطحی هستند.

Task: دومین آیتم بازی تپ سواپ Task می‌باشد که از چند بخش متفاوت به نام‌های Cinama ،Special ،Leagues و Ref تشکیل شده است. به صورت کلی در بخش Cinema ویدیوهای یوتوب که مختص به بازی تپ سواپ است به کاربران نمایش داده می‌شود که در این ویدیوها اعداد و حروف مخفی درج شده است.

از همین رو افراد با مشاهده ویدیو و پیدا کردن اعداد مخفی می‌توانند 200 هزار سکه جدید دریافت کنند. البته ما در این بخش قصد داریم کدهای مخفی هر ویدیو را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید موجودی خود را افزایش دهید. از همین رو بهتر است بدانید کد هر ویدیو در مقابل آن قرار گرفته است که این کدها عبارت‌اند از:

  1. Watch The First Video: 739002
  2. Watch New Video: 5
  3. Learn What The TON Is: 548719
  4. Watch First Token Video: این ویدیو به کد نیاز ندارد تنها باید تمام ویدیو را تماشا کنید
  5. TapSwap Education: 030072
  6. TapSwap Education: 030072
  7. New In The Crypto World: 739551
  8. Learn 5 Crypto Terms: 2614907
  9. TapSwap Education What the bitcoin is: D57U94
  10. How Earn Money On CRYPTO: genesis
  11. Drops And Rises: 27F53K9

اکنون که با آیتم Cinama در بخش Task آشنا شدید نوبت به آیتم Special می‌رسد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید بخش‌های متفاوتی برای این آیتم طراحی شده است که کاربران می‌توانند با کمک این بخش‌ها سکه‌های جدید دریافت کنند.

 

Task

 

به صورت کلی در این بخش، بازی اعلام می‌کند که شما در ازای عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، یوتوب، X و غیره می‌توانید سکه‌های جدید دریافت کنید. بخش Leagues نیز به شکلی طراحی شده است که شما می‌تواید در ازای به پایان رساندن هر سطح بندی سکه‌های جدید دریافت کنید.

به طور مثال زمانی که شما سطح Silver را به پایان می‌رسانید و به سطح Gold ورود می‌کنید می‌توانید با ضربه زدن بر روی گزینه Claim پنج هزار سکه جدید دریافت کنید. در بخش Ref نیز بازی اعلام می‌کند که می‌توانید در ازای دعوت 10، 25، 50 و … سکه‌های بیشتری دریافت کنید. اکنون که با تمامی بخش‌های Task آشنا شدید بهتر است به سراغ آیتم بعدی یعنی Tap برویم.

Tap: سومین آیتم درون بازی تپ سواپ Tap است که افراد می‌توانند با ضربه زدن بر روی سکه تپ سواپ موجودی خود را افزایش دهند و ارزهای بیشتری دریافت کنند. همچنین بالای سکه تپ سواپ سطح بندی‌های بازی به شما نمایش می‌دهد که براساس آن می‌توانید مشاهده کنید که در چه سطحی قرار دارید. با در نظر داشتن این موضوع ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که بازی تپ سواپ چند سطح دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم به صورت کلی 11 سطح متفاوت برای بازی تپ سواپ طراحی شده است که افراد برای رسیدن به سطح‌های بالاتر باید تعداد تپ‌های خود را افزایش دهند. اما به صورت کلی سطح‌های تپ سواپ عبارت‌اند از:

  1. Wood League
  2. Bronze League
  3. Silver League
  4. Gold League
  5. Platinum League
  6. Diamond League
  7. Master League
  8. Grandmaster League
  9. Elite League
  10. Legendary League
  11. Maythic League

Boost: یکی دیگر از آیتم‌های درون بازی تپ سواپ، Boost است که در این بخش گزینه‌های متفاوتی وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها سکه‌های خود را افزایش دهند.

Stats: آخرین آیتم بازی تپ سواپ Stats است که در این بخش تعداد شرکت کنندگان و افراد فعال در بازی به شما نمایش داده می‌شود.

 

جمع بندی

در چندین ماه اخیر پیام رسان تلگرام خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه داده است که مینی بازی تپ سواپ نیز یکی از خدمات محبوب تلگرام می‌باشد. بازی تپ سواپ با داشتن رمز ارز بومی به نام ارز تپ سواپ و ارائه یک تجربه کاربری ساده توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین طراحی بازی تپ سواپ تلگرام مشابه با پروژه نات کوین است. از همین رو عده‌ای از افراد بر این باورند که در آینده این پروژه نیز همچون نات کوین عرضه می‌شود و افراد می‌توانند به خرید و فروش ارز تپ سواپ در صرافی های ارز دیجیتال بپردازند.

اما بهتر است بدانید که در حال حاضر ارز تپ سواپ تنها به عنوان یکی از آیتم‌های درون بازی شناخته می‌شود و تا به این لحظه خبر موثقی در خصوص عرضه ارز تپ سواپ منتشر نشده است. برهمین اساس نمی‌توان پیش بینی کرد که چه آینده‌ای در انتظار این پروژه است. بنابراین ما در این مقاله سعی داشتیم به سوال تپ سواپ تلگرام چیست پاسخ مناسبی دهیم تا شما با این پروژه بیشتر آشنا شوید.

 

سوالات متداول

آیا کاربران ایرانی می توانند در بازی تپ سواپ شرکت کنند؟

خیر از آنجایی که تلگرام برای کاربران ایرانی فیلتر شده است بازیکنان ایرانی نمی‌توانند در این بازی شرکت کنند.

آیا بازی تپ سواپ رایگان است؟

بله بازی تپ سواپ رایگان است و افراد می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای به نصب این بازی بپردازند.

آیا بازی تپ سواپ نیاز به اتصال اینترنت دارد؟

بله از آنجایی که تپ سواپ یک بازی تلگرامی است افراد باید پیش از ورود به بازی اینترنت خود را روشن کنند تا بتوانند در تپ سواپ شرکت کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها