کیف پول تون کیپر چیست؛ آموزش ساخت و نصب کیف پول tonkeeper

در دنیای دیجیتال امروزی، ارزهای دیجیتال نقش مهمی در تحولات اقتصادی و فناوری ایفا می‌کنند. از همین رو با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، نیاز به ابزارهایی برای مدیریت امن و کارآمد این دارایی‌ها بیش از پیش احساس می‌شود. با در نظر داشتن این موضوع کیف پول‌های دیجیتال، به عنوان واسطه‌هایی برای نگهداری، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال طراحی شده‌اند.

برهمین اساس کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) یکی از این کیف پول‌هایی است که اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این ولت ارز دیجیتال بر پایه شبکه TON (The Open Network) ساخته شده و با ارائه ویژگی‌های منحصر به فرد و امنیت بالا، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان فعالان حوزه ارزهای دیجیتال به دست آورد. بنابراین ما در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص کیف پول تون کیپر و ویژگی‌های آن بپردازیم.

 

کیف پول تون کیپر چیست؟

 

کیف پول تون کیپر چیست؟

تون کیپر یکی از انواع کیف پول های نرم افزاری است که برای ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال راه اندازی شده است و به عنوان یک کیف پول غیرحضانتی فعالیت می‌کند. از همین رو بهتر است بدانید که استفاده از کیف پول های غیرحضانتی برای تمامی سرمایه گذاران امکان پذیر است زیرا هیچ گونه کنترلی  بر روی دارایی سرمایه گذاران وجود ندارد از همین رو محدودیتی برای معاملات معامله گران اعمال نشده است. البته غیرحضانتی بودن تنها ویژگی کیف پول ton نیست بلکه این کیف پول از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است. با در نظر داشتن این موضوع کاربران مبتدی و تریدرهای حرفه‌ای به راحتی می‌توانند از این ولت استفاده کنند.

البته کیف پول تون کیپر از خدمات گسترده‌ای همچون سواپ (Swap)، استیکینگ ارزهای دیجیتال (Staking) و غیره نیز بهره‌مند است. همچنین همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم این کیف پول ارز دیجیتال بر روی شبکه TON راه اندازی شده است؛ از همین رو پروژه تون کیپر از سرعت و کارایی بالایی برخوردار است زیرا شبکه تون تراکنش‌ها را در مدت زمانی کوتاهی تایید می‌کنند و همین موضوع منجر به افزایش سرعت کیف پول تون کیپر نیز می‌شود. البته این موارد تنها چند مورد از ویژگی‌های کیف پول تون کیپر است و این ولت ارز دیجیتال از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی بهره‌مند است.

 

کیف پول تون کیپر از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می کند؟

 

کیف پول تون کیپر از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می کند؟

اکنون که با کیف پول tonkeeper آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که تون کیپر از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر کیف پول تون کیپر تنها از ارز تتر و تون کوین پشتیبانی می‌کند از همین رو کاربران و معامله گران تنها می‌توانند این دو رمز ارز را به ولت تون کیپر انتقال دهند. با در نظر داشتن این موضوع افراد اگر به صورت اشتباهی رمز ارزهای خود را به این پلتفرم انتقال دهند ممکن است دارایی آن‌ها از بین بروند.

البته عده‌ای بر این باورند که کیف پول تون کیپر برای نات کوین مناسب است اما باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر تون کیپر از ارز نات کوین پشتیبانی نمی‌کند. البته قابل ذکر است که به تازگی بازی تلگرامی به نام تپ سواپ راه اندازی شده است که این بازی شرایط مشابهی همچون نات کوین دارد از همین رو کیف پول تپ سواپ شرایطی فراهم کرده است تا افراد بتوانند این ولت را به بازی تپ سواپ متصل کنند.

در این صورت زمانی که ارز تپ سواپ عرضه شد، سرمایه گذاران می‌توانند رمز ارزهای خود را به تون کیپر انتقال دهند. با در نظر داشتن این موضوع می‌توان پیش‌بینی کرد که این ولت ارز دیجیتال در آینده پیشرفت‌های زیادی را در پیش دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد شما می توانید مقاله ” تپ سواپ چیست” را مطالعه کنید.

 

آموزش ساخت کیف پول تون کیپر

 

آموزش ساخت کیف پول تون کیپر

همانطور که در بخش‌های بالا نیز به آن اشاره کردیم کیف پول تون کیپر یکی از انواع کیف پول های نرم افزاری است که بر روی تلفن همراه و دسکتاپ نیز قابل نصب است. با در نظر داشتن این موضوع برای دسترسی و ساخت کیف پول تون کیپر باید مراحلی را طی کنید تا نصب کیف پول تون کیپر به درستی انجام شود. 

از همین رو برای دانلود این ولت بر روی سیستم عامل اندروید و IOS باید وارد برنامه Google Play و App Store شوید و نام Tonkeeper را سرچ کنید و به دانلود آن بپردازید. پس از دانلود کیف پول تون کیپر و ورود به این ولت در منوی اصلی شش گزینه با نام‌های Send (ارسال)، Receive (دریافت)، Scan (اسکن)، Swap (سواپ)، Buy& Sell (خرید و فروش) Stake (استیک) به شما نمایش داده می‌شود. از همین رو در ادامه مقاله به توضیح کامل‌تری در خصوص نحوه واریز و برداشت از این کیف پول پرداختیم

 

واریز در کیف پول tonkeeper

 

واریز در کیف پول tonkeeper

اکنون که با آموزش نصب کیف پول تون کیپر آشنا شدید باید برای واریز ارز تون کوین یا تتر وارد صفحه اصلی کیف پول شوید در این صورت در میان شش گزینه‌ای که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم بر روی گزینه Receive کلیک کنید.

 

واریز در کیف پول tonkeeper

 

در این صورت همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید دو روش برای واریز رمز ارزها به کیف پول تون وجود دارد که یکی از روش‌ها کپی آدرس مبدا و دیگری اسکن آدرس است. از همین رو با استفاده از این دو روش می‌توانید ارز تون کیپر یا تتر را به کیف پول خود انتقال دهید.

 

برداشت از کیف پول تون کیپر

 

برداشت از کیف پول تون کیپر

برای برداشت ارز دیجیتال تون کوین یا تتر مجدد باید وارد منو اصلی کیف پول شوید سپس از میان شش گزینه بالا بر روی گزینه Send کلیک کنید. در این صورت همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید دو روش برای انتقال رمز ارزها وجود دارد که یکی از این روش‌ها وارد کردن آدرس مبدا می‌باشد و روش دیگر اسکن کردن آدرس است از همین رو با هر دو روش می‌توانید به راحتی به انتقال ارز TON یا USDT بپردازید. البته برای واریز یا برداشت انواع ارزهای دیجیتال باید در نظر داشته باشید که شبکه مبدا و مقصد باید یکسان باشد تا انتقال شما به درستی انجام شود.

 

برداشت از تون کیپر

 

جمع بندی

کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) یک کیف پول غیرحضانتی است که بر روی سیستم عامل‌های اندروید، IOS و دسکتاپ قابل نصب می‌باشد. به صورت کلی این کیف پول به عنوان یک ابزار حیاتی در مدیریت ارزهای دیجیتال، با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، رابط کاربری ساده، راه اندازی شده است و شرایطی فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به سواپ، خرید و فروش رمز ارزها و استیکینگ ارز دیجیتال تون کوین بپردازند. البته این موارد تنها ویژگی‌های توکن کیپر نمی‌باشد بلکه این پروژه از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله به معرفی کیف پول تون کیپر پرداختیم تا شما با آموزش ساخت کیف پول تون کیپر و ویزگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

 

سوالات متداول

آیا کاربران ایرانی نیز می توانند از کیف پول تون کیپر استفاده کنند؟

بله از آنجایی که کیف پول تون کیپر غیرحضانتی می‌باشد کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از این کیف پول استفاده کنند.

تون کیپر بر روی کدام یک از افزون های دسکتاپ قابل نصب است؟

به صورت کلی کیف پول Tonkeeper بر روی ۵ مرورگر فایرفاکس، کروم، یاندکس، بریو و مایکروسافت اج قابل نصب است.

آیا دانلود تون کیپر رایگان است؟

بله در حال حاضر دانلود و استفاده از تون کیپر رایگان است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها