نحوه برداشت و انتقال میجر به تون کیپر و آموزش خرید و فروش major در بیت ایمن

بازی میجر یک بازی تلگرامی است که به شکل متفاوتی راه اندازی شده است زیرا در این بازی دیگر خبری از کلیک‌های متعدد نیست و کاربران باید یک سری تسک‌ها و ماموریت‌ها را انجام دهند تا بتوانند در این بازی سکه‌های خود را افزایش دهند و به رتبه‌های بالا دسترسی پیدا کنند. به صورت کلی در این بازی رتبه شما در بازی معیار قرار می‌گیرد یعنی شما باید تلاش کنید تا بتوانید در بازی از رقبای خود پیشی بگیرند و به رتبه‌های بالا دست پیدا کنید.

محیط بازی میجر مشابه با یک مسابقه کارتینگ است زیرا در مسابقات کارتینگ نیز افراد باید سرعت خود را بیشتر کنند تا بتوانند از رقیبان خود پیشی بگیرند در بازی میجر نیز شرایط به همین شکل است و شما باید سکه‌های بیشتری به دست آورید تا بتوانید سطح و رتبه خود را در بازی افزایش دهید. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که تیم توسعه دهنده بازی میجر اعلام کرده‌اند که تا چند روز دیگر ارز میجر عرضه می‌شود. برهمین اساس ما در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال میجر را به کیف پول ارز دیجیتال به شما آموزش دهیم.

 

آموزش دریافت توکن های میجر

 

آموزش دریافت توکن های میجر

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم توسعه دهندگان بازی میجر به تازگی اعلام کرده‌اند که تا چند روز دیگر ارز میجر عرضه می‌شود از همین رو کاربرانی که این بازی را تنها برای سرگرمی می‌دیدند و آینده روشنی را برای ارز میجر پیش بینی نمی‌کردند در جستجوی راهی برای برداشت توکن های به دست آمده از بازی هستند تا با فروش ارز میجر بتوانند به در آمد برسند.

اگر شما نیز جزو این بازیکنان می‌باشید بهتر است نگران نباشید زیرا بازی میجر فکر این روزها را کرده بود و به تازگی آیتم جدیدی به این ربات اضافه کرده تا بازیکنان بتوانند توکن های خود را به کیف پول های ارز دیجیتال انتقال دهند. البته قابل ذکر است که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال پس از اعلام خبر لیست شدن ارز میجر پیش بینی می‌کنند که ارز میجر بر روی بستر شبکه تون راه اندازی شود زیرا بازی میجر تا به امروز همکاری‌های گسترده‌ای با شبکه تون داشته است.

از همین رو اگر این فرضیه درست باشد باید به سراغ کیف پول هایی بروید که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند به صورت کلی انتخاب کیف پول برای ارز میجر کار دشواری نیست زیرا بازی میجر چندین کیف پول متفاوت که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند را برای انتقال میجر معرفی کرده است که از معروف‌ترین آن‌ها باید به کیف پول تون کیپر اشاره کرد. البته در خصوص این موضوع در بخش‌های بعدی توضیح می‌دهیم.

 

خرید تون کوین

 

خرید تون کوین

برای انتقال میجر به کیف پول های ارز دیجیتال باید در ولت خود به عنوان کارمزد تون کوین داشته باشید تا برداشت شما انجام شود. به صورت کلی ارز تون کوین بر روی بستر بلاک چین تون راه اندازی شده است. از همین رو بسیاری از صرافی های خارجی این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده‌اند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به صرافی Binance، صرافی OKX، صرافی Bybit و KuCoin اشاره کرد.

البته صرافی های خارجی تنها میزبان ارز تون کوین نیستند بلکه صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز از ارز تون کوین پشتیبانی می‌کند. برهمین اساس تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به خرید تون کوین بپردازید و سپس تون کوین ها را به کیف پول ارز دیجیتال مورد نظر انتقال دهید تا بتوانید توکن های میجر را برداشت کنید.

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات میجر

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات میجر

برای اتصال ربات میجر به کیف پول ارز دیجیتال ابتدا باید وارد بازی Major شوید سپس در قسمت پایین بازی چند آیتم متفاوت به نام‌های Earn ،Games ،Top ،Invite و Wall وجود دارد. برای اتصال کیف پول ارز دیجیتال به ربات میجر باید بر روی گزینه Earn کلیک کنید در این صورت تسک‌ها و ماموریت‌های متعددی به شما نمایش داده می‌شود که با انجام هر کدام می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید. در میان تمامی تسک‌هایی که مشاهده می‌کنید گزینه‌ای به نام Connect TON wallet قرار دارد که با کلیک بر روی آن صفحه جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود از همین رو باید گزینه Connect را انتخاب کنید.

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم با انتخاب گزینه Connect بازی چندین کیف پول متفاوت را به شما معرفی می‌کند در میان این کیف پول ها، تون کیپر و کیف پول تلگرام از محبوب‌ترین ولت‌هایی است که می‌توان برای انتقال میجر از آن‌ها استفاده کرد. البته از آنجایی که سال‌ها است، پیام رسان تلگرام محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است، استفاده از این کیف پول ممکن است مشکلات زیادی را برای دارایی شما به وجود بیاورد.

اما در این بین می‌توانید از کیف پول تون کیپر استفاده کنید، با انتخاب کیف پول تون کیپر، اگر این ولت را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده باشید بازی شما را به صورت خودکار به کیف پول تون کیپر انتقال می‌دهد اما اگر نصب نکرده باشید باید برای نصب تون کیپر آن اقدام فرمایید. پس از انجام این مراحل صفحه جدیدی در تون کیپر به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید، اکنون کیف پول تون کیپر خواستار رمزی است که شما برای ولت خود در نظر گرفته‌اید.

از همین رو پس از وارد کردن رمز تون کیپر به بازی میجر متصل می‌شوید و پس از لیست شدن ارز میجر در صورتی که در کیف پول خود ارز تون کوین داشته باشید ارزهای شما به صورت اتومات در کیف پول تون کیپر قرار می‌گیرد.

 

نحوه واریز میجر از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه واریز میجر از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

اکنون که با نحوه انتقال میجر به کیف پول تون کیپر آشنا شدید بهتر است بدانید که صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن قصد دارد پس از عرضه ارز میجر این توکن را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. از همین رو می‌توانید در صورت فروش ارز میجر توکن های خود را به صرافی بیت ایمن انتقال دهید. برای انجام این کار ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در صرافی بیت ایمن شوید سپس در منو سمت راست سایت در میان گزینه‌های متعدد گزینه کیف پول را انتخاب کنید.

در این صورت صفحه کیف پول بیت ایمن به شما نمایش داده می‌شود و در این صفحه ۵ بخش مختلف به نام‌های دارایی‌ها، برداشت، واریز، واریز شناسه دار و اطلاعات بانکی قرار دارد که برای انتقال میجر به بیت ایمن باید گزینه واریز را انتخاب کنید و در بخش واریز کوین نام میجر را وارد کنید. سپس در قدم بعدی باید شبکه مورد نظر خود را برای واریز میجر انتخاب کنید البته از آنجایی که ارز میجر تنها بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود شما در این بخش تنها یک انتخاب دارد، آن هم شبکه TON است.

پس از انتخاب شبکه تون برای اینکه بتوانید به آدرس واریز دسترسی داشته باشید باید بر روی گزینه، دریافت آدرس واریز کلیک کنید. البته بهتر است بدانید که این رمز ارز از تگ ممو یا همان کامنت (Comment) برخوردار است از همین رو برای جلوگیری از خطا، هشداری به شما نمایش داده می‌شود که باید آن را به صورت کامل مطالعه کنید. پس از مطالعه این هشدار باید تیک مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم را فعال کنید و بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه آدرس واریز و کد ممو برای شما نمایش داده می‌شود که برای واریز میجر باید این اطلاعات را کپی کنید و در کیف پول تون کیپر جایگذاری کنید و بر روی گزینه Send کلیک کنید تا انتقال میجر به صرافی بیت ایمن انجام شود.

 

نحوه خرید و فروش major در بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش major در بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز میجر و انتقال آن به صرافی بیت ایمن اگر قصد فروش ارز میجر را دارید ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید سپس در سمت راست سایت یک منو کشویی را مشاهده می‌کنید. در این منو گزینه‌های متعددی قرار دارد که در میان این گزینه‌ها باید به سراغ معاملات بروید، با انتخاب این گزینه دو آیتم به نام‌های معامله آسان و حرفه‌ای به شما نمایش داده می‌شود.

به صورت کلی معامله آسان یا همان مارکت اوردر (Market Order) یکی از روش‌های خرید و فروش در بازارهای مالی است که کاربران می‌توانند با قیمت لحظه‌ای بازار به خرید و فروش ارز میجر یا سایر رمز ارزها بپردازند. معامله حرفه‌ای یا همان سفارش محدود (Limit Order) یکی دیگر از روش‌های معاملاتی که برای کاربران شرایطی فراهم شده تا بتوانند مقدار و قیمت معامله را خود مشخص کنند.

از همین رو هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی کاربران رسید معامله آن‌ها به صورت اتومات انجام می‌شود. با در نظر داشتن این موضوع می‌توانید از این دو روش معاملاتی برای خرید و فروش ارز میجر استفاده کنید.

 

جمع بندی

چند ماهی است که پروژه‌هایی به عنوان بازی‌های Tap to Earn بر روی بستر تلگرام راه اندازی شده‌اند که اکثر آن‌ها بازی‌های کلیکی هستند یعنی کاربران باید به صورت مکرر بر روی صفحه بازی ضربه بزنند تا بتوانند سکه به دست آورند. اما بازی میجر به این شکل نیست و بازیکنان در این بازی‌ با انجام یک سری تسک‌ها و ماموریت‌ها می‌توانند سکه‌ Star به دست آورند.

البته زمان زیادی تا به دست آوردن سکه Star باقی نمانده زیرا توسعه دهندگان این بازی به تازگی اعلام کرده‌اند که تا چند روز دیگر ارز میجر لیست می‌شود. برهمین اساس ما در این مقاله سعی داشتیم به توضیح کاملی در خصوص نحوه برداشت و انتقال میجر بپردازیم تا پس از لیست شدن ارز میجر بتوانید توکن های به دست آمده از بازی را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهید.

 

سوالات متداول

ارز میجر چه زمانی لیست می شود؟

توسعه دهندگان بازی میجر اعلام کرده‌اند که توکن میجر در تاریخ ۲۸ سپتامبر (7 مهر ماه) عرضه می‌شود.

قیمت ارز میجر چقدر است؟

چند روزی تا عرضه ارز میجر زمان باقی است از همین رو تا زمانی که این رمز ارز به صورت رسمی عرضه نشود نمی‌توان قیمت دقیقی در خصوص ان اعلام کرد. البته تعدادی از سایت‌ها بر اساس پری مارکت قیمت هایی در خصوص ارز میجر اعلام می‌کنند اما این قیمت‌ها تنها حدس و گمان است.

آیا میجر یک پروژه کلاهبرداری است؟

میجر یک مینی بازی است که بر روی بستر تلگرام راه اندازی شده است و تا به امروز رفتار مشکوکی که به کلاهبرداری بودن آن دامن بزند انجام نداده از همین رو می‌توان گفت، خبرهایی که در خصوص کلاهبرداری این پروژه به گوش می‌رسد شایعه‌ای بیش نیست.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها