نحوه برداشت و انتقال داگز به تون کیپر و آموزش خرید و فروش DOGS در بیت ایمن

داگز یک ربات تلگرامی است که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده توجه کاربران فضای سوشال مدیا را به خود جلب کرده است. داگز برخلاف پروژه‌هایی که در این چند ماه اخیر بر روی بستر تلگرام طراحی شده است با ضربه‌های متعدد بر روی صفحه موبایل توکن به کاربران اعطا نمی‌کند بلکه این ربات بر اساس قدمت عضویت کاربران در تلگرام به آن‌‌ها توکن داگز می‌دهد.

البته بهتر است بدانید که مدتی است تیم توسعه دهنده این بازی اعلام کرده است که افراد می‌توانند ربات داگز را به کیف پول‌هایی همچون تون کیپر که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند انتقال دهند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم نحوه اتصال ربات داگز را به کیف پول تون کیپر به شما توضیح دهیم.

 

آموزش دریافت توکن های داگز

 

آموزش دریافت توکن های داگز

ارز دیجیتال داگز در تاریخ 24 آگوست 2024 عرضه شد، پس از انتشار خبر عرضه این رمز ارز کاربرانی که در ربات داگز شرکت کرده بودند به دنبال دریافت توکن های خود بودند. برهمین اساس بهتر است بدانید که تیم توسعه دهنده پیش از عرضه این رمز ارز گزینه جدیدی به نام Connect wallet را به ربات داگز اضافه کرده بودند تا شرکت کنندگان بتوانند توکن های خود را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهند.

البته برای انجام این کار افراد ابتدا باید به سراغ کیف پول هایی بروند که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند و همچنین پیش از انتقال توکن های داگز به عنوان کارمزد 0/42 تون کوین در کیف پول خود داشته باشند تا بتوانند توکن هایی که در ازای شرکت در ربات داگز دریافت کرده‌اند را، به راحتی به ولت خود انتقال دهند.

 

آموزش اتصال کیف پول تون کیپر به ربات داگز

اگر قصد دارید توکن های خود را به کیف پول های ارز دیجیتال انتقال دهید ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در تلگرام شوید و عبارت Dogshouse_bot را سرچ کنید در این صورت پس از ورود به ربات، صفحه اصلی بازی به شما نمایش داده می‌شود از همین رو همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید باید بر روی گزینه Connect wallet کلیک کنید.

 

Connect wallet

 

البته اگر از قبل کیف پول خود را به بازی متصل کرده باشید به جای این گزینه آدرس کیف پول به شما نمایش داد می‌شود و در صورتی که بخواهید کیف پول دیگری را انتخاب کنید باید بر روی آدرس بزنید و بر روی گزینه Connect different wallet کلیک کنید در این صورت می‌توانید کیف پول دیگری را انتخاب کنید. اما اگر تا به حال ربات را به کیف پول ارز دیجیتال متصل نکرده‌اید کافی است بر روی گزینه Connect wallet کلیک کنید در این صورت بازی چندین کیف پول متفاوت را به شما نشان می‌دهد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به کیف پول تون کیپر و کیف پول تلگرام اشاره کرد.

البته به دلیل فیلترینگ بهتر است کاربران ایرانی از کیف پول تلگرام استفاده نکنند، زیرا ممکن است با مشکلات عمده‌ای مواجه شوند. در این بین قصد داریم نحوه اتصال کیف پول تون کیپر را به ربات داگز را به شما آموزش دهیم. از همین رو در میان کیف پول هایی که به شما معرفی شده کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید پس از انتخاب این کیف پول همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید باید بر روی گزینه Connect wallet کلیک کنید در این صورت به کیف پول تون کیپر از شما رمز می‌خواهد تا ربات بتواند به کیف پول متصل شود.

 

کیف پول تون کیپر

 

پس از انجام این کار اگر اتصال موفقیت آمیز باشد یک تیک سبز به شما نمایش داده می‌شود. پس از گذراندن این مراحل همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم باید برای انتقال توکن های داگز 0.42 تون کوین به عنوان کارمزد پرداخت کنید از همین رو در ادامه مقاله نحوه خرید این رمز ارز را به شما توضیح می‌دهیم تا به راحتی بتوانید به خرید ارز تون کوین بپردازید و کارمزد انتقال ربات داگز را پرداخت کنید.

 

خرید تون کوین

 

خرید تون کوین

تون کوین (TON) یکی از از انواع ارهای دیجیتال است که در چندین سال اخیر بسیاری از صرافی های خارجی همچون بایننس از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند بر همین اساس شما می‌توانید به خرید تون کوین در این پلتفرم‌های معاملاتی بپردازید. البته قابل ذکر است که تعدادی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی مدتی است احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده‌اند.

از همین رو به دلیل تحریم‌هایی که در چندین سال اخیر برای کشور ایران لحاظ شده است کاربران ایرانی نمی‌توانند در این صرافی ها به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بپردازند. در این بین صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن این رمز ارز را در لیست ارزهای دیجیتال خود قرار داده است برهمین اساس تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به خرید و فروش ارز تون کوین در صرافی بیت ایمن بپردازید و پس از آن برای پرداخت کارمزد برداشت ارز داگز تون کوین را به کیف پول تون کیپر انتقال دهند.

 

آموزش انتقال داگز به تون کیپر

 

آموزش انتقال داگز به تون کیپر

پس از انتقال تون کوین به کیف پول Tonkeeper مجددا باید وارد ربات تلگرامی داگز شوید از همین رو همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید گزینه‌ای جدید به نام Claim onchain برای شما ظاهر می‌شود که باید بر روی این گزینه کلیک کنید. پس از انتخاب این گزینه ربات داگز پلتفرمی به نام Token Table را به شما نمایش می‌دهد به صورت کلی این پلتفرم واسطه‌ای برای دریافت توکن های داگز است از همین رو بهتر است تمامی توضیحاتی که در خصوص پلتفرم نوشته شده را مطالعه کنید و پس از آن بر روی گزینه Start کلید کنید.

در این صورت یک تب جدید در پیام رسان تلگرام ظاهر می‌شود و مجددا توضیحاتی مختص به پلتفرم نمایش داده می‌شود که پس از مطالعه توضیحات و تیک آن را فعال کنید و گزینه Launch را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود از همین رو باید بر روی گزینه Connect Wallet ضربه بزنید.

 

Token Table

 

با انتخاب این گزینه پلتفرم Token Table لیستی از کیف پول هایی که از ربات داگز پشتیبانی می‌کنند را ارائه می‌دهد از همین رو در این لیست باید کیف پول تون کیپر را انتخاب کرده و مجددا باید بر روی Connect wallet کلیک کنید. از همین رو کیف پول شما به پلتفرم Token Table متصل می‌شود در این بخش باید کمی اسکرول کنید تا گزینه Claim Now را مشاهده کنید و بر روی آن ضربه بزنید.

 

Claim Now

 

در این صورت پلتفرم شما را به کیف پول تون کیپر هدایت می‌کند در این بخش باید تمامی اطلاعات انتقال را به درستی مطالعه کنید و سپس همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید باید فلشی که در پایین صفحه قرار دارد را باید به سمت راست بکشید و رمز کیف پول خود را وارد کنید. از همین رو با پشت سر گذاشتن تمامی این مراحل انتقال شما پس از گذشت مدتی انجام می‌شود و توکن های داگز در داخل کیف پول شما قرار می‌گیرد.

 

آموزش انتقال داگز از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

آموزش انتقال داگز از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

اکنون که ارز داگز به کیف پول کیپر انتقال داده‌اید برای فروش آن می‌توانید توکن های خود را به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن منتقل دهید. به صورت کلی صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن پس عرضه توکن داگز این رمز ارز را در لیست ارزهای دیجیتال خود قرار داده است. برهمین اساس برای انتقال توکن های داگز به این صرافی تنها کافی است وارد اکانت کاربری خود شوید و در سمت راست صفحه گزینه کیف پول را انتخاب کنید، در این صورت 5 گزینه متفاوت به نام‌های دارایی‌ها، برداشت، واریز، واریز شناسه دار و اطلاعات بانکی به شما نمایش داده می‌شود که در این میان باید گزینه واریز را انتخاب کنید.

از همین رو صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این صفحه می‌توانید به واریز تومانی و کوین بپردازید. برهمین اساس برای واریز اگز به بیت ایمن باید گزینه واریز کوین را انتخاب کرده و نام داگز را سرچ کنید، سپس به انتخاب شبکه مورد نظر بپردازید. البته از آنجایی که در حال حاضر داگز تنها بر روی شبکه تون قرار دارد شما تنها یک انتخاب بیشتر ندارید در این صورت پس از انتخاب شبکه تون بر روی گزینه دریافت آدرس واریز کلیک کنید. البته با انتخاب این گزینه اخطاری به شما نمایش داده می‌شود، زیرا شبکه تون جزو آدرس‌های ممو دار است که افرادی آن را با نام کامنت (Comment) و تگ نیز می‌شناسند.

از همین رو پس از مطالعه این اخطار باید تیک مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم، را بزنید و بر روی گزینه تایید کلیک کنید. در این صورت آدرس واریز و کد ممو به شما نمایش داده می‌شود در این صورت حتما باید آدرس واریز و کد ممو را کپ کنید و در کیف پول تون کیپر وارد کنید، البته برای واریز رمز ارزها به صرافی بیت ایمن می‌توانید به اسکن QR کد بپردازید.

پس از کپ آدرس وارد کیف پول تون کیپر شوید ارز داگز را انتخاب کنید و بر روی گزینه Send کلیک کنید در این صورت صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید آدرس و کامنتی که در صرافی بیت ایمن کپی کرده‌اید را وارد کنید و گزینه Continue را انتخاب کنید. از همین رو در گام بعدی باید تعداد توکن هایی که قصد برداشت آن را دارید

 

نحوه خرید و فروش ارز داگز

 

نحوه خرید و فروش ارز داگز

پس از گذراندن مراحل انتقال ارز داگز از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن در صورتی که بخواهید این رمز ارز را به فروش بگذارید ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید سپس در سمت راست صفحه در میان گزینه‌های متعدد گزینه معاملات را انتخاب کنید. در این صورت دو روش معاملاتی حرفه‌ای و آسان به شما نمایش داده می‌شود از همین رو با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها می‌توانید به خرید و فروش ارز داگز بپردازید.

 

جمع بندی

داگز ابتدا به عنوان ربات بر روی بستر تلگرام راه اندازی شد و در براساس قدمت عضوی کاربران در تلگرام به آن‌ها توکن داگز اعطا می‌کرد. در بتدا کاربران زیادی بر این باور بودند که این پروژه تنها برای سرگرمی راه اندازی شده است اما توسعه دهندگان داگز پس از گذشت مدتی اعلام کردند که ایردراپ این رمز ارز به پایان رسیده وافراد می‌توانند ربات را به بازی متصل کنند تا هر زمان ارز داگز لیست شد به انتقال داگز بپردازند.

اکنون چند روزی است که از عرضه توکن داگز می‌گذرد و افراد می‌توانند با گذراندن مراحل متعددی به انتقال داگز بپردازند. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله نحوه انتقال داگز به کیف پول تون کیپر و نحوه خرید و فروش داگز را در صرافی بیت ایمن به شما آموزش دادیم.

 

سوالات متداول

آیا توکن داگز رمز ارز آینده داری است؟

در حال حاضر وایت پیپر این پروژه منتشر نشده است و تا زمانی که اطلاعات دقیقی در خصوص اهداف این پروژه منتشر نشود نمی‌توان در خصوص آینده آن به نتیجه مناسبی رسید.

تا چه زمانی می توان توکن داگز را برداشت زد؟

تیم توسعه دهنده ربات داگز در حال حاضر محدودیت زمانی برای برداشت رمز DOGS اعلام نکرده است و کاربران همچنان می‌توانند این رمز ارز از ربات داگز برداشت کنند.

آیا می توان ربات داگز را به کیف پول مای تون ولت نیز متصل کرد؟

بله می توانید ربات داگر را به کیف پول مای تون ولت نیز متصل کنید و برای انتقال داگز به این ولت تنها کافی است تمامی مراحلی که در قسمت بالا به آن اشاره شد را انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها