نحوه برداشت و انتقال وی کوین به تون کیپر و آموزش خرید و فروش wcoin در بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز نات کوین افراد زیادی مشتاق به شرکت در ایردراپ های تلگرامی شدند، زیرا نات کوین اولین پروژه‌ای بود که به شکل یک مینی بازی راه اندازی شد و کاربران می‌توانستند با تپ‌های متعدد بر روی صفحه بازی سکه نات به دست آورند. پس از راه اندازی این بازی بسیاری از کاربران بر این باور بودند که نات کوین تنها برای سرگرمی راه اندازی شده است، اما در این بین افراد زیادی نات کوین را یک پروژه آینده دار می‌دانستند.

با در نظر داشتن این موضوع پس از گذشت مدتی ارز نات عرضه شد و کاربران توانستند توکن های به دست آمده از بازی را به فروش بگذارند و از این راه درآمد به دست آورند. از همین رو پس از عرضه این رمز ارز افراد زیادی به ایردراپ های تلگرامی ایمان آوردند و توسعه دهندگان . در این بین وی کوین (wcoin) نیز یکی از ایردراپ های تلگرامی است که ساز و کاری مشابه نات کوین دارد و کاربران می‌توانند با ضربات متعدد بر روی صفحه بازی ارز وی کوین به دست آورند.

البته بهتر است بدانید که فرصت زیادی برای به دست آوردن توکن های وی کوین وجود ندارد زیرا طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده این بازی، وی کوین تا چند روز دیگر لیست می‌شود از همین رو ما در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال وی کوین به کیف پول های ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم.

 

آموزش دریافت توکن های وی کوین

 

آموزش دریافت توکن های وی کوین

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم ارز وی کوین به زودی عرضه می‌شود، از همین رو اگر تا به امروز بازی وی کوین را به کیف پول ارز دیجیتال متصل نکرده‌اند باید هر چه زودتر برای انجام این کار اقدام کنید. زیرا در صورتی که بازی را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنید، هر زمان ارز وی کوین عرضه شود انتقال وی کوین به صورت اتومات انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست که شما فرایند خاصی را انجام دهید.

البته از آنجایی که ارز وی کوین بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود نیاز است که برای انتقال وی کوین به عنوان کارمزد تون کوین پرداخت کنید و به سراغ کیف پول هایی بروید که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند. البته بازی وی کوین بهترین کیف پول هایی که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی کرده است که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم. اما هم اکنون برای پرداخت کارمزد باید به سراغ صرافی هایی بروید که از ارز تون حمایت می‌کنند.

با در نظر داشتن این موضوع انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای خرید تون کار دشواری نیست زیرا در چند سال اخیر بسیاری از صرافی های شناخته شده، خارجی این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده‌اند البته صرافی های خارجی تنها میزبان ارز تون کوین نیستند و صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز مدتی است، از ارز تون کوین پشتیبانی می‌کند. برهمین اساس تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به خرید تون کوین بپردازید و این رمز ارز را به کیف پول ارز دیجیتال خود انتقال دهید تا به پرداخت کارمزد انتقال وی کوین بپردازید.

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات wcoin

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات wcoin

برای اتصال ربات وی کوین به کیف پول ارز دیجیتال ابتدا باید وارد بازی شوید، پس از ورود به بازی در سمت راست تصویر آیکونی به شکل کیف پول را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی آن صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید. در قدم بعدی بازی به شما اعلام می‌کند که از چه کیف پول هایی می‌توانید برای انتقال وی کوین استفاده کنید که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به کیف پول تون کوین اشاره کرد. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله قصد داریم نحوه اتصال وی کوین را به کیف پول تون کیپر آموزش دهیم.

در میان کیف پول های معرفی شده بر روی گزینه تون کیپر ضربه بزنید البته اگر این کیف پول را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید بازی شما را به صورت اتومات به کیف پول تون کیپر متصل می‌کند در غیر این صورت باید به نصب این کیف پول بر روی تلفن همراه خود بپردازید. در قدم بعدی باید گزینه Connect wallet را انتخاب کنید در این صورت کیف پول از شما همان رمزی را می‌خواد که برای ولت خود انتخاب کرده‌اید. پس از وارد کردن رمز کیف پول، بازی به تون کیپر متصل می‌شود، از همین رو پس از عرضه این توکن انتقال وی کوین به کیف پول تون کیپر به صورت اتومات انجام می‌شود.

 

نحوه واریز وی کوین از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه واریز وی کوین از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

پس از عرضه ارز وی کوین می‌توانید برای فروش این رمز ارز به انتقال وی کوین در صرافی بیت ایمن بپردازید. زیرا صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن قصد دارد پس از ظهور ارز وی کوین به بازار ارزهای دیجیتال این توکن را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند تا کاربران بتوانند با فروش آن‌ها درآمد کسب کنند. از همین رو برای انتقال وی کوین به صرافی بیت ایمن ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید.

البته اگر تا به امروز در صرافی بیت ایمن ثبت نام نکرده‌اید، ابتدا باید مراحل ثبت نام و احراز هویت را بگذرانید، برای گذراندن مراحل ثبت نام و احراز هویت نگران نباشید زیرا در مقاله چگونه در صرافی بیت ایمن ثبت نام کنیم؟ نحوه ثبت نام در صرافی بیت ایمن را به صورت کامل توضیح داده‌ایم. بنابراین پس از گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت برای انتقال وی کوین ابتدا باید اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید، در سمت راست سایت گزینه‌های متعددی قرار گرفته شده است که در میان آن‌ها باید گزینه کیف پول را انتخاب کنید.

از همین رو صفحه جدیدی با پنج آیتم متفاوت به شما نمایش داده می‌شود، که در میان تمامی این آیتم‌ها باید گزینه واریز را انتخاب کنید و سپس در بخش واریز کوین نام ارز wcoin را سرچ کنید. در مرحله بعد باید شبکه‌ مورد نظر خود را انتخاب کنید البته از آنجایی که ارز وی کوین تنها بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود شما تنها یک انتخاب برای شبکه مورد نظر خود دارید که آن هم شبکه TON است.

برهمین اساس باید شبکه تون را انتخاب کنید و بر روی گزینه “دریافت آدرس” ضربه بزنید. البته از آنجایی که ارز وی کوین از تگ ممو یا کامنت برخوردار است با انتخاب گزینه دریافت آدرس یک هشدار به شما نمایش داده می‌شود که باید به صورت کامل آن را مطالعه کنید سپس تیک “مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم” را فعال کنید و در آخر بر روی گزینه تایید کلیک کنید. از همین رو آدرس واریز و تگ ممو به شما نمایش داده می‌شود که باید این اطلاعات را به صورت کامل کپی کنید و در بخش برداشت کیف پول Tonkeeper آن‌ها را جایگذاری کنید.

 

نحوه خرید و فروش wcoin در بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش wcoin در بیت ایمن

پس از انتقال وی کوین به صرافی بیت ایمن در صورتی که بخواهید رمز ارزهای خود را به فروش بگذارید، بیت ایمن دو روش معاملاتی را برای شما در نظر گرفته است. یکی از این روش‌ها معامله آسان یا همان مارکت اوردر (Market Order) است که در این روش شما می‌توانید به سرعت با قیمت لحظه‌ای بازار به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

البته از این روش بیشتر کاربرانی استفاده می‌کنند که عجله دارند و می‌خواهند در لحظه معامله کنند. معامله حرفه‌ای یا سفارش محدود (Limit Order) یکی از مهم‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال است و روشی است که صرافی بیت ایمن برای معاملات رمز ارزها در نظر گرفته است. به صورت کلی شما در این روش می‌توانید قیمت رمز ارزها را خود مشخص کنید در این صورت هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی شما رسید معامله به صورت اتومات انجام می‌شود. بنابراین برای خرید و فروش ارز وی کوین شما می‌توانید از این دو روش معاملاتی استفاده کنید.

 

جمع بندی

وی کوین یکی از بهترین ایردراپ های تلگرام است که در چند ماه اخیر با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شده است. زیرا این پروژه در سبک بازی‌های Tap to Earn طراحی شده است و آیتم‌های متفاوتی برای این بازی در نظر گرفته شده است که هر یک از این موارد می‌توانند منجر به افزایش سکه کاربران شوند. از همین رو افرادی که مشتاق به شرکت در بازی وی کوین هستند می‌توانند با ضربات متعدد بر روی صفحه بازی، انجام یک سری ماموریت‌ها و استیکینگ میزان موجودی وی کوین را افزایش دهند.

شاید شنیدن نام استیکینگ برای شما کمی عجیب باشد زیرا تا به این لحظه استیکینگ در بازی‌های تلگرامی طراحی نشده بود و اکنون این آپشن را در بازی وی کوین مشاهده می‌کنید. البته بهتر است بدانید که فرصت زیادی برای شرکت در بازی وی کوین باقی نمانده زیرا تیم توسعه دهنده این یازی به تازگی اعلام کرده‌اند کمتر از یک ماه دیگر ارز وی کوین عرضه می‌شود.

برهمین اساس بسیاری از کاربران در تکاپو هستند تا بتوانند سکه‌های بیشتری به دست آورند و توکن های بازی وی کوین را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهند. از همین رو ما در این مقاله نحوه انتقال وی کوین را به شما آموزش دادیم تا پس از لیست شدن این رمز ارز بتوانید توکن های به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید و این راه به درآمد برسید.

 

سوالات متداول

ارز وی کوین چه زمانی لیست می شود؟

طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده بازی وی کوین رمز ارز بومی این بازی یعنی همان ارز وی کوین در تاریخ 7 اکتبر (16 مهر ماه) عرضه می‌شود.

آیا بازی وی کوین پس از عرضه از wcoin به پایان می رسد؟

توسعه دهندگان بازی وی کوین تا به امروز در این خصوص صحبت نکرده‌اند، برهمین اساس نمی‌توانیم اطلاعات دقیقی در مورد به پایان رسیدن بازی وی کوین اعلام کنیم.

قیمت ارز وی کوین چقدر؟

قیمت دقیق ارز وی کوین تا پیش از عرضه آن مشخص نمی‌شود. البته یک سری از وب سایت‌ها و پلتفرم‌ها قیمت ارز وی کوین را به صورت روزانه اعلام می‌کنند که این قیمت‌ها براساس بازار پری مارکت است و صحت ندارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها