داگز چیست؟ روش های دریافت ارز دیجیتال داگز (Dogs)

پیام رسان تلگرام برای پیشرفت و جذب کاربران بیشتر ربات‌ها و مینی بازی‌های متنوعی را ارائه داده است و هر یک از این پروژه‌ها توانسته تلگرام را در معرض دید عموم افراد دنیا قرار بدهد. به صورت کلی تلگرام در بستر خود فضایی ایجاد کرده است تا توسعه دهندگان بتوانند از پروژه خود رونمایی کنند و کاربران در ازای شرکت در این پروژه‌ها رمز ارزها رایگان دریافت کنند.

داگز نیز یکی از پروژه‌های پیام رسان تلگرام است که تفاوت‌های زیادی با سایر ربات‌ها و مینی بازی‌های تلگرامی دارد و همین موضوع باعث متمایز شدن این پروژه نسبت به هم نوعان خود شده است. زیرا بازیکنان تنها با ورود به این پروژه می‌توانند سکه یا توکن DOGS دریافت کنند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که مدتی است خبرهایی در خصوص لیست شدن ارز داگز به گوش می‌رسد. از همین رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با بازی داگز آشنا کنیم تا بدانید ارز داگز تلگرام چیست و چه زمانی لیست می‌شود.

 

داگز چیست؟

 

داگز چیست؟

مدتی است که رباتی به نام داگز در پیام رسان تلگرام معرفی شده است که از تفاوت‌های زیادی با سایر پروژه‌های که تا به امروز توسط تلگرام معرفی شده اند دارد. زیرا این پروژه همچون نات کوین و همستر کامبت به صورت یک بازی طراحی نشده است، به صورت کلی کاربران با شرکت در سایر بازی‌های تلگرامی می‌توانستند تنها با ضربه‌های ممتد بر روی صفحه موبایل خود سکه به دست آورند. اما ربات داگز به شکل دیگری طراحی شده است، در این صورت زمانی که بازیکنان وارد ربات می‌شوند، پروژه براساس تاریخچه فعالیت افراد در پیام رسان تلگرام به آن‌ها ارز داگز می‌دهند.

از همین رو کاربران قدیمی و وفادار تلگرام نسبت به کاربران جدید و تازه کار سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنند. البته قابل ذکر است که تیم توسعه دهنده بازی دو راه متفاوت برای افزایش سکه، پیش پای کاربران قرار داده است که یکی از این راه‌ها، خرید اشتراک پریمیوم تلگرام است. به صورت کلی بازی داگز تلگرام به کاربرانی که اشتراک پریمیوم تلگرام دارند در کنار تاریخچه فعالیت آن‌ها 300 توکن داگز دیگر اهدا می‌کنند. البته دعوت دوستان راه دیگری است که افراد می‌توانند با استفاده از آن، دارایی خود را افزایش دهند.

با در نظر داشتن این موضوع با شناخته‌تر شدن این پروژه افراد زیادی به سوی لوگو این بازی جذب شدند و در تلاش بودند تا بدانند این پروژه چرا لوگویی به شکل نقاشی یک سگ را برای پروژه خود انتخاب کرده است. در پاسخ به این سوال کاربران باید بگوییم که در سال 2010 توسعه دهنده تلگرام یعنی پاول دوف نقاشی به همین شکل طراحی کرده است. از همین رو توسعه دهندگان پروژه داگز این نقاشی را به عنوان لوگو پروژه خود در نظر گرفته‌اند.

 

اموزش بازی داگز

 

اموزش بازی داگز

در این بخش قصد داریم به آموزش راه اندازی ربات داگز بپردازیم اما پیش از ارائه توضیحات بهتر است بدانید که هم اکنون ایردراپ داگز به پایان رسیده و امکان دریافت توکن های جدید وجود ندارد. برهمین اساس تمامی توضیحاتی که در این بخش ارائه می‌دهیم مختص به نسخه قبلی بازی است. با درنظر داشتن این موضوع باید بگوییم راه اندازی ربات داگز فرایند پیچیده‌ای ندارد و تنها باید چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید. در ابتدا باید وارد اکانت خود در تلگرام شوید و عبارت Dogshouse_bot را سرچ کنید و پس از ورود به برنامهT گزینه Start را انتخاب کنید و بر روی عبارت Let’s go کلیک کنید در این صورت ربات داگز برای شما فعال می‌شود.

بر همین اساس همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم به صورت اتومات براساس سال‌ها یا ماه‌هایی که در پیام رسان تلگرام اکانت ساخته‌اید توکن DOGS دریافت می‌کنید، البته اگر اشتراک پریمیوم تلگرام نیز داشته باشید سکه‌های بیشتری از طرف پروژه به شما اعطا می‌شود. پس از گذراندن این مراحل صفحه اصلی بازی به شما نمایش داده می‌شود، در پایین صفحه سه بخش متفاوت طراحی شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بخش‌های مختلف بازی دسترسی پیدا کنید.

بخش اول که Home نام دارد میزان توکن‌های شما و گزینه اتصال به کیف پول را نمایش می‌دهد. در بخش دوم که Leaderboard نام دارد رتبه شما در میان تمامی شرکت کنندگان را نشان می‌دهد و در این بخش می‌توانید تعداد سکه‌های رقبا را نیز مشاهده کنید. گزینه سوم که گزینه آخر به حساب می‌آید Frends نام دارد که در این قسمت می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Invite friends لینک دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید و از این روش سکه‌های بیشتری دریافت کنید.

 

توسعه دهنده DOGS چه کسی است؟

 

توسعه دهنده DOGS چه کسی است؟

اکنون که با پروژه DOGS آشنا شدید بهتر است بدانید که تا به امروز اطلاعات دقیقی در خصوص تیم توسعه دهنده این پروژه منتشر نشده است، اما شایعاتی در خصوص ارتباط مستقیم توسعه دهنده تلگرام یعنی پاول دوف با پروژه DOGS وجود دارد و عده زیادی بر این باورند که این پروژه توسط خود شخص پاول دوف راه اندازی شده است. اما تمامی این موارد حدس و گمان است و در بازار ارزهای دیجیتال ناشناس بودن تیم توسعه دهنده یک پروژه، فرایند معقولی به حساب می‌آید و توسعه دهندگان بسیاری از پروژه‌های بزرگ همچون بیت کوین نیز به دلایل افزایش مسائل امنیتی و تمرکز بر روی پروژه سعی بر افشا نکردن هویت خود داشته‌اند.

 

ارز داگز تلگرام چه زمانی لیست می شود؟

 

ارز داگز تلگرام چه زمانی لیست می شود؟

در روزهای گذشته پروژه داگز اعلام کرد که ایردراپ این توکن به پایان رسیده است که پس از اعلام شدن این خبر توسعه دهندگان گزینه Connect wallet را به بازی اضافه کردند. که با اضافه این قابلیت به پروژه و به پایان رسیدن ایردراپ داگز خبرهایی حاکی از لیست شدن این پروژه به گوش می‌رسد و بسیاری از سایت‌ها پیش فروش ارز DOGS را آغاز کرده‌اند.

با در نظر داشتن این موضوع از آنجایی که کاربران زیادی در این پروژه شرکت کرده‌اند و به دنبال کسب درآمد از فروش توکن های خود می‌باشند تیم توسعه دهنده DOGS در ابتدا اعلام کرد که در تاریخ 20 آگوست 2024 ارز دیجیتال داگز عرضه می‌شود اما مجددا عرضه داگز به تاریخ 24 آگوست 2024 موکول شد.

 

داگز در کدام صرافی لیست شده

 

داگز در کدام صرافی لیست شده

اکنون که با مفهوم کلی پروژه داگ کوین تلگرام آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که ارز داگز را از کجا بخریم در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در حال حاضر توکن DOGS در هیچ یک از صرافی های خارجی و ایرانی لیست نشده است. اما پس از عرضه این رمز ارز صرافی های شناخته شده همچون بایننس (Binance) بای بیت (Bybit)، اوککس (OKX)، کوکوین (KuCoin) قصد دارند این رمز ارز را در لیست ارزهای دیجیتال خود قرار دهند.

البته از آنجایی که تعدادی از این صرافی احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده است و کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌هایی که در چندین سال اخیر برای کشور ایران لحاظ شده است نمی‌توانند در این صرافی‌ها به خرید ارز داگز بپردازند. با در نظر داشتن این موضوع صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن قصد دارد پس از لیست شدن این پروژه از ارز داگز پشتیبانی کنند و امکان خرید و فروش این رمز ارز را برای سرمایه گذاران و معامله گران ایجاد کنند. از همین رو پس از لیست شدن ارز DOGS می‌توانید تنها با گذراندن ثبت نام و احراز هویت به خرید این رمز ارز و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی بیت ایمن بپردازید.

 

بهترین کیف پول ارز داگز

 

بهترین کیف پول ارز داگز

چند روزی است که توسعه دهندگان آیتم جدیدی را به نام Connect wallet به بازی داگز اضافه کرده‌اند تا افراد بتوانند این پروژه را به کیف پول های ارز دیجیتال متصل کنند. برای انجام این کار باید بر روی گزینه Connect wallet در صفحه اصلی یا همان Home کلید کنید در این صورت بازی لیست کیف پول هایی که پشتیبانی می‌کنند را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید پروژه را به این ولت های ارز دیجیتال متصل کنید.

به صورت کلی از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کیف پول تلگرام، کیف تون کیپر و مای تون ولت اشاره کرد. در این صورت به راحتی می‌توانید هر یک از این کیف پول ها را به ربات DOGS متصل کنید تا هر زمان ارز داگز عرضه شده توکن های داگز شما به صورت اتومات در آن کیف پول ها قرار گیرد.

 

جمع بندی

در بازار کریپتو روش‌های متعددی برای ارائه و رونمایی از پروژه‌های ارز دیجیتال وجود دارد که یکی از این روش‌ها راه اندازی مینی بازی یا ربات‌های داخل بستر تلگرام است. به صورت کلی مدتی است که توسعه دهندگان بازار کریپتوکارنسی برای رونمایی از پروژه‌های خود آن‌ها را به شکل یک ربات یا بازی ساده طراحی می‌کنند تا بتوانند سرمایه گذاران بیشتری را به پروژه خود جذب کنند. نات کوین اولین پروژه‌ای بود که به این شکل راه اندازی شد اما عده زیادی از افراد بر این باور بودند که این پروژه از ارزش زیادی برخودار نیست و تنها برای سرگرمی راه اندازی شده است.

اما پس از عرضه توکن نات کوین تعداد مینی بازی‌های تلگرامی گسترش یافت و افراد زیادی به شرکت در این نوع بازی‌ها جذب شدند. داگز نیز یک مینی بازی‌ تلگرامی است که در مدت زمان کوتاهی توانست توجه گیمرها و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. این ربات به شکل ساده‌ای طراحی شده است و براساس تاریخچه ساخت اکانت تلگرام به بازیکنان DOGS می‌دهد. البته بهتر است بدانید که در حال حاضر این بازی تلگرامی به پایان رسیده است و شرکت کنندگان این بازی در انتظار لیست شدن ارز DOGS در صرافی های ارز دیجیتال می‌باشند.

 

سوالات متداول

پروژه داگز بر روی چه شبکه ای راه اندازی شده است؟

به صورت کلی پروژه و ارز داگز بر روی شبکه تون راه اندازی شده است.

آیا تمامی توکن های بازی های تلگرامی عرضه می شوند؟

خیر تمامی توکن های مینی بازی ها یا ربات های تلگرامی عرضه نمی‌شوند و تعدادی از آن‌ها کلاهبرداری می‌باشند یا تنها برای سرگرمی راه اندازی‌اند. برهمین اساس در زمان شرکت در یک بازی تلگرامی به این نکات توجه کنید.

کارمزد برداشت داگز چقدر است؟

سرمایه گذاران برای برداشت ارز داگز باید معادل 3 دلار تون پرداخت کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها