میم فای چیست؛ معرفی بازی تلگرامی و ارز دیجیتال memefi

ایردراپ یکی از روش‌های تبلیغاتی است که توسعه دهندگان برای معرفی پروژه خود از آن استفاده می‌کنند و کاربران در ازای انجام یک سری فعالیت‌ها توکن رایگان دریافت می‌کردند. توسعه دهندگان سال های زیادی است که از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند و با انجام این فعالیت‌ها سرمایه گذاران و توسعه دهندگان زیادی را به پروژه خود جذب می‌کنند. این روزها نیز تپ و تاپ زیادی برای شرکت در ایردراپ ها وجود دارد اما توسعه دهندگان برای دوری از یکنواختی ایردراپ ها را در سبک مینی بازی‌ها طراحی کرده‌اند و آن‌ها را بر روی بستر پیام رسان تلگرام راه اندازی کردند.

بازی میم فای نیز از سری بازی‌های محبوب تلگرامی است که در چند ماه اخیر با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شده است و از محیط کاربری متفاوت برخوردار است. به صورت کلی این بازی همچون همستر کامبت و تپ سواپ در سبک بازی‌های Tap to Earn طراحی شده است. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص بازی میم فای بپردازیم.

 

بازی میم فای چیست؟

 

بازی میم فای چیست؟

میم فای (MemeFi) یک مینی بازی تلگرامی است که با هدف ارائه یک فضای گیمینگ سرگرم کننده و مفرح بازیکنان را در سراسر دنیا دور هم جمع کرده و در تلاش است تا بتواند محیطی جذاب برای آن‌ فراهم کند و اکوسیستم MemeFi را به مخاطبین معرفی کند. همچنین توسعه دهندگان این بازی که در میان آن‌ها نام‌هایی همچون آندری تکاچیف (Andrey Tkachiv) نیز دیده می‌شود، با ساخت میم فای رویکردی مبتکرانه و نوآورانه را در پیش گرفته‌اند.

به صورت کلی پروژه MemeFi را می‌توان ترکیبی از مسائل و موضوعات خنده‌دار یا همان میم‌هایی، که در فضای اینترنت وجود دارند دانست. این بازی از محیط کاربری متفاوتی برخوردار است و با ارائه کاراکتری به شکل قورباغه افراد زیادی از جمله نوجوانان را به بازی میم فای علاقه‌مند کرده‌اند. البته همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم ساز و کار این بازی مشابه همستر کامبت و تپ سواپ است و کاربران می‌توانند با کلیک‌های متعدد بر روی کاراکتر قورباغه و انجام یک سری ماموریت‌ها، سکه‌های بیشتری در بازی به دست آورند.

 

آموزش بازی میم فای تلگرام

 

آموزش بازی میم فای تلگرام

اکنون که با بازی میم فای آشنا شدید بهتر است بدانید که برای شرکت در بازی میم فای ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در تلگرام شوید سپس نام MemeFi را سرچ کنید. در این صورت یک ربات تلگرامی به شما نمایش داده می‌شود که برای کار با آن باید عبارت Start را ارسال کنید. در این صورت یک سری گزینه‌ها به نام Play& Earn ،Join community و How to play نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه Play& Earn وارد بازی میم فای می‌شوید و می‌توانید به جمع آوری سکه‌های میم فای بپردازند.

گزینه Join community شما را به کانال تلگرامی بازی میم فای متصل می‌کند و با انتخاب گزینه How to play توضیحات مختص به بازی میم فای برای شما ارسال می‌شود. با در نظر داشتن این موضوع برای شروع بازی میم فای باید بر روی عبارت Play& Earn ضربه بزنید از همین رو صفحه بازی به شما نمایش داده می‌شود. البته با ورود به بازی شاید کمی گمراه شوید زیرا کاراکتری به شکل قورباغه را مشاهده می‌کنید که با ظاهری به شکل یک جادوگر روبرو شما قرار گرفته است. در این قسمت شما می‌توانید با کلیک‌های متعدد بر روی کاراکتر قورباغه سکه‌های بیشتری به دست آورید.

البته کلیک کردن بر روی کاراکتر قورباغه با محدودیتی روبرو است. زیرا انرژی قورباغه 1000 است و انرژی شما با هر بار ضربه زدن بر روی صفحه بازی کاهش پیدا می‌کند. البته این روش تنها راه به دست آوردن ارز میم فای نیست بلکه بازی میم فای از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها می‌توانند در موجودی میم فای های شما تاثیر بگذارد.

 

بخش های مختلف بازی memefi

 

بخش های مختلف بازی memefi

اگر نگاه اجماعی به بازی میم فای کنیم می‌بینیم که بخش‌های مختلفی برای این بازی در نظر گرفته شده است که هر کدام می‌توانند در روند بازی به ما کمک کنند و باعث شوند سکه‌های بیشتری به دست آوریم و به لول‌های بالاتر دست پیدا کنیم. با در نظر داشتن این موضوع بخش‌ها و آیتم‌های مختلف بازی میم فای عبارت‌اند از:

Boosters: بخش Boosters یا همان تقویت کننده یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی MemeFi است که در این بخش، برای تسریع فرایند جمع آوری سکه‌ها و بازیابی انرژی خود روزانه سه فرصت برای شما در نظر گرفته شده است. همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم شما 1000 انرژی در بازی دارید که با هر تپ از تعداد انرژی‌ها کاهش پیدا می‌کند و باید کمی صبر کنید تا انرژی شما افزایش پیدا کند. اما با این سه فرصت می‌توانید در ثانیه انرژی خود را بازیابی کنید.

State: این بخش مختص به عملکرد شما در بازی میم فای است که می‌توانید فعالیت‌های خود را با دیگر بازیکنان مقایسه کنید. البته در بخش State، علاوه بر عملکرد، سطح و لول شما در بازی نیز نمایش داده می‌شود، از همین رو می‌توانید از عملکرد و سطح سودآوری خود در بازی مطلع شوید. به صورت کلی این بازی یازده سطح مختلف دارد که با گذراندن هر لول سکه‌های بیشتری به شما تعلق می‌گیرد و از جوایز متفاوتی بهره‌مند می‌شوید.

Earn: بخش Earn بازی میم فای، مشابه بسیاری از ایردراپ های تلگرامی است و از ماموریت‌ها و تسک‌های متفاوتی همچون دنبال‌کردن صفحات اجتماعی بازی و اتصال کیف پول ارز دیجیتال تشکیل شده است. به صورت کلی بازیکنان می‌توانند با انجام هر یک از این تسک‌ها به صورت روزانه پاداش به دست آورند.

Invite: بخش دعوت دوستان یا همان Invite، از بهترین بخش‌های بازی میم فای است که در این بخش می‌توانید لینک دعوت خود را کپی کنید و برای دوستان ارسال کنید و در ازای دعوت آن‌ها سکه‌های بیشتری به دست آوید.

 

بازی میم فای کی لیست میشه؟

 

بازی میم فای کی لیست میشه؟

اکنون که با بازی میم فای آشنا شدید بهتر است بدانید که فرصت زیادی برای شرکت در این بازی باقی نمانده زیرا توسعه دهندگان بازی میم فای به تازگی اعلام کرده‌اند که در تاریخ 9 اکتبر (18 مهر ماه) توکن بومی این پروژه یعنی همان ارز میم فای عرضه می‌شوند از همین رو کاربران می‌توانند پس از عرضه این رمز ارز توکن های به دست آمده از بازی را انتقال دهند.

پس از اعلام خبر لیست شدن ارز میم فای تعداد زیادی از صرافی های خارجی حمایت خود را از بازی میم فای اعلام کرده‌اند. البته پلتفرم‌های معاملاتی خارجی تنها میزبانان ارز میم فای نیستند و صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز قصد دارد پس از عرضه ارز میم فای این توکن را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند.

 

قیمت ارز میم فای چقدر است؟

 

قیمت ارز میم فای چقدر است؟

در چند ماه اخیر کاربران زیادی در بازی میم فای فعالیت کرده‌اند تا بتوانند با تپ کردن بر روی صفحه بازی توکن رایگان به دست آورند. با در نظر داشتن این موضوع پس از مشخص شدن زمان عرضه میم فای بسیاری از کاربران به دنبال قیمت ارز میم فای بودند تا ببینند آیا توکن میم فای ارزش این همه وقتی که برای آن گذاشتن را دارد یا خیر؟ اما باید بگوییم که تا پیش از عرضه ارز میم فای قیمت دقیق آن مشخص نیست و تمامی قیمت‌هایی که اعلام می‌کنند صحت کافی ندارند و براساس حدس و گمان است.

 

جمع بندی

میم فای یک از جذاب‌‌ترین ایردراپ های تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است و عملکردی مشابه بازی همستر کامبت دارد. محیط کاربری این بازی برگرفته از میم‌ها یا همان شوخی‌های فضای اینترنت است و توسعه دهندگان این پروژه در تلاشند تا بتوانند با ایجاد محیط کاربری متفاوت کاربران زیادی را به این بازی جذب کنند و پروژه memefi را به آن‌ها معرفی کند. در بازی میم فای کاربران می‌توانند با کلیک‌های متعدد بر روی صفحه بازی سکه‌های میم فای دریافت کنند و به سطح‌های بالاتری از بازی دست پیدا کنند البته بازی میم فای از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است و تنها راه به دست آوردن سکه کلیک‌های متعدد نیست.

با در نظر داشتن این موضوع پس از ورود به بازی میم فای کاراکتری به شکل قورباغه را مشاهده می‌کنید که با ظاهری مشابه با جادوگر به شما خیره شده است و با هر بار ضربه بر روی کاراکتر قورباغه می‌توانید سکه میم فای دریافت کنند. البته فرصت زیادی برای شرکت در بازی میم فای باقی نمانده زیرا توسعه دهندگان این بازی به تازگی اعلام کرده‌اند که کمتر از یک ماه دیگر ارز میم فای عرضه می‌شود. برهمین اساس کاربرانی که تا به این لحظه میم فای را تنها به عنوان یک سرگرمی می‌شناختند و در تلاشند تا در این فرصت باقی مانده سکه‌های میم فای دریافت کنند و از این ایردراپ جا نمانند.

 

سوالات متداول

آیا زمان عرضه ارز میم فای دقیق است؟

توسعه دهندگان بازی میم فای اعلام کرده‌اند که در تاریخ 9 اکتبر (18 مهر ماه) ارز میم فای عرضه می‌شود، البته گاهی اوقات ممکن است برای پروژه مشکلاتی به وجود آید زمان عرضه آن به تعویق بیوفتد.

آیا بازی میم فای بر روی دسکتاپ قابل نصب است؟

خیر بازی میم فای کوین به شکلی طراحی شده است که بازیکنان تنها می‌توانند با کمک تلفن همراه خود به جمع آوری سکه‌های میم فای بپردازند.

آیا کاربران می توانند بازی می فای را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنند؟

بله به تازگی آیتم جدیدی به نام Wallet را به بازی میم فای اضافه کرده‌اند که بازیکنان با کمک این آیتم می‌توانند بازی میم فای را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها