ارز اومیسه گو چیست؟ معرفی اومیسگو (OMG)

بازار ارز دیجیتال همواره در حال پیشرفت و دگرگونی می‌باشد و به لطف شبکه‌هایی همچون اتریوم، ایاس، ترون و غیره رمز ارزهای زیادی متولد شدند. یکی از این رمز ارزها، ارز دیجیتال اومیسگو می‌باشد که با نماد اختصاری OMG در بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شود. رمز ارز اومیسگو همواره بر بستر شبکه اتریوم قرار دارد و به‌همین دلیل در میان سرمایه‌گذاران جایگاه ویژه‌ای را نصیب خود کرده‌است. اکنون ما در این مقاله قصد داریم شما را با رمز ارز اومیسگو بیشتر آشنا کنیم و به مباحث زیر بپردازیم.

 

ارز OMG چیست؟

Omisego یک پلتفرم غیر متمرکز و منبع باز می‌باشد که از آن برای پرداخت استفاده می‌شود. این پلتفرم یک رمز ارز بومی به نام ارز دیجیتال اومیسگو دارد. تیم توسعه‌دهنده رمز ارز اومیسگو، این توکن را به نوعی طراحی کردند که یک راه‌حل لایه‌‌‌دوم پرداخت بین بلاک‌چینی با پشتوانه واقعی باشد که بر روی بلاک‌چین اتریوم با الگوریتم اثبات‌کار POS طراحی شده‌است. این الگوریتم باعث افزایش سرعت هر‌چه بیشتر تراکنش‌ها می‌شود. همچنین ارز دیجیتال OMG می‌تواند امکان فعالیت‌های مالی مختلف را با نهایت شفافیت برای کاربران مختلف فراهم کند.

اما بهتر است‌بدانید که کاربرد اصلی ارز دیجیتال اومیسگو، ایجاد یک راه‌حل مقیاس‌پذیری بالا برای اتریوم می‌باشد. با استفاده از این رمز ارز کاربران می‌توانند توکن‌هایی که بر بستر اتریوم ساخته شده‌اند را با کمترین کارمزد و بیشترین سرعت ممکن جا به جا کنند. همچنین رمز ارز اومیسگو به توکن‌هایی که بر بستر اتریوم قرار دارند امکان بریج‌کردن یا انتقال به سایر بلاک‌چین‌ها را می‌دهد. اگر بخواهیم در این خصوص مثالی بزنیم باید بگوییم به‌طور‌مثال کاربران می‌‌توانند USDT,ERC20 یعنی تتر بر مبنای اتریوم را به USDT TRC20 یعنی تتر بر مبنای ترون تبدیل کنند.

امکانی را فراهم می‌کند

 

تاریخچه اومیسگو

 

تاریخچه Omisego

در سال 2013 بنیان‌گذاران پلتفرم اومیسگو که جون هاسگاوا (Jun Hasegawa) و دانی هریسنت (Donnie Harinsut) نام دارند ارز دیجیتال اومیسگو را در شهری به نام بانکونک در کشور تایلند راه اندازی کردند. پس از راه‌اندازی توکن OMG در کشور تایلند بانک و وزارت دارایی این کشور از رمز ارز اومیسگو حمایت بسیاری کردند. همچنین این رمز ارز در‌همان روزهای ابتدایی ظهور خود توانست توجه ویتالیک بوترین و گوین وود که بنیان‌گذاران بزرگ اتریوم می‌باشند را جلب کند.

همانطور که در قسمت بالا ذکر شد این رمز در سال 2013 راه اندازی شد اما عرضه اولیه ارز دیجیتال اومیسگو در سال 2017 آغاز شد و پس از عرضه اولیه در‌ مدت‌ کوتاه توانست سرمایه زیادی را به خود جذب کند و ارزش بازار آن افزایش زیادی داشت. رشد بسیار زیاد ارزش بازار اومیسگو تا 2 میلیارد دلار رسید و این رمز ارز توانست جایگاه سوم را در بازار ارز دیجیتال به خود اختصاص دهد. اما این رشد زیاد موقتی بود و پس از مدتی اومیسگو جایگاه خود را از دست داد و با کاهش ارزش بازار روبرو شد.

 

قیمت رمز ارز OMG

 

ویژگی‌های ارز دیجیتال اومیسگو

ارز دیجیتال اومیسگو از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است، به‌طور مثال این رمز ارز به شبکه‌های پرداخت کمک می‌کند تا بتوانند یک سیستم مالی عمومی و شفاف داشته‌باشند. از آن جایی که OMG از گواهی اثبات سهام (POS) استفاده می‌کند، قابلیت استخراج ندارد. زیرا ماینرها تراکنش‌های آن را تأیید نمی‌کنند و این کار توسط اعتبار سنج‌ها انجام می‌شود. اومیسگو در توسعه نرم‌افزار هم کاربرد دارد زیرا به کاربران امکان ساخت کیف‌پول دیجیتال را می‌دهد.

این ارز مورد پشتیبانی نهادهای اقتصادی تایلند می‌باشد و در طول 4 سال فعالیت خود، توانست سرمایه زیادی جذب کند. علاوه بر تمامی مواردی که ذکر شد این پلتفرم با هدف حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم ایجاد شد و از همان ابتدای کار در تلاش بود تا بتواند این مشکل را حل کند.

 

قیمت رمز ارز OMG

طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ، رمز ارز اومیسگو اکون در رتبه 260 بازار ارز دیجیتال قرار دارد. در‌حال‌حاضر ارزش‌بازار این رمز ارز 92,153,847$ و قیمت لحظه‌ای آن 0.6565 می‌باشد البته اگر بخواهیم قیمت تومانی OMG را بگوییم باید گفت در این لحظه قیمت تومانی ارز دیجیتال اومیسگو 32,265 تومان می‌باشد. همچنین این رمز ارز در ژانویه سال 2018، یک‌سال پس از عرضه اولیه OMG با سقف قیمتی (ATH) روبرو شد و قیمت اومیسه گو به 25.7 دلار و ارزش بازار آن نیز به 1,630,139,969$ رسید.

اما در‌اواخر سال 2018 بازار ارز دیجیتال با ریزش شدیدی مواجه شد و رمز ارزها روند نزولی را پیش گرفتند. برهمین اساس ارز دیجیتال اومیسگو نیز از این قافله عقب نماند و با ریزش شدیدی مواجه شد. ریزش شدید اومیسگو به حدی بود که در اوایل سال 2019 قیمت OMG به کمتر از یک دلار رسید. اما به دلیل محبوبیت و ویژگی‌های رمز ارز اومیسگو عده‌ای از سرمایه‌گذاران باور داشتند که این رمز ارز مجددا می‌تواند جایگاه قبلی خود را بازپس بگیرد اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

 

خرید ارز دیجیتال اومیسگو

اکنون که با مفاهیم کلی ارز دیجیتال اومیسگو آشنا شدید بهتر است‌بدانید که شما می‌توانید خرید OMG را در بسیاری از صرافی‌های خارجی همچون بایننس انجام دهید. اما به دلیل تحریم‌هایی که برای کشور ایران لحاظ شده‌است انجام هرگونه معامله در صرافی خارجی امکان‌پذیر نمی‌باشد. از همین رو کاربران می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های داخلی که از ارز دیجیتال اومیسگو پشتیبانی می‌کنند رمز ارز خود را خریداری کنند.

برهمین‌اساس برای خرید OMG کافی است به سایت صرافی آنلاین بیت ایمن مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید. این کار در کم‌ترین زمان و به راحت‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. خرید اومیسگو از صرافی بیت ایمن با کم‌ترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید دارایی خود را در کیف‌پول مجازی سایت بیت ایمن نگه دارید یا به کیف‌پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انتقال دهید. در‌صورت نیاز به راهنمایی نیز می‌توانید از پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته بیت ایمن کمک بگیرید. همکاران ما در تیم پشتیبانی در هر ساعتی از شبانه روز آماده کمک به شما می‌باشند. کافی است از طریق پنل‌پشتیبانی داخل سایت اقدام کنید.

 

بهترین کیف پول های اومیسگو

 

بهترین کیف‌پول های اویسگو

قبل از انجام هرگونه معامله‌ای بهتر است‌بدانید که انتخاب یک کیف‌پول ایمن برای نگهداری آن رمز ارز بسیار حائز اهمیت است. زیرا زمانی که شما رمز ارزی همچون OMG را خریداری می‌کنید با انتخاب یک کیف‌پول مطمئن خیالتان از دارایی خود راحت است. انتخاب بهترین کیف‌پول برای نگهداری ارز دیجیتال اومیسگو کار بسیاری دشواری است زیرا بسیاری از کیف پول‌ها از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند. اما ما در این بخش قصد داریم که بهترین کیف‌پول‌های رمز ارز OMG را به شما معرفی کنیم.

  1. کیف‌پول نرم‌افزاری سیف پل SafePal
  2. کیف‌پول نرم‌افزاری اتمیک Atomic
  3. کیف‌پول زنگو (ZenGo Wallet)
  4. کیف‌پول ایدوو (Eidoo Wallet)
  5. کیف‌پول مای اتر والت (MyEtherWallet)
  6. کیف‌پول اکسودوس (Exodus Wallet)
  7. کیف‌پول سخت افزاری لجر نانو ایکس ( Ledger Nano X)
  8. کیف‌پول سخت افزاری ترزور تی(Trezor T)

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها