راکی ربیت چیست؛ معرفی بازی تلگرامی و ارز دیجیتال Rocky Rabit

سال گذشته شاید اگر فردی به ما میگفت که با ضربه‌های متعدد بر روی صفحه موبایل می‌توانید رمز ارز رایگان دریافت کنید به آن اعتنایی نمی‌کردیم و این فعالیت را یک کار بیهوده می‌خواندیم. اما این روزها بر روی بستر تلگرام بازی‌هایی طراحی شده است که افراد می‌توانند با ضربات مکرر بر روی صفحه موبایل در بازی شرکت کنند و رمز ارز رایگان هدیه بگیرند.

با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که راکی ربیت (Rocky Rabbit) نیز جزو همین بازی‌ها است و مدتی است که توجه کاربران و گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است زیرا محیط بازی راکی ربیت مشابه همستر کامبت است و این موضوع باعث شده در مدت زمان کوتاهی بتواند توجه کاربران زیادی رو به خود جلب کند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص این پروژه بپردازیم تا بدانید طریقه بازی راکی ربیت چگونه است.

 

بازی راکی ربیت چیست؟

 

بازی راکی ربیت چیست؟

راکی ربیت (Rocky Rabbit) یک مینی بازی تلگرامی است که جزو بازی‌های Play to Earn شناخته می‌شود و محیط کاربردی آن مشابه با همستر کامبت است. به صورت کلی در این بازی شما یک خرگوش مبارز دارید که باید آن را پرورش دهید و قوی‌تر کنید تا بتواند در مبارزات شرکت کند. با در نظر داشتن این موضوع ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که مبارزه‌ای در بازی وجود ندارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به تازگی توسعه دهندگان بازی ایده راه اندازی نبرد تن به تن را با نام Battle طراحی کرده‌اند اما این ایده هنوز پیاده سازی نشده است. برهمین اساس باید خرگوش‌های خود را تقویت کنید تا در مبارزه بتواند عملکرد بهتری داشته باشد. برای قوی‌تر کردن خرگوش‌ها باید به صورت مکرر بر روی صفحه موبایل خود ضربه بزنید تا بتوانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید و بتوانید آیتم‌های درون بازی را خریداری کنید تا خرگوش شما قوی‌تر شود.

 

آموزش بازی راکی ربیت

 

آموزش بازی راکی ربیت

اکنون که با مفهوم کلی بازی راکی ربیت آشنا شدید بهتر است در خصوص نحوه بازی راکی ربیت نیز اطلاعاتی داشته باشید و بدانید که در بازی راکی ربیت چه چیزی مهم است. با در نظر داشتن این موضوع ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در تلگرام شوید سپس نام rocky rabbit را سرچ کنید و بر روی گزینه Start ضربه بزنید. از همین رو همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک صفحه جدید به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید جنسیت کاراکتر خرگوش و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جالب است بدانید که این بازی از زبان‌های زیادی پشتیبانی می‌کند یکی از این زبان‌ها فارسی است. پس از انتخاب کاراکتر خرگوش و انتخاب زبان مورد نظر، بر روی گزینه Start کلیک کنید تا بازی آغاز شود. از همین رو پس از ورود به بازی یک سکه‌ای به شکل خرگوش را مشاهده می‌کنید که با لباس به نسبت ورزشی در حال نگاه کردن به شما است. همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم محیط بازی راکی ربیت کاملا مشابه با همستر است و این بازی از یک خرگوش مبارز برخوردار است که باید آن را تقویت کنید. برای تقویت این کاراکتر باید سکه‌های بسیاری جمع کنید تا بتوانید خرگوش خود را قدرت‌مند کنید.

از همین رو باید به صورت مستمر و مکرر بر روی صفحه موبایل خود ضربه بزنید تا تعداد سکه‌های شما افزایش پیدا کند. البته ضربه‌های مکرر تنها عامل افزایش سکه‌ها نیست بلکه می‌توانید با انجام عملیات متعددی سکه‌های بیشتری جذب کنید. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم بخش‌های مختلف این بازی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به کمک آن‌ها خرگوش‌های قدرتمند‌تری داشته باشید.

 

بخش های مختلف بازی راکی ربیت تلگرام

 

بخش های مختلف بازی راکی ربیت تلگرام

همانطور که در بخش‌های بالاتر نیز به آن اشاره کردیم بازی راکی ربیت از بخش‌های متعددی تشکیل شده است از همین رو در این بخش قصد داریم بخش‌های مختلف این بازی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به سطح‌های بالاتری از بازی دسترسی پیدا کنید. البته اگر در بازی همستر فعالیت کرده باشید آشناییت زیادی با بازی راکی ربیت خواهید داشت زیرا این دو پروژه مشابه یکدیگر است. اما اگر در پروژه همستر فعالیت نکردید نگران نباشید ما بازی راکی ربیت را به صورت کامل به شما آموزش می‌دهیم.

Boost: یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی راکی ربیت Boost است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا با ضربه بر روی این گزینه صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که درون صفحه گزینه‌های متعددی قرار گرفته شده است که اولین گزینه در این صفحه Full Energy است. به صورت کلی شما در بازی 5000 انرژی دارید که به ازای هر ضربه بر روی صفحه موبایل انرژی شما کمتر می‌شود. از همین رو می‌توانید کمی صبوری کنید تا انرژی شما بازگردد یا از گزینه Full Energy استفاده کنید تا مجددا انرژی شما در کسری از ثانیه به 5000 برسد.

با در نظر داشتن این موضوع در طول 24 ساعت می‌توانید 5 بار از این آیتم استفاده کنید. دومین گزینه در Boost یا همان تقویت آیتم، Multi-tap است که باعث می‌شود که با هر بار ضربه بر روی صفحه موبایل سکه‌های بیشتری دریافت کنید. Energy Limit نیز یکی دیگر از آیتم‌های Boost است که ظرفیت انرژی را بیشتر می‌کند.

Earn: بخش Earn برای بازیکنان شرایطی فراهم می‌کند تا بتوانند با شرکت در یک سری فعالیت‌ها همچون عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، یوتیوب و X سکه دریافت کنند. البته بهتر است بدانید که بخش Earn از آیتمی به نام Enigma نیز برخوردار است که به شکل متفاوتی طراحی شده است از همین رو در بخش‌های بعدی به توضیح کامل‌تری در خصوص آن می‌پردازیم.

 

انیگما (Enigma)

 

Enigma: انیگما (Enigma) یکی از مهم‌ترین آیتم‌های بخش Earn است که به عنوان رمز کیف پول راکی رابیت، نیز شناخته می‌شود. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که در این آیتم، 12 عبارت متفاوت درج شده است از همین رو روزانه کانال تلگرامی بازی راکی ربیت ترتیب این عبارت را اعلام می‌کند یعنی می‌گوید که هر عبارت باید در کدام شماره قرار بگیرد و جایگاه آن کجاست.

برهمین اساس اگر بتوانید این عبارت‌ها را به ترتیب درستی که توسط کانال تلگرامی بازی اعلام شده جایگذاری کنید می‌توانید ۲.۵ میلیون سکه درون بازی دریافت کنید. البته جالب است بدانید در کنار 2.5 میلیون سکه اولین نفری هم که پیش از بقیه بازیکنان این کد را درست جایگذاری کند، ۲.۵۰ واحد تون کوین دریافت می‌کند.

 

ایردراپ

 

Airdrop: در پایین صفحه بازی سمت راست یک گزینه قرار گرفته شده است به نام Airdrop که با ورود به این بخش می‌توانید بازی را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنید یا در شبکه تلگرامی این پروژه عضو شوید.

Friends: در این قسمت می‌توانید کد دعوت خود را کپی کنید و برای دوستان بفرستید. از همین رو زمانی که هر شخصی با لینک دعوت شما وارد بازی شوید سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنید و می‌توانید خرگوش‌های خود را قدرتمندتر کنید. با در نظر داشتن این موضوع می‌توان گفت که دعوت دوستان یکی از مهم‌تری راه‌های افزایش سکه است. زیرا هر چه افراد بیشتری را به بازی دعوت کنید سکه‌های بیشتری جذب می‌کنید. همچنین جالب است بدانید که این بخش به شکلی طراحی شده که می‌توانید، ببینید کدام یک از دوستان شما با کد دعوتی که برایشان ارسال کرده‌اید در بازی شرکت کرده‌اند.

Games: بازی‌ها یا همان Games یکی از آیتم‌های بازی راکی ربیت است که هنوز فعال نشده است از همین رو نمی‌توانیم اطلاعات زیادی در خصوص این بخش به شما ارائه دهیم.

 

استخراج

 

Mine: استخراج یا همان Mine یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی راکی ربیت است که از کارت‌های متعددی تشکیل شده است. به صورت کلی هر کارت این بازی نماد یکی از چیزهایی است که برای یک ورزشکار اهمیت دارد، مانند تغذیه، تمرین، مکمل و غیره. البته بهتر است بدانید که کارت‌های بخش Mine به سه دسته Fighter که مربوط به مبارز است، Coach که مربوط به مربی است و Tournaments یا مسابقات تقسیم می‌شود. همچنین قابل ذکر است که در بخش Coach و Fighter دسته‌ای به اسم Claim نیز وجود دارد که شامل کارت‌های رایگان بازی است.

با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که کانال تلگرامی این بازی روزانه سه کارت متفاوت را معرفی می‌کند بنابراین باید آن سه کارت را از میان انبوهی از کارت‌ها پیدا کنید و بر روی گزینه Chose Superset کلیک کنید و پس از پیدا کردن هر سه کارت بر روی گزینه Chek cards کلیک کنید. البته دقت کنید که اعتبار کارت‌های معرفی شده تنها 24 ساعت است و پس از آن اعتبار کارت‌ها از بین می‌رود و کارت‌های جدیدی معرفی می‌شود.

 

اسپانسر

 

Sponsor: اسپانسر یا همان Sponsor یکی از بخش‌های بازی راکی ربیت است که شاید در ابتدا به چشم شما نیاید زیرا این گزینه در بالای صفحه اصلی سمت چپ قرار دارد و شرایطی برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانید بازی را به صرافی ارز دیجیتال متصل کنید.

 

ارز راکی ربیت کی لیست می شود؟

 

ارز راکی ربیت کی لیست می شود؟

بازی تلگرامی راکی ربیت به تازگی راه اندازی شده است اما از آنجایی که محیط این بازی مشابه بازی همستر کامبت است در مدت زمان کوتاهی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که در بخش ایردراپ امکان اتصال کیف پول های ارز دیجیتال اضافه شده است. با اضافه شده این گزینه به بازی خبرهایی در خصوص لیست شدن ارز راکی ربیت به گوش می‌رسد.

از همین رو توسعه دهنده‌های بازی راکی ربیت چند روزی که تیم توسعه دهنده این بازی اعلام کرده‌اند که در تاریخ 23 سپتامبر 2024 ارز راکی ربیت عرضه می‌شود و صرافی های شناخته شده این رمز ارز را در لیست ارزهای دیجیتال خود قرار می‌دهد. البته صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز پس از لیست شدن این رمز ارز قصد دارد از ارز راکی ربیت پشتیبانی کند و امکان خرید فروش این توکن را برای کاربران فراهم کند. بنابراین می‌توان گفت که تا پیش از عرضه این رمز ارز، راکی ربیت تنها به عنوان یکی از آیتم‌های درون بازی شناخته می‌شود از ارزش مادی برخوردار نیست.

 

قیمت ارز راکی ربیت چقدر است؟

 

قیمت ارز راکی ربیت چقدر است؟

پس از اعلام خبر لیست شدن ارز راکی ربیت قیمت‌های متفاوتی در خصوص این رمز ارز ارائه شده است اما بهتر است بدانید که این قیمت‌ها تنها حدس و گمان است و صحت ندارد. از همین رو اگر به دنبال خرید و فروش ارز راکی ربیت می‌باشید باید تا زمان لیست شدن این رمز ارز کمی صبر کنید زیرا قیمت دقیق راکی ربیت پس از عرضه اولیه این رمز ارز مشخص می‌شود.

 

جمع بندی

راکی ربیت یکی بازی تلگرامی است که در این بازی یک خرگوش مبارز قرار دارد که کاربران باید آن را تقویت کنند تا برای شرکت در مسابقات آماده شود. با در نظر داشتن این موضوع برای تقویت خرگوش مبارز ابتدا باید سکه‌های بیشتری دریافت کنید تا بتوانید آیتم‌های درون بازی را خریداری کنید. برای انجام این کار باید به صورت مداوم بر روی صفحه بازی ضربه بزنید تا بتوانید سکه‌های بسیتری دریافت کنید.

با در نظر داشتن این موضوع باید بگوییم که محیط کاربری این بازی مشابه همستر کامبت است اما یک سری تفاوت‌های جزئی در ساز و کار این بازی وجود دارد و آیتم‌های متفاوتی همچون انیگما به این بازی اضاقه شده است. از همین رو در این مقاله به توضیح کامل‌تری در خصوص بازی راکی ربیت پرداختیم تا با طریقه بازی rocky rabbit آشنا شوید و بتوانید با کمک این بازی درآمد کسب کنید.

 

سوالات متدوال

آیا بازی راکی ربیت ​​قابل اعتماد است؟

طبق داده‌های به دست آمده از وب سایت rocky rabbit این بازی توسط صرافی اوککس (OKX)، بای بیت (Bybit)، (Binance) و همچنین پروژه‌های سولانا (Solana) و Toncoin حمایت می‌شود. از همین این رو می‌توان گفت این پروژه قابل اعتماد است.

چگونه از آیتم Battle کسب درآمد کنیم؟

این یک گزینه برای یک نبرد تن به تن و با شعار، بر تمرین خود مسلط شوید تا در درگیری نهایی پیروز ظاهر شوید طراحی شده است اما هنوز فعال نشده و در آینده می‌توان از این گزینه استفاده کرد. برهمین اساس تا زمان فعال سازی این آیتم نمی‌توان اطلاعات دقیقی در خصوص آن اعلام کرد.

آیا وایت پیپر راکی ربیت منتشر شده است؟

خیر تا به امروز وایت پیپر این پروژه منتشر نشده است برهمین اساس نمی‌توان تا زمان ارائه وایت پیپر اطلاعات دقیقی در خصوص اهداف این پروژه داشت.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها