حداقل میزان خرید اتریوم چقدر است؟

کسانی که برای اولین بار تصمیم به خرید ارز دیجیتال می‌گیرند، ممکن است سوالات مختلفی در این باره داشته باشند. یکی از این سوالات حداقل قیمت خرید ارز دیجیتال است. به طور مثال، کسی که تا به حال ارز دیجیتال نخریده و اکنون تصمیم به خرید اتریوم گرفته است، می‌خواهد بداند که برای این سرمایه‌گذاری به چقدر سرمایه نیاز دارد. بنابراین ما راهنمایی را برای شما تهیه کردیم که بتوانید با حداقل میزان خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن و سایر صرافی‌ها شوید.

پس از دانستن حداقل میزان خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال، بهتر است که با خود این ارز دیجیتال نیز بیشتر آشنا شوید. این‌گونه می‌توانید تصمیم بهتری در قبال خرید آن بگیرید و سرمایه‌گذاری مطمئن‌تری انجام دهید. از این رو بهتر است که پس از مطالعه این مطلب، مقاله خرید اتریوم را هم مطالعه کنید و سری هم به بخش اخبار اتریوم در وبلاگ بیت ایمن بزنید.

 

اتریوم

 

برای خرید اتریوم چقدر سرمایه لازم داریم؟

در حال حاضر قیمت اتریوم 1870 دلار معادل حدود 93 میلیون تومان می‌باشد. پس آیا کسی که مایل به خرید اتریوم است باید حدود 100 میلیون تومان پول داشته باشد؟ پاسخ این سوال منفی است. شما برای خرید ارز دیجیتال اتریوم و سایر رمز ارزها، نیازی به خرید یک واحد کامل ندارید. بلکه می‌توانید بخشی از یک کوین یا توکن را بخرید و روی آن سرمایه‌گذاری کنید. به طور مثال اگر قیمت اتریوم 93 میلیون تومان است، شما می‌توانید با 9 میلیون و 300 هزار تومان 0.1 اتریوم بخرید. امکان خرید اتریوم با مبالغ کمتری هم وجود دارد که البته معمولا یک کف حداقلی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

شما می‌توانید با کمترین مبالغ هم خرید اتریوم را انجام دهید و ارز دیجیتال ETH را به سبد دارایی‌های خود اضافه کنید. البته این موضوع به صرافی ارز دیجیتالی که از آن اتریوم می‌خرید هم بستگی دارد. در بخش بعد به بررسی حداقل میزان خرید اتریوم در صرافی‌های مختلف و سایر محدودیت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازیم.

 

حداقل میزان خرید اتریوم

 

آیا حداقل میزان خرید اتریوم در صرافی های مختلف یکسان است؟

صرافی های ارز دیجیتال در زمینه‌های مختلف بسته به سیاست‌های خود، تصمیمات مختلفی می‌گیرند و شرایط متفاوتی دارند. یکی از این زمینه‌ها، تعیین حداقل میزان خرید ارز دیجیتال است. برخی صرافی‌ها برای همه کوین‌های خود این محدودیت را قائل می‌شوند و برخی دیگر این شرایط را فقط برای کوین‌های مطرح و اصلی در نظر می‌گیرند. بعضی از صرافی‌ها هم ممکن است هیچ محدودیتی را برای خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال در نظر نگیرند. بنابراین پیش از انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید اتریوم باید به محدودیت‌های آن نیز توجه کنید.

برخی از صرافی‌ها علاوه بر محدودیت معامله، محدودیت واریز و برداشت هم دارند. بنابراین بررسی شرایط و قوانین یک صرافی پیش از فعالیت در آن، می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک کند.

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن برای خرید اتریوم با تومان محدودیت کمتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد. برای خرید ارز دیجیتال اتریوم در این صرافی، حداقل 100,000 تومان موجودی نیاز است. یعنی شما می‌توانید با 100 هزار تومان اتریوم بخرید و سرمایه‌گذاری خود را با کمترین مبالغ ممکن شروع کنید. از طرفی اگر به خرید اتریوم با تتر تمایل دارید، محدودیت خرید بسته به نوع سفارش شما تعیین می‌شود. اگر سفارش فوری ثبت کنید، هیچ محدودیت خریدی وجود نخواهد داشت. اما اگر بخواهید سفارش خرید اتریوم را به صورت عادی ثبت کنید، حداقل 4 تتر برای ثبت معامله لازم است.

 

محدودیت خرید ارزهای دیجیتال دیگر به چه شکل است؟

در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، حداقل میزان خرید همه ارزهای دیجیتال یکسان است. پس همانطور که برای خرید اتریوم محدودیت 100,000 تومانی وجود دارد، برای خرید ارزهای دیجیتال دیگر هم به همین میزان موجودی نیاز دارید. این مبلغ کم باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران بتوانند با خیال راحت‌تری سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند و فشاری برای تعیین موجودی روی آن‌ها نباشد.

از این رو خرید بیت کوین، لایت کوین، بایننس کوین و سایر رمز ارزها نیز همین محدودیت را دارد. البته شما می‌توانید با مبالغ بیشتری هم به سراغ خرید اتریوم و بقیه ارزهای دیجیتال بروید. با این حال پیشنهاد می‌شود که اولین معاملات خود را با مبالغ کمتری که برای شما اهمیت چندانی ندارند انجام دهید. این‌گونه بهتر می‌توانید با شرایط بازار آشنا شوید و برای کسب تجربه ضرر زیادی نکنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها