وی کوین چیست؛ معرفی بازی تلگرامی و ارز دیجیتال wcoin

ایردراپ یکی از روش‌های تبلیغاتی است که از گذشته تا به امروز، توسعه دهندگان بازار ارزهای دیجیتال از این روش به عنوان راهی برای معرفی پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. با پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال روش‌های ایردراپ نیز با تغییراتی مواجه شد و این روزها توسعه دهندگان بازار ارزهای دیجیتال پروژه‌هایی را به عنوان مینی بازی‌هایی بر روی بستر تلگرام راه اندازی می‌کنند.

به صورت کلی رابط کاربری این نوع بازی‌ها به شکلی طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند با ضربات متعدد بر روی صفحه بازی سکه به دست آورند. در این بین وی کوین (Wcoin) نیز به عنوان یکی از ایردراپ های تلگرامی شناخته می‌شود که در چند ماه اخیر توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم شما را با بازی وی کوین تلگرام آشنا کنیم تا با شرکت در این بازی بتوانید ارز دیجیتال Wcoin به دست آورید.

 

بازی وی کوین چیست؟

 

بازی وی کوین چیست؟

بازی وی کوینیا دبلیو کوین یک مینی بازی تلگرامی مشابه با همستر کامبت و تپ سواپ است که کاربران می‌توانند با فعالیت در این بازی توکن وی کوین دریافت کنند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که بازی وی کوین در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است از همین رو کاربران می‌توانند با کلیک‌های متعدد بر روی صفحه بازی سکه‌های بیشتری به دست آورند. البته تنها راه به دست آوردن سکه‌های وی کوین ضربات متعدد بر روی صفحه بازی نیست بلکه بخش‌ها و آیتم‌های بیشتری برای بازی وی کوین طراحی شده است که هر کدام می‌توانند منجر به افزایش تعداد سکه‌های بازیکنان شود.

از آنجایی که ایردراپ‌ های تلگرامی در سبک مینی بازی‌ها راه اندازی شده است، این روزها افراد زیادی را در سنین متفاوت مشاهده می‌کنیم که در حال انجام بازی‌های تلگرامی همچون بازی وی کوین هستند و در تلاشند تا بتوانند سکه‌های بیشتر دریافت کنند تا به درآمد بیشتری برسند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کاملی در خصوص اموزش بازی وی کوین بپردازیم تا با این ایردراپ تلگرامی بیشتر آشنا شوید.

 

آموزش بازی وی کوین تلگرام

 

آموزش بازی وی کوین تلگرام

برای شروع بازی وی کوین ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در تلگرام شوید سپس نام Wcoin را سرچ کنید در این صورت چندین مورد متفاوت به شما نمایش داده می‌شود که در میان آن‌ها باید ربات وی کوین را انتخاب کنید و ارسال گزینه Start فعالیت ربات آغاز می‌شود. از همین رو ربات وی کوین یک سری توضیحات در خصوص بازی برای شما ارسال می‌کند که پیش از انجام هر کاری باید این توضیحات را مطالعه کنید. پس از مطالعه این توضیحات 4 گزینه متفاوت به نام Play ،Join community ،Twitter ،How it works را مشاهده می‌کنید.

Play: با انتخاب گزینه Play بازی وی کوین آغاز می‌شود و شما می‌توانید به دریافت سکه بپردازید.

Join community: با انتخاب این گزینه می‌توانید در کانال رسمی بازی وی کوین عضو شوید و از خبرهای موثق در خصوص این بازی اطلاعات کافی به دست آورید.

Twitter: همان‌طور که از نام این بخش پیدا است، با انتخاب این گزینه می‌توانید به صفحه رسمی بازی دبلیو کوین در شبکه توییتر یا همان  X متصل شوید.

How it works: این گزینه تمامی مسائلی که در خصوص بازی وی کوین نیاز است در قالب یک پیام برای شما ارسال می‌کند.

پس از بررسی این مراحل برای شروع بازی گزینه Play را انتخاب کنید در این صورت بازی وی کوین برای شما آغاز می‌شود. به صورت کلی محیط کاربری این بازی برخلاف بازی کتیزن و میجر به شکل ساده‌ای طراحی شده است و پس از ورود به بازی یک سکه را مشاهد می‌کنید که با ضربه‌های متعدد بر روی صفحه آن می‌توانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید و سطح و لول خود را در بازی افزایش دهید.

البته قابل ذکر است که شما در بازی دبلیو کوین از 1000 انرژی برخوردارید که با هر تپ بر روی سکه وی کوین انرژی شما کاهش پیدا می‌کند و پس از به اتمام رسیدن انرژی شما باید کمی صبر کید تا میزان انرژی شما افزایش پیدا کند البته راه‌های تمفاوتی برای افزایش انرژی شما وجود دارد که  در ادامه مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

 

بخش های مختلف بازی Wcoin

 

بخش های مختلف بازی Wcoin

در بازی دبلیو کوین بخش‌های مختلفی وجود دارد که باید به تمامی آن‌ها توجه کنید از همین رو در این بخش قصد داریم تمامی بخش‌های این بازی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید.

  • Wallet: در بالای صفحه سمت راست گزینه‌ای طراحی شده است به شکل یک ولت که با انتخاب این گزینه می‌توانید کیف پول ارز دیجیتال را به بازی وی کوین متصل کنید تا هر زمان توکن دبلیو کوین یا همان وی کوین عرضه شد توکن های به دست آمده از بازی به صورت اتومات درون کیف پول شما قرار گیرد. البته برای انتقال وی کوین به کیف پول ارز دیجیتال باید کیف پولی را انتخاب کنید که از شبکه تون پشتیبانی می‌کند زیرا طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده بازی، ارز وی کوین بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود.
  • Setting: گزینه Setting یا همان تنظیمات یکی از آیتم‌های بازی وی کوین است که به شکل یک چرخ دنده طراحی شده و در کنار آیتم کیف پول قرار دارد. از همین رو با انتخاب این گزینه می‌توانید به تنظیمات بازی دست پیدا کنید.
  • Your Balance: در بالای سکه وی کوین عبارت Your Balance را مشاهده می‌کنید. به صورت کلی این عبارت میزان موجودی شما را در بازی وی کوین نمایش می‌دهد.
  • Stats: یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی وی کوین، Stats است که در این بخش می‌توانید اطلاعاتی در خصوص تعداد تپ‌های انجام شده، افرادی که در این بازی فعالیت کرده‌اند، کاربران فعال روزانه و کاربران آنلاین را مشاهده کنید.
  • Mates: گزینه دعوت دوستان یا Mates یکی از بخش‌های بازی وی کوین است که در این بخش شما می‌توانید کد دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید و در ازای عضو شدن آن‌ها به بازی سکه‌های بیشتری به دست آورید. همچنین جالب است بدانید که در این بخش قسمتی طراحی شده به نام My Mates که در این قسمت نام و مشخصات افرادی که با کد دعوت شما وارد بازی شده‌اند را نمایش می‌دهد.
  • Tasks: در این بخش یک سری ماموریت‌ها و تسک‌های متفاوت همچون عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی، فعالیت در یک سری مینی بازی‌ها و غیره قرار گرفته شده است که با انجام هر یک از آن‌ها می‌توانید موجودی وی کوین های خود را افزایش دهید.
  • Staking: بخش هیجان انگیز و مهم بازی وی کوین، استیکینگ (Staking) است که در این بخش شما می‌توانید همچون پلتفرم‌های سهام گذاری، ارزهای به دست آماده از بازی وی کوین را در بازه‌های زمانی مشخصی قفل کنید و در ازای آن پاداش دریافت کنید. البته این ویژگی برای بازیکنانی که تعداد زیادی ارز وی کوین به دست آورده‌اند بهترین را برای افزایش دارایی است.
  • Boost: بخش Boost یا تقویت کنند دارای چند بخش مختلف است که در قسمت Free daily boosters روزانه می‌توانید سه بار انرژی خود را بلافاصله پر کنید اگر خاطرتان باشد در بخش بالا به این نکته اشاره کردیم که شما در بازی وی کوین 1000 انرژی دارید که با هر بار ضربه زدن بر روی صفحه بازی از میزان انرژی شما کاهش پیدا می‌کند برهمین اساس آیتم Free daily boosters به شما کمک می‌کند که سه بار در روز انرژی شما بلافاصله به 1000 برسد. آیتم Lucky Dice که به آن تاس‌ شانس نیز گفته می‌شود، برای مدت محدودی می‌تواند تعداد کلیک‌های شما را تا 20 برابر افزایش دهد. گزینه Booste به شما اجازه می‌دهد با وی کوین های به دست آمده، فرایند استخراج وی کوین را با کمک شیوه‌های متفاوت سرعت ببخشید. برای درک بهتر این موضوع بهتر است بدانید که با خرید ربات W-orker می‌توانید بدون ضربه زدن روی صفحه بازی و با کمک یک ربات، وی کوین های بیشتری به دست آورید.

 

بازی وی کوین کی لیست میشه؟

 

بازی وی کوین کی لیست میشه؟

مدتی است که شایعاتی در خصوص لیست شدن ارز وی کوین یا همان دبلیو کوین به گوش می‌رسد و بسیاری از کاربران در تکاپو هستند تا بتوانند به انتقال وی کوین به کیف پول ارز دیجیتال بپردازند. اما در این بین کاربرانی نیز هستند که همچنان به ایردراپ های تلگرامی ایمان نیاورده‌اند و بازی وی کوین را تنها به عنوان یک سرگرمی می‌شناسند. با در نظر داشتن این موضوع تیم توسعه دهنده این بازی برای اینکه خیال کاربران را آسوده کند اعلام کرده است که در تاریخ 7 اکتبر (16 مهر ماه) ارز وی کوین لیست می‌شود.

پس از عرضه این رمز ارز کاربران می‌توانند توکن های به دست آمده از بازی را برداشت کنند. البته بهتر است بدانید که صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن قصد دارد پس از عرضه وی کوین این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. از همین رو پس از لیست شدن این توکن تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به خرید و فروش وی کوین در صرافی بیت ایمن بپردازید.

 

قیمت ارز وی کوین چقدر است؟

 

قیمت ارز وی کوین چقدر است؟

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم ارز وی کوین تا به این لحظه عرضه نشده است و تا زمان عرضه و لیست شدن این رمز ارز نمی‌توان قیمت دقیق آن را اعلام کرد. زیرا عرضه این رمز ارز باید اتفاق بیوفتد تا ببینیم توسعه دهندگان چه قیمتی برای این توکن مشخص کرده‌اند. البته در این بین بسیاری از وب سایت‌ها و پلتفرم‌ها به صورت روزانه قیمت ارز وی کوین را مشخص می‌کنند که این قیمت‌ها براساس بازار پری مارکت یا همان پیش از عرضه است و دقیق نیست. از همین رو برای اطلاع از قیمت دقیق این رمز ارز باید تا 7 اکتبر منتظر بمانید تا بتوانید از قیمت واقعی این رمز ارز مطلع شوید.

 

جمع بندی

وی کوین یا دبلیو کوین (Wcoin) یک ایردراپ تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است و ساز و کاری مشابه همستر کامبت و تپ سواپ دارد. با در نظر داشتن این مووع باید بگوییم که شما با هر بار تپ کردن بر روی صفحه بازی می‌توانید سکه‌های بیشتری به دست آورید و موجودی وی کوین خود را افزایش دهید. البته روش‌های متفاوی نیز برای افزایش ارز وی کوین وجود دارد که در مقاله به توضیح کاممل‌تری در خصوص آن پرداختیم.

با این وجود بهتر است بدانید که فرصت زیادی برای شرکت در بازی وی کوین باقی نمانده و توسعه دهندگان این پروژه اعلام کرده‌اند که ارز وی کوین در تاریخ 7 اکتیر عرضه می‌شود. برهمین اساس بسیاری از کاربران در تلاشند تا در این فرصت باقی مانده بتوانند سکه‌های بیشتری دریافت کنند.

 

سوالات متداول

آیا Wcoin یک پروژه کلاهبرداری است؟

بازی وی کوین در چند ماه گذشته توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است اما به‌دلیل ناشناس بودن سازندگان و نبود سرمایه گذاران مشهور شایعات زیادی در خصوص کلاهبرداری بودن پروژه وی کوین به وجود آمده. اما با اعلام زمان عرضه شدن ارز وی کوین بسیاری از این شایعات خاتمه یافت.

آیا زمان عرضه وی کوین قطعی است؟

طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده بازی وی کوین، توکن بومی این بازی یعنی ارز وی کوین در تاریخ 7 اکتبر عرضه می‌شود اما در این ممکن است مشکلاتی به وجود آید و تاریخ عرضه این رمز ارز تغییر کند.

آیا بازی وی کوین بر روی دسکتاپ قابل نصب است؟

خیر بازی وی کوین برخلاف کتیزن و یس کوین بر روی دسکتاپ قابل نصب نیستند و بازیکنان تنها می‌توانند با تلفن همراه خود در این بازی شرکت کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها