افزایش 45 درصدی قیمت ریپل در هفته اخیر

بهای توکن ریپل (XRP) پس از تجربه کف 58 سنتی در 3 فوریه، در حال حاضر با افزایشی 19.2% نسنت به 24 ساعت اخیر به سطح قیمت 87 سنت رسید. یکی از تحلیلگران بازار ارزدیجیتال، می گوید: مشخص شدن وضعیت پرونده شکایت بورس آمریکا از ریپل، می تواند باعث جهش قیمت این توکن شود. با این حال پیش از روشن شدن این موضوع احتمال میرود که قیمت ریپل سقوط های عمیق تری را هم تجربه کند.

به گزارش دیلی هودل و طبق گفته های کردیبل کریپتو (یکی از تحلیلگران بازار کریپتو)؛ در حال حاضر با تحلیل تکنیکال XRP متوجه می شویم که روند نزولی این ارزدیجیتال ادامه خواهد داشت. او در مصاحبه خود با کانال یوتیوبی تریدینگ کریپتو گفت: 

ریپل یکی از آن ارزهای دیجیتالی است که در حال حاضر روند چندان خوبی ندارد. به‌ نظر من قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا 50 سنت کاهش یابد و به فشار تقاضای هفتگی فعلی آن فشار وارد کند. این سطح اهمیت زیادی دارد؛ زیرا XRP پیش‌ تر بعد از حدود ۶ ماه تثبیت در این محدوده حرکت صعودی بزرگی را شروع کرد.

همچنین او افزود:

این سطح پس از شکست روند نوسان محدود قیمت به حمایت یا مقاومت تبدیل می‌شود؛ چه این شکست صعودی باشد و چه نزولی. بنابراین، اگر بازه زمانی طولانی‌ تری را در نظر بگیریم، با نزدیک‌ شدن به این منطقه، می‌ توانیم انتظار داشت که این ناحیه همانند گذشته به‌عنوان حمایت عمل کند.

 

آینده قیمت ریپل

 

آینده قیمت ریپل

کردبیل کریپتو معتقد است؛ دلایل زیادی برای نگه داشتن ریپل وجود دارد. طبق گزارشات، پرونده حقوقی بین ریپل لبز و کمیسیون بورس آمریکا در نهایت باعث افزایش شفافیت مسائل نظارتی مرتبط با XRP می شود. همچنین از طرفی وضعیت نظارتی باقی ارزهای دیجیتال در حاله ای از ابهام باقی می ماند. این پرونده حقوقی در دسامبر سال 2020 (آذر 99) شروع شد. در این پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از شرکت ریپل لبز به اتهام فروش XRP به عنوان یک ورق بهادار ثبت نشده شکایت کرد.

در ادامه کردبیل کریپتو گفت:

آن‌ طور که از نوسان قیمت ریپل پیداست، این توکن می‌ تواند به‌ عنوان ابزاری برای پوشش ریسک حاصل از سرمایه‌ گذاری در دیگر ارزهای بازار عمل کند. به‌ همین خاطر است که همچنان چنین حجم زیادی از این ارزدیجیتال را هولد می‌کنم. به‌ نظر من، اگر این شکایت به پایان برسد (که فکر می‌کنم می‌رسد فقط نمی‌دانم چه زمانی)، رأی دادگاه به‌ نفع ریپل خواهد بود. در این صورت، ریپل تنها توکنی است که وضعیت حقوقی آن در آمریکا کاملاً مشخص شده است.

همچنین در پایان افزود:

وقتی این قضیه حل شود، قیمت ریپل بی‌ هیچ محدودیتی رشد می‌ کند. مطمئن باشید اگر منتظر بمانید تا بعد از اعلام نتیجه این پرونده وارد بازار ریپل شوید، از بازار جا می‌ مانید. اگر اکنون ریپل بخرید و ریسک‌تان نتیجه بدهد و رپیل لبز برنده شود، قیمت این ارزدیجیتال به‌ سرعت بالا می‌ رود. بعد از آن همه‌ چیز زیر سیطره کمیسیون بورس آمریکا خواهد بود و مشخص نیست که چه اتفاقی می‌ افتد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها