قیمت ریپل به شدت صعودی خواهد بود

افزایش قیمت ریپل موضوعی است که سرمایه گذاران تا حد زیادی به آن مطمئن هستند. ریپل یکی از ارزهای پرطرفدار و با ارزش بازارهای مالی است. شرکت ریپل برای مؤسسات مالی و بانک ها، اپلیکیشن های غیر متمرکز می سازد. با تجربه های بازارهای مالی از افزایش قیمت ریپل می گویند. نام این ارز در لیست بازارهای کریپتوکارنسی بزرگ به چشم می خورد. در سایت coinmarketcap می توانید رتبۀ لحظه ای این ارز را در بازار کریپتوکارنسی مشاهده کنید. این رتبه بندی بر اساس سهم کلی بازار ارزها انجام می شود.

کریپتوویل (CryptoWhale) در حساب کاربری توییترش به 34 هزار مخاطب خود گفت: که از خرید ارز دیجیتال ریپل غافل نشوند. وی معتقد است که کوین ریپل اعلام مقررات بیشتری را نسبت به بازار می پذیرد و XRP رشد خوبی دارد.

 

سرنوشت قیمت ریپل

کریپتوویل (CryptoWhale) می گوید با اعلام چارچوب های نظارتی بیشتر، بستر برای رشد قیمت ریپل بیشتر خواهد شد. کریپتوویل در توییتی در توییترش گفت: تنها پروژه‌ای که در کل بازار ارزهای دیجیتال، آغوش خود را به روی قانون‌گذاری بیشتر باز کرده، XRP است.

آن ها (بنیان‌گذاران ریپل) می‌دانند که با وضع چارچوب‌های نظارتی بیشتر، تقریباً تمامی آلت‌کوین‌های دیگر از صحنه بازار محو می‌شوند و تقاضا برای XRP اوج خواهد گرفت! رقیبی خوب برای بیت کوین ارز دیجیتال ریپل است.

 

آیا ریپل به نفع دولت هاست ؟

شفافیت XRP دقیقا ویژگی است که دولت ها به دنبال آن هستند. به همین دلیل تلاش های ریپل را برای انعقاد قرارداد ها را ستایش می کند و مورد نظر آنها است. سرمایه گذاران ریپل معتقدند که آینده درخشانی در سال های آینده برای ریپل و شبکۀ آن قابل تصور است.

به نظر شما افزایش قیمت ریپل طی چه مدتی رخ خواهد داد؟ آیا ریپل می تواند جای اتریوم را در بین آلت کوین ها بگیرد؟! گذر زمان و رفتار خریداران و فروشندگان، همۀ این موارد را به ما خواهند گفت. پس صبر کنید و با تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال بیت ایمن همراه باشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها