تحلیل ایاس (EOS)؛ پنجشنبه 3 تیر 1400

ارز دیجیتال ایاس که در پست قبلی بلاگ به شما معرفی شد، در این بخش تحلیل می شود. تحلیل ایاس به صورت تکنیکال و فاندامنتال انجام می شود. این تحلیل می تواند به شما در معاملاتتان کمک خوبی بکند. می توانید مطالب آموخته شده در این تحلیل را در استراتژی خود لحاظ کنید تا سود بیشتری داشته باشید. با این حال، استفاده از این مطالب کاملا اختیاری است و هدف ما فقط آموزش می باشد.

 

معرفی شبکه ایاس

برای آن دسته از دوستانی که با ایاس آشنایی ندارند این بخش را در نظر گرفته ایم. با خواندن این بخش اطلاعات کافی درباره ایاس به دست می آورید و برای تحلیل آن آماده می شوید. ایاس یکی از پلتفرم های ارائه دهنده قرارداد هوشمند است. از این نظر، این شبکه را می توان همکار اتریوم در نظر گرفت. هر دو این بلاک چین ها، از قرارداد هوشمند و اپلیکیشن های غیر متمرکز (dApp)، پشتیبانی می کنند. ایاس دارای توکن بومی EOS می باشد که پرداخت های درون شبکه ای خود را با آن انجام می دهد. EOS در سال 2017 روی بلاک چین اتریوم ایجاد شد و در سال 2018 به بلاک چین اختصاصی ایاس انتقال پیدا کرد.

 

قیمت رمز ارز EOS

 

قیمت ایاس

ارز دیجیتال ایاس قیمتی معادل 3.83 دلار دارد. معادل تومانی آن را می توانیم حدود 93 هزار تومان تخمین بزنیم. بالاترین قیمت ایاس در یک سال گذشته 14.88 دلار و کم ترین قیمت آن 1.17 دلار بوده است. با این حساب، ایاس اکنون تقریبا 25% قیمت قبلی خود را دارد. این قیمت ها دائما در حال تغییر هستند و با هر معامله جا به جا می شوند. اگر قدرت خریداران بیشتر باشد، قیمت افزایش یافته و اگر قیمت فروشندگان بالاتر باشد، قیمت کاهش می یابد. افزایش قیمت را می توانید در نمودار با کندل های سبز و کاهش قیمت را با کندل های قرمز ببینید. در تصویری که در بخش تحلیل تکنیکال قرار داده شده، این کندل ها دیده می شوند.

ارزش بازار ایاس 3,642,829,056 دلار است. این میزان ارزش، ایاس را در رتبه 26 بازار قرار داده است. اگر در حال حاضر، ایاس تمامی توکن های خود را عرضه کرده بود، ارزش آن به حدود 4 میلیارد دلار می رسید.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال EOS

در تصویر زیر، تحلیل نمودار ارز دیجیتال ایاس (EOS) را مشاهده می کنید. با توجه به شرایط فعلی بازار، رشد 4.13 درصدی امروز ایاس، می تواند برای نوسان گیران جالب باشد. دیروز هم ایاس بیش از 10% رشد داشت. اعداد مهم نمودار ایاس برای خرید یا فروش این ارز، در تصویر زیر مشخص شده اند. می توانید نقاط ورود و خروج بازار را در این تصویر ببینید. با در نظر گرفتن خطوط حمایتی و مقاومتی و حد ضرر، معامله بهتری خواهید داشت. حد ضرر یا Stop Loss یک عنصر حیاتی در معاملات بازارهای مالی است. شما با ضرر کمتر در روندهای نزولی، می توانید سود بیشتری در روندهای صعودی داشته باشید.

 

تحلیل تکنیکال ایاس

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال EOS

در یک تحلیل مختصر و مفید درباره هویت بنیادی ارز دیجیتال ایاس و آینده آن، می توانیم به نتایج خوبی برسیم. این شبکه دارای نقاط ضعف و قوت زیادی می باشد. نقاط ضعف آن از جمله عدم شفافیت و عدم توزیع سود عادلانه و مارکتینگ ضعیف، می تواند این ارز را از رقبای خود عقب تر نگه دارد. با این حال، مقیاس پذیری و سرعت بالا و کارمزدهای کم ایاس، مزیت های آن نسبت به دیگر رقبا هستند. با فرض این که ایاس مشکلات شبکه خود را رفع کند، می توانیم برای آن شانس بیشتری برای رشد قائل شویم. در غیر این صورت، اتریوم و کاردانو همچنان به تاخت و تاز ادامه خواهند داد و ایاس توان رقابت با آن ها را نخواهد داشت. رفع این مشکلات می تواند سبب افزایش تقاضا برای ایاس شود.

خرید ایاس

برای خرید ایاس در سایت صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید. پس از انجام این کار می توانید کیف پول خود را شارژ کنید و شروع به معامله کنید. کارمزد پرداختی شما برای خرید ایاس بسیار کم می باشد و این در حفظ اصل سرمایه شما نقش دارد. علاوه بر ایاس می توانید 28 ارز دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین، اتریوم و کاردانو را در صرافی بیت ایمن معامله کنید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها