تحلیل بیت کوین کش (BCH)؛ دوشنبه 7 خرداد 1400

ارز دیجیتال بیت کوین کش، یک هارد فورک از بیت کوین می باشد که در سال 2017 منتشر شده است. در پست قبلی به معرفی کامل این ارز و ارتباط آن با بیت کوین پرداختیم. در این پست قصد تحلیل و بررسی حرکات ارز دیجیتال BCH در بازار را داریم. ابتدا با مقدمه ای درباره این ارز شروع می کنیم و بعد از بررسی روند قیمتی آن، به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بیت کوین کش می پردازیم.

 

معرفی بیت کوین کش

بیت کوین که مشهورترین و با ارزش ترین و اولین ارز دیجیتال است، در طول این سال ها با تغییرات زیادی همراه بوده است. این تغییرات تحت عنوان سافت فورک ها و هارد فورک ها انجام شده اند. یکی از این سافت فورک ها یا انشعابات سخت، بیت کوین کش بود. شبکه بیت کوین کش شباهت های زیادی با بیت کوین داشت و هدف اصلی آن رفع مشکل مقیاس پذیری بیت کوین بود. حجم بلاک های بیت کوین 1 مگابایت بودند و توان پذیرش تعداد تراکنش های نسبتا کمی را داشتند. این عامل باعث می شد تا سرعت تراکنش بیت کوین کاهش یابد و در عوض کارمزد بیشتری برای آن پرداخت شود. به همین منظور بیت کوین کش به وجود آمد.

بلاک های بیت کوین کش حجمی 32 مگابایتی دارند. این عامل باعث می شود تا مقیاس پذیری این شبکه نسبت به بیت کوین افزایش یابد. علاوه بر این میزان کارمزد کاهش یابد و سرعت تراکنش با افزایش رو به رو شود.

 

قیمت ارز دیجیتال BCH

 

قیمت رمز ارز بیت کوین کش

قیمت بیت کوین کش 477 دلار و حدود 11 میلیون و 700 هزار دلار است. ممکن است زمانی که شما این مقاله را می خوانید قیمت آن تغییر زیادی کرده باشد. به همین منظور، برای شما پیشنهادی داریم. می توانید برای اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوین کش و سایر ارزها، به صفحه اصلی سایت بیت ایمن مراجعه کنید. بازار بیت کوین کش هم اکنون بیش از 9 میلیارد دلار ارزش دارد. زمانی این ارز با مارکت کپ 4 میلیارد دلاری در رتبه 4 بازار قرار داشت و امروز با 9 میلیارد، یازدهم است! این نشان می دهد که حجم بازار ارز دیجیتال به شدت افزایش داشته است.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال BCH

ارز دیجیتال BCH در این بخش مورد تحلیل تکنیکال قرار می گیرد. این تحلیل به شما کمک می کند تا بتوانید از خرید و فروش بیت کوین کش، سود خوبی به دست آورید. این سود در یک بازه کوتاه مدت به دست می آید. تحلیل بیت کوین کش در این قسمت در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی انجام شده است. نقاط ورود و خروج بازار در این تصویر نمایش داده شده اند و می توانید از آن ها در تصمیم گیری خود کمک بگیرید. تصمیم نهایی با شما است و باید در انتخاب آن دقت داشته باشید.

 

تحلیل تکنیکال BCH

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال BCH

در تحلیل بیت کوین کش بر اساس معیار شاخص FCAS، این ارز نمره خوب 845 را کسب می کند. این نمره، بیت کوین کش را در سطح A ارزها قرار می دهد. ارزها در این رتبه بندی بر اساس رتبه ای که کسب می کنند سطح بندی می شوند. در بین این سطوح، فقط سطح S از سطح A بالاتر است. پس می توانیم بیت کوین کش را یک ارز دیجیتال خوب با پروژه ای استاندارد در نظر بگیریم. اتریوم کلاسیک هم یکی از ارزهایی است که به عنوان هارد فورک به وجود آمده و از نظر فاندامنتال عملکردی مشابه بیت کوین کش دارد. البته اتریوم کلاسیک هارد فورکی بود که روی شبکه اتریوم انجام شد.

برای خرید بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک و سایر ارزهای دیجیتال آینده دار و استاندارد، در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ثبت نام کنید. خرید و فروش بیت کوین و اتریوم هم در این صرافی انجام می شود. علاوه بر این 4 ارز، 25 رمز ارز دیگر هم در صرافی بیت ایمن مورد معامله فروشندگان حقیقی قرار می گیرند. در بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید تا امکان خرید و فروش این ارزها برای شما فراهم شود. علاوه بر این با انجام این کار در قرعه کشی 100 میلیونی تابستان بیت ایمن هم شرکت داده می شوید! با ثبت نام دوستان خود با کد معرف شخصی، می توانید شانس خود را در این قرعه کشی افزایش دهید.

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها