تحلیل ریپل (XRP)؛ سه شنبه 1 تیر 1400

توکن XRP یا همان ریپل که یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال می باشد، این روزها مانند سایر رمز ارزها، حال و روز خوشی ندارد. برای مخاطبان عام، صحبت از رشد دوباره قیمت ها نمی تواند التیام بخش باشد. با این حال سعی می کنیم که با استفاده از تکنیک های نوسان گیری، در این روزهای منفی بتوانیم سود کسب کنیم. تحلیل تکینکال ریپل در این امر به ما کمک می کند. برای اعتماد به ارز ریپل بهتر است که تحلیل فاندامنتال آن را هم بخوانید.

 

معرفی ارز دیجیتال XRP

ریپل نام شرکت عرضه کننده توکن XRP است. این شرکت بیش از 15 سال قدمت دارد. اکنون حدود 8 سال و نیم از اولین عرضه XRP توسط ریپل می گذرد. در این چند سال، قیمت ریپل بارها و بارها با رشد و ریزش همراه بوده است. این ارز حتی مدتی در رتبه دوم بازار قرار داشت. این نشان دهنده توانایی بالای ریپل در جذب سرمایه گذاران است. ریپل دوست صمیمی بانک ها می باشد و در سیستم آن ها کاربرد زیادی دارد. استلار هم یکی از رقبای ریپل می باشد که در همین زمینه فعالیت می کند. قیمت این دو ارز به هم نزدیک است اما ارزش بازار ریپل بسیار بالاتر است.

 

معرفی ارز دیجیتال ریپل

 

تحلیل تکنیکال ریپل

صحبت از سود چندین برابری گرچه درست است، اما در این روزها به کار شما نمی آید. بسیاری از مخاطبان ارز دیجیتال، علاقه خود نسبت به این بازار را از دست داده اند و فکر می کنند که دوران آن تمام شده است. این اتفاق پیش از این در سال های 2014 و 2017 و حتی 2020 هم افتاده بود. جایی که بیت کوین با ریزشی غیر منتظره همراه شد. با این حال تاریخ و تجربه به ما نشان می دهد که این روزها گذرا هستند. فراموش نکنید که تا زمانی که دارایی خود را نفروشید سود یا ضرر نکرده اید. پس سعی کنید با کمی آرامش و کنترل احساسات خود، به بازار فرصت برگشت دهید. تحلیل تکنیکال ریپل، از ضرر شما در این بازار منفی جلوگیری می کند و زمینه ساز سود شما می شود.

اهداف صعودی و نزولی ریپل را در تصویر زیر مشاهده می کنید. این تحلیل در تایم فریم روزانه مقیاس لگاریتمی انجام شده است.

 

تحلیل تکنیکال ریپل

 

تحلیل فاندامنتال ریپل

ریپل در ابتدای عرضه 0.005 دلار ارزش داشته است. حدود 5 سال بعد، قیمت آن به بیش از 3 دلار رسید! یعنی اگر در سال 2013، معادل 1 میلیون تومان ریپل می خریدید، در سال 2018، بیش از 3 میلیارد تومان سرمایه داشتید! مشابه این اتفاق برای بیت کوین و اتریوم هم رخ داد. با این وجود پس از هر قله ای، دره ای هم هست. ارزها پس از یک رشد هیجانی معمولا مدتی دچار افت قیمت می شوند. این اتفاق برای بار اول نیست که پیش می آید. پس نگران دارایی خود نباشید و مدتی به آن فرصت استراحت بدهید.

ریپل از نظر معیارهای بررسی بنیادی، ارزش بالایی دارد. می توانید در دید بلند مدت به این ارز اعتماد کنید و فرصت پیشرفت بدهید. با بررسی پارامتر FCAS، می توانیم به ارز دیجیتال XRP نمره A را بدهیم. ترتیب بندی نمرات FCAS به ترتیب زیر می باشد.

  1. S
  2. A
  3. B
  4. C
  5. F

پس ریپل با گرفتن نمره A، در تحلیل فاندامنتال، یک رمز ارز با ارزش محسوب می شود.

 

خرید توکن XRP

برای خرید توکن XRP و سرمایه گذاری روی آن، می توانید از صرافی بیت ایمن استفاده کنید. ابتدا در سایت بیت ایمن ثبت نام کنید و سپس با شارژ کیف پول، معامله خود را انجام دهید. شما پس از خرید یک زمین، هر روز قیمت آن را چک نمی کنید. پس اگر قصد سرمایه گذاری دارید، حتما باید آرامش خود را حفظ کنید و منتظر دریافت سود حاصل از سرمایه گذاری خود بمانید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها