تحلیل دوج کوین (DOGE)؛ یک شنبه 30 خرداد 1400

ارز دیجیتال دوج کوین یکی از میم کوین هایی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع دوج کوین پرطرفدار ترین میم کوین در بازار ارز دیجیتال است. رشد قیمت این ارز باعث شد تا میم کوین های دیگر از جمله ارز دیجیتال شیبا اینو هم رشد زیادی را تجربه کنند. در این مقاله به تحلیل عملکرد ارز دیجیتال دوج کوین در روزهای اخیر و آینده می پردازیم.

 

ارز دیجیتال دوج کوین

دوج کوین که در مقاله قبلی به طور کامل به شما معرفی شد، یک ارز دیجیتال است که با هدف سرگرمی به وجود آمد. دوج کوین کاربرد خاص دیگری ندارد اما در بین مردم بسیار محبوب است. حمایت ویژه ایلان ماسک و اسنوپ داگ از این ارز موجب رشد خیره کننده قیمت آن در ماه های اخیر شد. پس از آن هم که ایلان ماسک رسما سرپرستی دوج کوین را بر عهده گرفت و خود را پدر دوج کوین نامید. این ارز از سال 2014 مشغول فعالیت است اما تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است. مصرف کم انرژی در دوج کوین یکی از عوامل محبوبیت آن است. اگر قصد دارید با این ارز به طور کامل آشنا شوید، پست قبلی بلاگ را بخوانید. در این مقاله به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال دوج کوین خواهیم پرداخت.

 

قیمت دوج کوین

 

قیمت رمز ارز DOGE

دوج کوین هم اکنون قیمتی معادل 0.26 دلار دارد. پیش بینی ها خبر می دهند که قیمت آن تا پایان سال به 1 دلار برسد. گرچه در چنین بازار بزرگی اتکا به حدسیات نباید با اطمینان کامل انجام شود. پس، از احساساتی شدن و فروختن خانه و ماشین یا گرفتن قرض و وام به امید 4 برابر شدن قیمت دوج کوین پرهیز کنید. یکی از نکات کلیدی که باید پیش از ورود به بازار رعایت کنید، کنترل عواطف و هیجانات و استفاده از پول های بی استفاده است. هرگز پولی را که در زمان خاصی به آن نیاز دارید وارد بازار نکنید. حتی اگر احتمال داشته باشد ارزش آن 10 برابر شود. دوج کوین هم اکنون فارغ از این فرضیات، با ارزشی 36,798,753,700 دلاری، در رتبه 6 بازار رمز ارزها قرار دارد.

 

تحلیل تکنیکال دوج کوین

در تصویر زیر، اطلاعات لازم برای خرید و فروش دوج کوین را در اختیار شما قرار داده ایم. با بررسی این اطلاعات می توانید برای معاملات خود بهتر تصمیم بگیرید. فراموش نکنید که طمع بیش از حد می تواند سود شما را از بین ببرد یا حتی تبدیل به ضرر کند. پس در بازار منطقی رفتار کنید و منطقی و پایدار سود بگیرید. منتظر نباشید تا قیمت یک ارز 10 برابر شود و پیش از خرید یک ارز درباره آن اطلاعات کاملی به دست آورید. در پست قبلی ما دوج کوین را به شما معرفی کردیم و اکنون با خواندن تحلیل آن، می توانید تصمیم به خریدن این ارز بگیرید. تحلیل دوج کوین در تصویر زیر در تایم فریم 1 ساعته مقیاس لگاریتمی انجام شده است.

 

تحلیل تکنیکال دوج کوین

 

تحلیل فاندامنتال دوج کوین

دوج کوین جزو ارزهایی است که برای دیدگاه کوتاه مدت مورد تایید اند. معمولا برای خرید دوج کوین نوسان گیری پیشنهاد می شود. این یعنی بازدهی دوج کوین در بازه های کوتاه مدت بیشتر و مطمئن تر است. ممکن است در یک ماه پول شما را 3 برابر کند. بعد که مزه این سود را چشیدید قصد کنید که آن را تا یک سال نفروشید و سرمایه شما به حالت اولیه برگردد. پس سعی کنید پس از دریافت یک سود خوب، از بازار خارج شوید و منتظر فرصت دوباره ورود بمانید. اگر توانایی تشخیص زمان های مناسب ورود و خروج را ندارید، تحلیل گران بیت ایمن در کنار شما هستند. برای خرید دوج کوین هم ابتدا در سایت بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید و سپس کار خود در این صرافی را به راحتی آغاز کنید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مستوفی
مستوفی
2 سال قبل

سلام برداشت دوج از صرافی چقدر طول میکشه؟؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  مستوفی

سلام
برداشت دوج در کم تر از ۳۰ ثانیه انجام میشه