تحلیل یونی سواپ؛ یکشنبه 9 خرداد 1400

در پست قبل به طور مفصل دربارۀ یونی سواپ صبحت کردیم. این مقاله به نوعی مکمل مقالۀ قبلی است و در آن به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال یونی سواپ می پردازیم. برای کسانی که پست های قبلی بلاگ را مطالعه نکرده اند، مقدمه ای فراهم کرده ایم تا با خواندن آن بتوانند با ما همگام باشند.

 

یونی سواپ چیست؟!

اگر با یونی کورن، اسب تک شاخ قصه های کودکان آشنایی داشته باشید، می توانید به طور ناخودآگاه ارتباطی بین آن و یونی سواپ پیدا کنید. نماد بصری یونی سواپ همان اسب تک شاخ یا یونی کورن است. در بازار ارز دیجیتال، به راحتی با استفاده از نماد UNI می توانید ارز یونی را پیدا کنید. این نماد اختصاری، مخفف کلمۀ UniSwap است. یونی سواپ یک صرافی غیر متمرکز یا به اصطلاح DEX است که از حدود 1500 توکن پشتیبانی می کند. پیدایش یونی سواپ به سال 2018 بر می گردد. جایی که این صرافی آنلاین غیرمتمرکز، روی بلاک چین اختصاصی اتریوم به وجود آمد. معرفی این ارز به طور کامل در مقالۀ قبلی بلاگ ما صورت گرفته است و اکنون به تحلیل آن می پردازیم.

 

تحلیل تکنیکال UNI

در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یونی سواپ باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. این مطالب به هیچ عنوان جنبۀ سیگنال دهی ندارند و صرفاً جهت آموزش رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند. در نظر داشته باشید که در هر صورت تصمیم نهایی با خود شما است. در این بخش ما با آموزش مهارت های تحلیل، سعی داریم شما را تا حد توان یاری کنیم. در تصویر زیر، نمودار ارز دیجیتال یونی سواپ قرار داده شده است. این تحلیل تکنیکال یونی سواپ، به مدت یک هفته اعتبار دارد و پس از آن تحلیل های دیگری برای تکمیل آن ارائه می شوند. نقاط حمایتی و مقاومتی و سایر اطلاعات لازم مطابق معمول در یک تصویر مشخص شده اند. با در نظر داشتن این نقاط، امکان سود بیشتری خواهید داشت.

  • فراموش نکنید که در تحلیل ها، یک ارز لزوماً نقاط حمایتی یا مقاومتی را لمس نخواهد کرد! ممکن است مدتی بین این نقاط نوسان کند یا مدت زیادی توانایی شکاندن آن ها را نداشته باشد. پس بدون طمع معامله کنید تا سودی مطمئن داشته باشید.

تحلیل تکنیکال یونی سواپ

تحلیل فاندامنتال UNI

یونی سواپ با ورود به حوزۀ دیفای، جانی تازه به این بخش از دنیای دیجیتال داد. این ارز بلافاصله پس از انتشار نسخۀ اول، در صرافی بایننس لیست شد. با اینکه یونی سواپ نسبت به اولین ارزهای دیفای مانند آوه قدمت کمتری دارد، توانسته با ارزش ترین ارز دیفای لقب بگیرد. این ارز در رتبۀ 10 بازار کریپتو قرار دارد و قیمت آن حدود 25 دلار است. با حرکت جهان تکنولوژی به سمت خصوصی سازی و کاهش قدرت کنترل دولت ها، یونی سواپ می تواند آیندۀ بسیار درخشانی داشته باشد. گرچه میزان عرضۀ بالای آن این روند را کند می کند اما پیشرفت یونی سواپ غیر ممکن نیست!

 

خرید یونی سواپ

صرافی آنلاین بیت ایمن، از معدود فروشندگان ارز دیجیتال پر طرفدار یونی سواپ در ایران است. به راحتی می توانید این ارز را از بیت ایمن بخرید و از سود احتمالی آن حداکثر استفاده را ببرید. با ورود به سایت بیت ایمن و انجام ثبت نام و احراز هویت در آن، یکی از اعضای خانوادۀ بزرگ یونی سواپ شوید! بیت ایمن علاوه بر این ارز، 29 ارز دیگر را هم در اختیار شما قرار می دهد که در صورت تمایل می توانید آن ها را با کارمزد پایین خریداری کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها