92٪ کاربران لونا با طرح اخیر بنیانگذار ترا مخالف اند!

تقریبا تمامی اعضای جامعه ترا در جریان یک رای‌ گیری غیررسمی علیه طرح احیای دو کوان رای دادند. این طرح فورک‌ شدن شبکه فعلی و توزیع توکن‌ های جدید را شامل می‌ شد. بر اساس صفحه رای‌ گیری، 92 درصد تمامی رای‌ دهندگان مایل نیستند که یک شبکه دیگر توسط این تیم راه‌ اندازی شود. در کل 6,031 نفر در این رای‌ گیری شرکت کردند و تنها 8 درصد از آن‌ ها به نحوی با این طرح موافقت کردند. گفتنی است با وجود مخالفت آشکار کاربران با طرح دو کوان در این رای‌ گیری، ممکن است نتایج رای‌ گیری رسمی و نهایی متفاوت باشد و جامعه کاربران ترا در نهایت تصمیم دیگری اتخاذ کنند.

 

پس از اجرای فورک در ترا تکلیف لونا و هولدرهایش چه خواهد بود؟

همه بازیکنان لونا کلاسیک (Luna Classic) یک ایردراپ توکن جدید لونا (Luna)دریافت خواهند کرد. (دقیقا همان اتفاقی که در سال 2016 پس از حمله دائو برای اتریوم افتاد). دارندگان UST واجد شرایط مبادله استیبل کوینهای خود با یک توکن جدید خواهند بود. کیف پول پایه ترا (Terra) از لیست سفید حذف خواهد شد که نسخه جدیدی از زنجیره متعلق به جامعه ترا (Terra) را ایجاد می کند.

بر اساس این پست، بخش عمده ای از توزیع توکن به باند اضطراری توسعه دهندگان Terra dapp اختصاص خواهند داد که باید به پایه ای برای علاقه بلندمدت به پروژه تبدیل شود. این شبکه شامل 7 درصد پاداش است. در حالی که رای جامعه نشان می دهد که اکثریت سرمایه گذاران موافق چنین تغییر اساسی نیستند، رای گیری رسمی حکومت ممکن است با نتایج کاملا متفاوتی همراه باشد. زیرا مجموعه بزرگتری از رای دهندگان را شامل می شود. در زمان انتشار، لونا در حدود 0.0001 دلار معامله می شود در حالی که بیش از 1 میلیارد دلار ارزش بازار دارد. استیبل کوین UST در حدود 0.1 دلار است و به احتمال زیاد اگر هیچ حمایتی از LFG یا منابع دیگر برنامه ریزی نشود، به 1 دلار بازمی گردد. باز هم به این نکته توجه کنید که هنوز نتایج نهایی نشدند. این نتایج تا چند روز ادامه دارند و درصد ها متغیر خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها