نحوه برداشت و انتقال کتیزن به تون کیپر و آموزش خرید و فروش catizen در بیت ایمن

کتیزن یک بازی تلگرامی است که با سایر پروژه‌های Play to Earn متفاوت است و محیط این بازی به شکل یک مغازه نگهداری و پرورش از گربه‌ها طراحی شده است که بر خلاف سایر پروژه‌هایی که در چندین ماه اخیر بر روی بستر تلگرام راه اندازی شده است عمل نمی‌کند و بازیکنان در این بازی باید گربه‌های هم لول را با یکدیگر مچ کنند تا بتوانند سکه‌های بیشتری به دست آورند. به دلیل رابط کاربری متفاوت این پروژه در مدت زمان کوتاهی بازیکنان متعددی، فعالیت خود را در این بازی آغاز کردند تا بتوانند با مچ کردن گربه‌های هم لول و انجام یک سری تسک‌ها سکه دریافت کنند.

با در نظر داشتن این موضوع مدتی است که خبرهایی در خصوص لیست شدن ارز کتیزن به گوش می‌رسد از همین رو بازیکنانی که در این پروژه شرکت کرده‌اند به دنبال راهی برای برداشت رمز ارزهای به دست آمده از بازی کتیزن هستند تا بتوانند از این روش کسب درآمد کنند. برهمین اساس در ادامه مقاله قصد داریم نحوه برداشت این رمز ارز را به شما آموزش دهیم تا بتوانید پس از عرضه این CATI آن را به کیف پول خود انتقال دهید.

 

آموزش دریافت توکن های کتیزن

 

آموزش دریافت توکن های کتیزن

توسعه دهندگان بازی کتیزن به تازگی اعلام کرده‌اند که ارز CATI به زودی عرضه می‌شود. پس از انتشار این خبر کاربران فعال در بازی کتیزن به دنبال راهی هستند تا بتوانند رمز ارزهای به دست آمده از بازی را برداشت کنند و از فروش آن‌ها درآمد کسب کنند. با در نظر داشتن این موضوع باید بگوییم نگران نباشید توسعه دهندگان بازی کتیزن فکر اینجای کار را کرده بودند و به تازگی گزینه جدیدی را به این ربات اضافه کرده‌اند تا افراد بتوانند توکن های به دست آمده از بازی را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهند.

البته بهتر است بدانید که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که ارز کتیزن قرار است بر روی بستر تون راه اندازی شود از همین رو اگر این فرضیه درست باشد باید به سراغ کیف پول هایی بروید که از این شبکه پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای انتقال کتیزن به کیف پول های دیجیتال باید به عنوان کارمزد 0/4 تون کوین در ولت خود داشته باشید تا بتوانید ارز CATI را به کیف پول خود انتقال دهید. از همین رو پیش از برداشت ارز CATI ابتدا باید ارز تون خریداری کنید و به ولت مورد نظر خود انتقال دهید تا بتوانید ارز کتیزن را از ربات تلگرامی برداشت کنید و به ولت خود انتقال دهید.

 

خرید تون کوین

تون کوین یکی از انواع ارزهای دیجیتال است که با نماد اختصاری TON در بازار کریپتو کارنسی شناخته می‌شود و به عنوان رمز ارز بومی شبکه تون (The Open Network) فعالیت می‌کند. از همین رو برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، پاداش به اعتبارسنج‌ها و مشارکت در تصمیم گیری‌های شبکه کاربرد به سزایی دارد و به دلیل سرعت بالا و کارمزدهای کم توجه بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران را به خود جلب کرده است.

با در نظر داشتن این موضوع در چندین سال اخیر بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال خارجی این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده‌اند. اما صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز مدتی است از ارز TON پشتیبانی می‌کند برهمین اساس سرمایه گذاران و معامله گران می‌توانند تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت به خرید تون کوین بپردازند و به کیف پول هایی که از ارز تون پشتیبانی می‌کنند واریز کنند تا بتوانند کارمزد انتقال کتیزن را پرداخت کنند.

 

آموزش اتصال کیف پول تون کیپر به ربات کتیزن

 

آموزش اتصال کیف پول تون کیپر به ربات کتیزن

اکنون که با نحوه خرید تون کوین آشنا شدید بهتر است بدانید که به تازگی توسعه دهندگان کتیزن آیتم جدیدی را به بازی اضافه کرده‌اند تا افراد بتوانند دارایی‌های خود را به کیف پول های ارز دیجیتال انتقال دهند تا هر زمان ارز CATI عرضه شد به صورت اتومات دارایی آن‌ها به کیف پول ها منتقل شود. با در نظر داشتن این موضوع برای اتصال کیف پول ارز دیجیتال به ربات کتیزن ابتدا باید وارد بازی شوید سپس در سمت چپ صفحه گزینه Earn یا همان پاداش را انتخاب کنید در این صورت یک سری تسک‌ها به شما نمایش داده می‌شود که با دریافت آن‌ها می‌توانید توکن Fish دریافت کنید.

البته ما اکنون به این قسمت کاری نداریم بلکه با ورود به بخش Earn در بالای صفحه سمت راست سه خط را مشاهده می‌کنید باید بر روی آن ضربه بزنید در این صورت دو گزینه به شما نمایش داده می‌شود که یکی از آن‌ها برای اتصال کتیزن به شبکه‌های اجتماعی است و دیگری برای اتصال بازی به کیف پول ارز دیجیتال است. کاملا مشخص است شما باید گزینه اتصال به کیف پول ارز دیجیتال را انتخاب کنید، در این صورت بازی چندین کیف پول متفاوت که از شبکه تون پشتیبانی می‌کند را به شما پیشنهاد می‌دهد در این میان معروف‌ترین کیف پول هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید کیف پول تلگرام و تون کیپر است.

اما از آنجایی که پیام رسان تلگرام محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی اعمال کرده است بهتر است به سراغ آن نروید زیرا ممکن است با مشکلات عمده‌ای مواجه شوید. با در نظر داشتن این موضوع بهترین گزینه کیف پول تون کیپر است، از همین رو اگر در گذشته کیف پول تون کیپر را نصب نکرده‌اید بازی به شما اعلام می‌کند که ابتدا باید این نرم افزار را نصب کنید.

اما اگر کیف پول تون کیپر را نصب کرده‌اید در صورتی که بر روی آن کلیک کنید بازی شما را به خود کیف پول تون کیپر منتقل می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا شما قصد دارید این برنامه را به ولت خود متصل کنید از همین رو باید بر روی گزینه Connect Wallet ضربه بزنید، اکنون کیف پول تون کیپر از شما رمزی را می‌خواهد که برای ولت خود در نظر گرفته‌اید پس از وارد کردن رمز و در صورت داشتن تون کوین در ولت خود، تون کیپر به بازی کتیزن متصل می‌شود. از همین رو هر زمان این رمز ارز عرضه شد به صورت اتومات توکن های شما به تون کیپر انتقال داده می‌شود.

 

نحوه واریز کتیزن از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه واریز کتیزن از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

اکنون که بازی Catizen را به کیف پول تون کیپر متصل کردید بهتر است بدانید که پس از عرضه شدن این رمز ارز صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن قصد دارد کتیزن را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند. از همین رو در صورتی که بخواهید رمز ارزهای به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید می‌توانید آن را به صرافی بیت ایمن انتقال دهید و به فروش آن‌ها بپردازید. برای انجام این کار تنها کافی است وارد اکانت کاربری خود در صرافی بیت ایمن شوید سپس در سمت راست صفحه کیف پول را انتخاب کنید.

با انتخاب این آیتم 5 گزینه متفاوت به نام‌های دارایی‌ها، برداشت، واریز، واریز شناسه دار و اطلاعات بانکی به شما نمایش داده می‌شود که در میان آن‌ها باید گزینه واریز را انتخاب کنید. در این صورت صفحه واریز برای شما نمایش داده می‌شود البته در این بخش دقت کنید زیرا صفحه واریز به دو بخش واریز کوین و واریز تومانی تقسیم شده است که شما باید واریز کوین را انتخاب کنید. از همین رو ابتدا باید نام کتیزن را سرچ کنید سپس شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. از آنجایی که به احتمال زیاد ارز کتیزن بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود شما تنها یک انتخاب دارید که آن هم شبکه TON است.

در قدم بعدی باید بر روی گزینه دریافت آدرس واریز کلیک کنید، با انتخاب این گزینه هشداری به شما نمایش داده می‌شود، زیرا شبکه تون جزو آدرس‌های ممو دار است، البته افرادی آن را با نام کامنت (Comment) و تگ نیز می‌شناسند. از همین رو به صورت دقیق هشدار را مطالعه کنید سپس تیک مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم را انتخاب کنید و بر روی گزینه تایید کلیک کنید. از همین رو آدرس واریز و کد ممو برای شما نمایش داده می‌‎شود در این صورت باید آدرس واریز و کد ممو کتیزن را کپی کرده و در کیف پول تون کیپر وارد کنید.

پس از کپی کردن آدرس باید وارد کیف پول تون کیپر شوید و ارز CATI را انتخاب کنید و بر روی گزینه Send کلیک کنید. در قدم بعدی برای برداشت کتیزن از کیف پول تون کیپر صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید آدرس و کد ممو کپی شده از صرافی بیت ایمن را وارد کنید و به انتخاب گزینه Continue بپردازید. در آخرین قدم نیز کافی است مقدار کتیزنی که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید تا برداشت شما انجام شود.

 

نحوه خرید و فروش catizen در بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش catizen در بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز کتیزن و انتقال آن از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن در صورتی که بخواهید رمز ارزهای خود را به فروش بگذارید صرافی ارز دیجیتال بیت این دو راه متفاوت برای خرید و فروش سرمایه گذاران و معامله گران در نظر گرفته است که براساس استراتژی معاملاتی که مد نظر دارید می‌توانید از این دو روش استفاده کنید. با در نظر داشتن این موضوع اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که دو روش معاملاتی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که روش‌های معاملاتی صرافی بیت ایمن شامل معاملات آسان و حرفه‌ای است. معاملات آسان یا همان مارکت اوردر (Market Order) یکی از روش‌های خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال است که به عنوان یکی از مهم‌ترین اصطلاحات ترید نیز شناخته می‌شود. گاهی اوقات سرمایه گذاران و معامله گران قصد دارند که به سرعت رمز ارز مورد نظر خود را خریداری کنند تا از بازار عقب نمانند از همین رو می‌توانند از معامله آسان یا همان مارکت اوردر استفاده کنند. در این نوع معاملات سرمایه گذاران به صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای بازار معامله می‌کنند.

یکی دیگر از روش‌هایی که برای خرید و فروش کتیزن یا سایر رمز ارزها طراحی شده است معاملات حرفه‌ای یا همان سفارش محدود (Limit Order) است. در این نوع سفارشات سرمایه گذاران و معامله گران ابتدا به بررسی دقیقی از شرایط بازار می‌پردازند سپس مقدار و قیمت رمز ارز مورد نظر خود را تعیین می‌کنند. در این صورت هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی افراد رسید معامله آن‌ها انجام می‌شود.

با در نظر داشتن این موضوع برای شروع معاملات خود ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در صرافی بیت ایمن شوید سپس در سمت راست صفحه چندین گزینه را با نام‌های داشبورد، کیف پول، سفارشات، تاریخچه و غیره مشاهده می‌کنید. در میان تمامی این نام‌ها باید به سراغ گزینه معاملات بروید. با کلیک بر عبارت معاملات دو گزینه به نام‌های معامله سریع و حرفه‌ای به شما نمایش می‌دهد از همین رو اکنون باید براساس استراتژی معاملاتی که مد نظر دارید یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید و به خرید و فروش ارز کتیزن یا سایر رمز ارزهایی که بیت ایمن از آن پشتیبانی می‌کند بپردازید.

 

جمع بندی

کتیزن یک مینی بازی تلگرامی است که به عنوان بازی‌های Tap to Earn شناخته می‌شود. محیط این بازی با سایر پروژه‌هایی که در چندین ماه اخیر بر روی بستر تلگرام راه اندازی شده است متفاوت است. زیرا در گذشته افراد می‌توانستند با ضربات متعدد بر روی صفحه موبایل خود پاداش دریافت کنند اما محیط بازی کتیزن مشابه یک مغازه نگهداری از گربه‌ها است که باید گربه‌های هم لول را با یکدیگر مچ کنید تا بتوانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید. البته روش‌ها و تسک‌های متفاوتی برای افزایش سکه‌ها در بازی کتیزن طراحی شده است.

با در نظر داشتن این موضوع توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که قرار است به تازگی این رمز ارز را عرضه کنند از همین رو افراد زیادی به دنبال راهی هستند تا بتوانند ارزهای کتیزن را برداشت کنند. از همین رو ما در این مقاله به توضیح کاملی در خصوص نحوه برداشت کتیزن پرداختیم تا بتوانید پس از لیست شدن این توکن، دارایی‌های خود را به کیف پول ارز دیجیتال منتقل کنید و در صورت فروش، آن را به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن منتقل کنید.

 

سوالات متداول

ارز کتیزن چه زمانی عرضه می شود؟

توسعه دهندگان ارز کتیزن اعلام کردند که در تاریخ 19 سپتامبر 2024 قرار است این رمز ارز در بیشتر صرافی های شناخته شده لیست شود.

آیا کتیزن یک پروژه کلاهبرداری است؟

کتیزن یک مینی بازی است که بر روی بستر تلگرام راه اندازی شده است و تا به امروز رفتار مشکوکی انجام نداده که بتوان آن را به عنوان یک پروژه کلاهبرداری شناخت.

قیمت ارز کتیزن چقدر است؟

تا زمانی که کتیزن عرضه نشده است نمی‌توان قیمت دقیق این رمز ارز را اعلام کرد البته مدتی است که بسیاری از وب سایت‌ها و پلتفرم‌ها ارز کتیزن را قیمت گذاری کرده‌اند اما بهتر است بدانید که این موارد تنها حدس و گمان است و صحت ندارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها