2.3 میلیون کاربر به دلیل تقلب از ایردراپ همستر محروم شدند

همستر کامبت 2.3 میلیون کاربر متقلب را از ایردراپ حذف کرد. همستر برای حمایت از کاربران واقعی بیش از 2.3 میلیون حساب کاربری که در بازی تقلب کرده‌بودند را مسدود کرد. سیستم هات ضد تقلب همستر کامبت رفتارهای مشکوکی مانند: اتصال چندین حساب کاربری به یک آدرس بایننس، دعوت بیش از 1000 نفر از دوستان به صورت ساختگی را شناسایی کرد. حدود 6.8 میلیارد توکن از بازیکنان متقلب بازپس گرفته شد که تقریبا نیمی از آن بین کاربرانی که صادقانه بازی کردند، توزیع می‌گردد و مابقی سوزانده خواهند شد.

بر اساس اطلاعیه ای که در X منتشر شد، تیم همستر کامبت اعلام کرد که 75 میلیارد توکن از 100 میلیارد همستر کامبت (HMSTR) به اعضای جامعه خود اختصاص داده شده است. این تیم اعلام کرد که 60 درصد از کل عرضه توکن‌ها پس از فصل اول توزیع و 15 درصد باقیمانده در طول فصل دوم بازی توزیع خواهد شد.

از 60 میلیارد توکن اولیه که قرار است توزیع شود، حدود 53.25 میلیارد توکن فوراً در اختیار کاربران قرار می گیرد. در حالی که 11.25 درصد باقیمانده که معادل 6.75 میلیارد توکن است، 10 ماه پس از فهرست شدن همستر در صرافی ها، در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها