تحلیل چیلیز؛ دوشنبه 27 اردیبهشت 1400

در این مقاله قصد داریم تا به صورت تکنیکال و فاندامنتال، رفتار ارز دیجیتال چیلیز و آیندۀ آن را بررسی کنیم. برای ورود به تحلیل چیلیز، خوب است که ابتدا مقداری با این ارز دیجیتال و کارکرد آن آشنا شویم. پس از بررسی ابتدایی چیلیز، ابتدا به تحلیل تکنیکال و سپس به تحلیل فاندامنتال آن می پردازیم. مطالب این مقاله کاملاً آموزشی بوده و به هدف سیگنال دهی منتشر نمی شود. پس در نظر داشته باشید که تصمیم نهایی با خود شما است و ما فقط وظیفۀ آموزش را بر عهده داریم. برای آشنایی با چیلیز و آیندۀ آن، همراه شما خواهیم بود.

 

ارز دیجیتال چیلیز چیست؟!

چیلیز نه تنها یک ارز دیجیتال، بلکه شبکه ای فعال در زمینه های ورزشی و سرگرمی است. آیا تا به حال در مورد توکن های هواداری چیزی شنیده اید؟ توکن های هواداری، توکن هایی هستند که طرفداران یک باشگاه ورزشی، با استفاده از آن ها می توانند در فعالیت های باشگاه سهیم شوند. با این کار کنترل هواداران بر مجموعۀ فعالیت های باشگاه بیشتر می شود. در نتیجه، به نوعی تمرکز در آن کمرنگ می شود. چیلیز یک پلتفرم پشتیبانی از توکن های هواداری است. در بخش تحلیل فاندامنتال چیلیز، فعالیت های این ارز و ظرفیت رشد آن در آینده را به طور کامل شرح می دهیم. بنا بر وعده ای که در ابتدای مقاله دادیم، قبل از تحلیل فاندامنتال، به سراغ تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیلیز می پردازیم.

 

تحلیل تکنیکال چیلیز

 

تحلیل تکنیکال چیلیز

در تصویر پایین، تحلیل تکنیکال چیلیز در تایم فریم یک ساعته، مقیاس لگاریتمی را مشاهده می کنید. با توجه به نمودار، می توان متوجه شد که چیلیز، هم اکنون در محدوده حمایتی خوبی قرار گرفته است. پس از دو ماه اصلاح زمانی و قیمتی، چیلیز آمادۀ حرکت می شود. اکنون چیلیز می تواند یک واکنش خوب به محدودۀ حمایتی 0.39 دلار داشته باشد. مقاومت ها و حمایت های موثر چیلیز در نمودار مشخص شده اند. اولین مقاومت پیش روی آن، عدد 0.49 دلار می باشد. همواره خرید به صورت پله ای با رعایت حد ضرر را مد تظر قرار بدهید. با این تکنیک شما می توانید سود خوبی از رفتارهای کوتاه مدّت ارزها دریافت کنید. اگر قصد خرید این ارز را دارید، می توانید به صورت پله ای و پیوسته آن را از بیت ایمن بخرید. خرید پله ای به معنای این است که همۀ خرید خود را در یک نوبت انجام ندهید.

 

 

 

آیندۀ چیلیز چگونه است؟

با توجه به معیارهای بررسی فاندامنتال، در می یابیم که چیلیز می تواند با افزایش سرمایه گذاری باشگاه های ورزشی، آینده ای روشن داشته باشد. با نگاهی به فعالیت چیلیز در سال های اخیر، متوجّه می شویم که این ارز محبوبیت بالایی در بین سرمایه گذاران و باشگاه های ورزشی به دست آورده است. باشگاه های بزرگی مانند بارسلونا، یوونتوس، آ اس رم، اتلتیکومادرید، منچستر سیتی و پاریسن ژرمن، از جمله باشگاه های فوتبالی بوده اند که با کمک پلتفرم چیلیز، توکن هواداری خود را راه اندازی کرده اند. چند ماه پیش، کریستیانو رونالدو، فوق ستارۀ پرتغالی باشگاه یوونتوس، به 770 گل در دوران حرفه ای خود رسید. سپس رونالدو از این باشگاه، 770 توکن JUV پاداش گرفت. شما با خرید ارز دیجیتال چیلیز، می توانید با رونالدوی بزرگ شریک شوید!

با این قابلیت های فوق العاده، چیلیز می تواند آیندۀ خوبی داشته باشد. تعیین اهداف بزرگ برای این ارز فعلاً کار آسانی نمی باشد. اما اطمینان از رشد بالای آن به راحتی حاصل می شود. پس از چیلیز به راحتی نگذرید! این ارز را همین الان و با کم ترین قیمت، می توانید از صرافی بیت ایمن خریداری کنید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
3 سال قبل

عالی هستید خدایی