معرفی ارز دیجیتال کرو دائو توکن (CRV)

در سال‌های اخیر پروژه‌های غیرمتمرکز زیادی با استفاده از تکنولوژی بلاک چین ساخته شدند که میزبان بسیاری از آن‌ها، بلاک چین اتریوم بود. یکی از این پروژه‌های غیرمتمرکز که با استفاده از بلاک چین اتریوم ساخته و منتشر شد، کرو دائو توکن نام دارد. کرو دائو نه تنها یک توکن، بلکه یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) و یک صرافی غیرمتمرکز برای تبادل استیبل کوین‌ها نیز می‌باشد. از این رو، بسیاری از فعالان فضای بلاک چین از ارز دیجیتال کرو دائو توکن استفاده‌ای فراتر از یک ابزار سرمایه‌گذاری دارند. در این مقاله شما هم با این ارز دیجیتال بیشتر آشنا می‌شوید تا بتوانید از تمام ویژگی‌های آن برای به درآمد رسیدن استفاده کنید.

  1. ارز دیجیتال کرو دائو توکن (CRV) چیست؟
  2. تاریخچه ارز دیجیتال CRV
  3. ویژگی‌های ارز دیجیتال CRV
  4. قیمت کرو دائو توکن
  5. خرید کرو دائو توکن
  6. بهترین کیف پول های کرو دائو توکن

 

ارز دیجیتال کرو دائو توکن (CRV) چیست؟

محدود کردن ارزهای دیجیتال به یک ابزار سرمایه‌گذاری، ما را از سایر ظرفیت‌های آنان محروم می‌کند. بنابراین بهتر است که در کنار آشنایی با ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، با سایر ویژگی‌های آن‌ها نیز آشنا شویم. ارز دیجیتال کرو دائو توکن یکی از رمز ارزهایی می‌باشد که ظرفیت‌هایی فراتر از یک رمز ارز معمولی دارد. این ارز دیجیتال متعلق به صرافی غیرمتمرکز و یک DAO به نام کرو دائو می‌باشد. از توکن کرو دائو در این پلتفرم‌ها استفاده زیادی می‌شود.

حتما می‌دانید که همه ارزهای دیجیتال و دارایی‌ها با یک نماد مشخص در بازارهای مالی شناخته می‌شوند و نماد ارز دیجیتال کرو دائو هم CRV است. برای بررسی نمودار این ارز یا پیدا کردن آن در سایت‌های تخصصی بلاک چین می‌توانید از این نماد استفاده کنید.

ارز دیجیتال کرو دائو توکن (CRV) بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده و نام آن در بین توکن‌های حوزه دیفای (DeFi) به چشم می‌خورد. بنابراین پروژه کرو دائو خدماتی را ارائه می‌دهد که عام‌المنفعه هستند و مالکیت مرکزی و انحصاری ندارند.

 

کرو دائو توکن

 

تاریخچه ارز دیجیتال CRV

ارز دیجیتال CRV در ژانویه سال 2020 و برای قدرت بخشیدن به پلتفرم غیرمتمرکز کرو دائو ساخته شد. تنها چند ماه پس از عرضه، سرمایه‌گذاران زیادی از این پروژه استقبال کردند و کرو دائو توکن توانست نقدینگی زیادی جذب کند. صرافی غیرمتمرکز کرو دائو که پلتفرم از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، سیستمی مشابه صرافی‌های غیرمتمرکز قدیمی‌تر مانند یونی سواپ (UniSwap) دارد. این پلتفرم از سیستم بازارساز خودکار (AMM) استفاده می‌کند که به صورت پویا و اتوماتیک بستر لازم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

سال اول فعالیت کرو دائو توکن و صرافی غیرمتمرکز کرو دائو، سال پر فراز و نشیبی بود. در همان سال 2020 که ارز دیجیتال کرو دائو توکن عرضه شد، سقف قیمت تاریخی (ATH) و کف قیمت تاریخی (ATL) آن به ثبت رسیدند. در 14 آگوست 2020، قیمت کرو دائو توکن به 60.5 دلار رسید و حدود دو ماه بعد در 25 اکتبر، قیمت CRV تا 0.33 دلار سقوط کرد. این اتفاقات وابستگی وضعیت پروژه کرو دائو و توکن اختصاصی آن به سایر پروژه‌های دیفای را به حداقل رساند.

 

کرو دائو

 

ویژگی‌های ارز دیجیتال CRV

مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال CRV، استفاده در یک سازمان مستقل غیر متمرکز یا DAO به نام کرو دائو است که روی بلاک چین اتریوم قرار دارد. این ارز دیجیتال در بین توکن‌های دیفای قرار دارد و علاقه‌مندان به فضای بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز دیدگاه ویژه‌ای نسبت به آن دارند. بازارسازی خودکار نیز، یکی از ویژگی‌هایی است که کرو دائو از آن برخوردار می‌باشد. این پلتفرم تنها روی استیبل کوین‌ها تمرکز دارد و امکان مبادله ارزهای دیجیتال پایدار را به فعالان بازار کریپتوکارنسی می‌دهد.

استفاده از پلتفرم کرو دائو و ارز دیجیتال کرو دائو توکن برای همگان امکان‌پذیر است و نیاز به شرایط خاصی ندارد. این ویژگی که در بین عموم رمز ارزها مشترک می‌باشد، نوید افزایش راحتی استفاده از فضای اینترنت و تکنولوژی‌های جدید در کنار حفظ حریم خصوصی را به ما می‌دهد. درک این موضوع برای ما ایرانیان بسیار راحت‌تر از یک آمریکایی یا اروپایی می‌باشد. چرا که تا کنون همه ما به واسطه تحریم‌های موجود، از برخی خدمات اینترنتی و آنلاین محروم شده‌ایم. اما اکنون این پلتفرم‌ها فضایی عادلانه را برای فعالیت ما به وجود می‌آورند تا بتوانیم مانند هر کاربر دیگری از خدمات آن‌ها استفاده کنیم.

 

قیمت کرو دائو توکن

 

قیمت کرو دائو توکن

کسانی که به خرید کرو دائو توکن تمایل دارند، بهتر است که پیش از خرید به وضعیت قیمت این ارز دیجیتال نیز توجه کنند. قیمت کرو دائو توکن در حال حاضر 0.78 دلار یا 78 سنت است که نسبت به بالاترین قیمت آن 98% پایین‌تر و نسبت به پایین‌ترین قیمت آن 137% بالاتر است. بنابراین ارز دیجیتال CRV باید راه زیادی را طی کند تا دوباره به قیمت قبلی خود برسد.

در حال حاضر حجم نقدینگی موجود در بازار کرو دائو توکن 684,116,450 دلار است که باعث قرار گیری این ارز دیجیتال در رتبه 62 بازار کریپتو می‌شود. مجموعا 3,303,030,299 توکن CRV قابل عرضه می‌باشد که تا کنون 871,277,302 توکن معادل 26.38% از آن عرضه شده است. برخی از این توکن‌ها همه‌روزه معامله می‌شوند و برخی دیگر در کیف پول هولدرهای CRV ثابت مانده اند.

 

خرید کرو دائو توکن

 

خرید کرو دائو توکن

در صورتی که به خرید کرو دائو توکن یا CRV تمایل دارید، با عضویت در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید. البته همانطور که گفتیم، به واسطه تحریم بودن کاربران ایرانی در بسیاری از پلتفرم‌های متمرکز اینترنتی، امکان فعالیت قانونی و بی‌دردسر در صرافی‌های خارجی را ندارید. بنابراین گزینه مطمئن‌تر این است که در یک صرافی آنلاین ایرانی عضو شوید و برای خرید کرو دائو توکن اقدام کنید.

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن به منظور تسهیل فرایند خرید کرو دائو توکن، این رمز ارز را به فهرست ارزهای خود اضافه خواهد کرد. بنابراین با ثبت نام و احراز هویت در همین پلتفرم هم می‌توانید خرید CRV را انجام دهید.

 

بهترین کیف پول های کرو دائو توکن

 

بهترین کیف پول های کرو دائو توکن

کیف پول های زیادی از ارز دیجیتال کرو دائو توکن پشتیبانی می‌کنند. کافیست یکی از این کیف پول‌ها را تهیه کنید تا بتوانید پس از خرید کرو دائو، توکن‌های خود را به آن انتقال دهید. به همین منظور ما در این بخش شما را با برخی از بهترین کیف پول های کرو دائو توکن آشنا می‌کنیم تا کار راحت‌تری برای ذخیره این ارز دیجیتال داشته باشید.

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • متامسک (MetaMask)
  • لجر (Ledger)
  • ترزور (Trezor)
  • ایم توکن (imToken)

در صورتی که یکی از کیف پول‌های فوق را قبلا تهیه کرده‌اید، می‌توانید به بخش Add Tokens بروید و کرو دائو توکن را به لیست ارزهای خود اضافه کنید. هنگام فروش CRV نیز می‌توانید آن را مجددا به صرافی منتقل کنید و توکن‌های خود را بفروشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها