وضعیت قیمت ADA در سال 2023

با وجود عرضه استیبل کوین کاردانو و موفقیت آمیز بودن آن، می توان به وضوح متوجه شد که این عرضه تاثیر چندانی بر قیمت ADA نداشته است. با وجود اینکه تحلیلگران تغییر چندانی در قیمت ADA مشاهده نکردند، اما پیش بینی آن ها برای این کوین، صعود شگفت انگیزی است که قیمت آن را به سطوح بسیار بالا تر خواهد رساند. هنگامی که اولین استیبل کوین الگوریتمی به نام “Djed” به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد، تاثیر بسیار مثبت و قابل توجهی بر قیمت ADA گذاشت. اما با گذشت مدت زمانی قیمت ADA به نقطه قبل خود بازگشت و موقتی بودن این تاثیر بر تحلیلگران آشکار شد.

تا این زمان شاهد تقلای کاردانو جهت عبور از سطوح قیمتی در محدوده 0.4 دلار بوده ایم. با وجود تلاش های این کوین، تاکنون تغییر محسوسی در روند قیمتی آن مشاهده نشده بود. ولی با وجود روند صعودی بسیار آهسته آن، نظر مثبت تحلیلگران را به خود جلب کرده است. تحلیلگران معتقدند احیای روند صعودی کاردانو به زودی محقق می شود و ما شاهد رشد قیمت آن در سطوح بسیار بالاتر خواهیم بود. در این مقاله به تحلیل و بررسی قیمت ADA می پردازیم.

 

قیمت کاردانو

 

آیا قیمت ADA دچار اصلاح می شود؟

با نگاهی به نمودارهای قیمتی کاردانو می توان متوجه شده که قیمت ADA از اوایل سال میلادی 2022 تاکنون، زیر میانگین متحرک خود معامله می شد. این استیبل کوین با وجود تمام تلاش های خود نتوانسته بود سطح قیمتی خود را به بالای میانگین متحرک روزانه برساند. با وجود تمام این نکات ما از اوایل سال میلادی 2023 شاهد رشد صعودی بازار ارزهای دیجیتال و در پی آن شاهد افزایش قیمت ADA بوده ایم.

از اوایل سال 2022 تاکنون ما شاهد چندین اصلاح قیمت ADA بوده ایم. همچنان با رشد نزدیک به 5% که در 24 ساعت گذشته شاهد بودیم، به نظر می رسد بعد از یک اصلاح قیمت کوچک منتظر حرکت بزرگ تر آن برای صعود بیشتر باشیم. در این مرحله می توانیم رقابتی بین گاوها (معامله گرانی که هدف آن ها افزایش قیمت می باشد) و خرس ها (معامله گرانی که هدف آن ها کاهش قیمت می باشد) ببینیم.

در این مسیر گاوها در تلاش برای رساندن کاردانو به سطوح قیمتی بالاتر و حفظ مومنتوم صعودی آن هستند. اما به نظر می رسد خرس ها برای تسلط خود به بازار موفق نبوده اند. زیرا فعالیت بر روی این پلتفرم توسط فعالان بازار نیز افزایش یافته است. بر اساس گزارش تحلیلگران تعداد آدرس هایی که فعالیت آن ها بالا می باشد در اکوسیستم کاردانو نیز افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش تعداد آدرس های فعال می تواند به صورت مستقیم یکی از دلایل روند صعودی قیمت ADA باشد. بر اساس گزارشات ارسال شده، تعداد آدرس های فعال از حدود 52.000 خود را به بالای 85.000 رسانده است. به نظر می رسد تعداد آدرس های فعال این استیبل کوین به سمت 100.000 در حرکت می باشد. در پی افزایش تعداد آدرس های فعال، حجم معاملات افزایش پیدا کرده است. با افزایش قیمت ADA و افزایش حجم معاملات این کوین می توان به استقبال فعالان بازار نسبت به آن پی برد.

 

تحلیل قیمت ADA

در لحظه نگارش این مطلب (حدود ساعت 12.00 پنج شنبه 2 فوریه) و با نگاهی به سایت کوین مارکت کپ شاهد رشد 3.20% قیمت ADA در 24 ساعت گذشته و رشد 3.46% در یک هفته اخیر این استیبل کوین بوده ایم. ارزش کل بازار کاردانو (ADA) در حال حاضر به 13.814.157.220 دلار رسیده است.

با وجود پیشرفت های کاردانو و ادامه روند صعودی که در قیمت ADA مشاهده می شود می توان به ادامه این روند امیدوار بود. با توجه به تحلیل ها و بررسی های انجام شده بر روی این استیبل کوین، می توان احتمال داد که کاردانو خود را برای یک صعود قدرتمند آماده کرده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها