آدام بک: قیمت بیت کوین تا پایان سال به 100 هزار دلار می رسد!

آدام بک (Adam Back) مدیر عامل شرکت بلاک استریم (Blockstream)، آینده روشنی برای بیت کوین پیش بینی می کند. وی می گوید که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان امسال به 100,000 دلار می رسد. به نظر او، اگر کمیسیون بورس آمریکا برنامه ETF بیت کوین شرکت گری اسکیل (Grayscale) را تایید کند، روند صعودی این ارز دیجیتال آغاز می شود. وقتی که هم بستگی بازار سهام و بازارهای مالی سنتی از بین برود، این عوامل می توانند قیمت BTC را به 100,000 دلار برسانند.

 

پیش بینی های سابق آدام بک

دو سال پیش، بک گفت که تغییر وضعیت اقتصاد جهانی می تواند قیمت بیت کوین را تا سال 2025 به 300,000 دلار برساند. او توضیح داد که همه گیری کووید 19 باعث شد بسیاری از مردم در خانه های خود کار کنند. این اتفاق صنعت املاک و مستغلات را تحت تاثیر قرار داد و سرمایه گذاری در املاک را پر مخاطره کرد. علاوه بر این، مردم زمان بیشتری برای “فکر کردن در مورد ارزش پول و جستجوی راه هایی برای حفظ پول”داشتند که می تواند آنها را به سمت بیت کوین سوق دهد.

 بک همچنین گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه او خالق مرموز بیت کوین و ارزهای دیجیتال (ساتوشی ناکاموتو) است را رد کرد.  در آوریل سال گذشته، زمانی که بیت کوین در روند صعودی قرار داشت و حدود 55,000 دلار معامله می شد، آدام بک پیش بینی کرد که ارزش آن تا پایان 2021 تقریبا 70 هزار دلار خواهد بود. در اواخر سال نیز قیمت بیت کوین به همین مقدار رسید و سپس دچار اصلاح شد.

 

بلاک استریم

 

آشنایی با شرکت بلاک استریم

افرادی که در مورد توسعه بیت کوین فکر می کنند، معمولا داوطلبانی که به خاطر منافعی مشترک همکاری می کنند را تصور می کنند. اما برای چندین سال است که بیشتر این توسعه توسط شرکت خصوصی بلاک استریم (Blockstream) انجام گرفته است. بلاک استریم (Blockstream) یک شرکت زیرساختی و توسعه ای بلاک چین است که در درجه اول روی بیت کوین تمرکز دارد.

این شرکت در سال 2014 توسط دکتر آدام بک (Adam Back) و دیگر توسعه دهندگان بیت کوین بنیان گذاری شد. آدام بک مخترع Hashcash نیز می باشد که در الگوریتم استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت Blockstream مجموعه ای از فناوری ها و محصولات تجاری را برای اکوسیستم بیت کوین توسعه می دهد.

از جمله فعالیت های معروف این شرکت می توان به فناوری هسته مرکزی، محدودیت های Elements، C-Lightning، مشارکت های حریم خصوصی، برنامه ها و محصولات مختلف، Liquid و مکانیسم آپدیت دیتاها اشاره کرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها