ورود NFT های آمازون به بازار کریپتو

براساس گزارش های به دست رسیده NFT های آمازون به زودی وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهند شد. شرکت آمازون در حال فراهم کردن زیرساخت های لازم برای ورود به دنیای رمز ارزها و Web3.0 است. آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است که ده‌ها شریک قدرتمند در زمینه های بلاک‌ چین‌، استارتاپ‌های گیمینگ مبتنی بر بلاک‌ چینی و صرافی‌های ارز دیجیتال دارد. بنابراین با وجود شرکای قدرتمند، این پروژه به موفقیت های بزرگی در زمینه NFT های آمازون و بازی های بلاک چینی به دست خواهد آورد. آمازون در زمینه گسترش ارزهای دیجیتال در نظر دارد، بخش NFT ها و بازی های بلاک چینی را پر رنگ تر و تمرکز بیشتری روی آن بخش داشته باشد.

قابل ذکر است که آمازون هم مانند گوگل، برنامه هایی برای توسعه در زمینه Web3.0 داشت. این شرکت به دنبال اضافه کردن یک گزینه دیگر در لیست محصولات خود به عنوان، محصولات ارز دیجیتال و بلاک چین بود. بنابراین کارشناسان آمازون برای راهنمایی و کمک گرفتن در این زمینه برنامه ها و اهداف خود را برای متخصصین در زمینه بلاک چین ارسال کرده بودند تا بتواند به تصمیم نهایی برسند. بهتر است بدانیم به طور کلی NFT چیست و چه کاربردی دارد؟ که توانسته است نظر این شرکت را به خود جلب کند.

توکن‌های غیرمثلی یا NTF ها دارایی‌های رمزنگاری شده ای هستند که روی یک بلاک چین قرار دارند. هر NFT دارای کدهای شناسایی منحصر به فردی است که آنها را از یکدیگر متفاوت می کند. NFT ها دارای ارزشی هستند که توسط  بازار تعیین می شود. همچنین می توان آنها را به همانند دارایی های فیزیکی خرید و فروش کرد. NFT ها یک ویترین دیجیتالی از دارایی ها هستند که می توانند نمایانگر نمونه های واقعی، مثل آثار هنری باشند. با NFT کردن دارایی های دنیای واقعی، می توان به کارآمدتر شدن خرید، فروش و تجارت آنها و همچنین کاهش احتمال تقلب در این دارایی ها کمک کرد.

 

نظر اندی جسی در روند NFT های آمازون

 

NFT های آمازون از نظر اندی جاسی

اندی جاسی، مدیرعامل آمازون پیش تر نیز اعلام کرده بود که این شرکت درهای خود را به روی دارایی‌های دیجیتال نخواهد بست و آماده فروش دارایی‌های دیجیتال در آینده است. در سال گذشته اندی جاسی به سی ان بی سی گفت که به آینده ارزهای دیجیتال و بازی های بلاک چینی نگاهی امیدوارانه دارد. همچنین او اعلام کرد به دنبال اضافه کردن شیوه های پرداختی توسط ارزهای دیجیتال نیست، اما با گذشت زمان بازار کریپتو با قدرت بیشتری ظاهر می شود که شاید باعث شود به این روش پرداخت فکر کند. جاسی گفت: امیدوارم NFT ها به رشد خود ادامه دهند و با این رشد شاید شرکت نسبت به فروش NFT های آمازون اقدام کند.

 

NFT آمازون چه زمانی راه اندازی می شود؟

این شرکت در نظر دارد در بهار امسال بخش NFT و بازی های بلاک چینی خود را راه اندازی کند. آمازون می خواهد با راه اندازی NFT های آمازون و بازی های بلاک چینی به کاربران خود این امکان را بدهد تا بتوانند بازی کنند و به صورت رایگان NFT جایزه بگیرند. درباره اینکه NFT های آمازون قرار است بر روی چه پلتفرمی رونمایی شود اطلاع دقیقی در دسترس نیست. اما بنابر گفته برخی منابع  مجموع  NFT های آمازون بر روی پلتفرم مورد قبول آمازون یعنی، (AWS) اجرا نخواهد شد. این شرکت بزرگ احتمالاً تا آوریل ۲۰۲۳ برنامه‌های آینده‌ی خود در مورد ارزهای دیجیتال را به اطلاع عموم خواهد رساند.

آمازون یکی از معتبرترین و معروف ترین سایت های جهان است که تعداد کاربر زیادی را به خود اختصاص داده است و هر روز نیز بر تعداد کاربران این سایت افزوده می شود. بنابراین پیش بینی می شود که سایت آمازون با داشتن این تعداد از کاربر بالقوه و فعال می تواند قدم بزرگی به سمت ارزهای دیجیتال بردارد. همچنین NFT های آمازون و بازی های بلاک چینی متعلق به این شرکت می تواند یکی از پرطرفدار ترین محصولات این سایت شود. 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها