معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم افزایش یافته اند

کمبود فعالیت معامله گران در بازارهای مالی می تواند اتفاقات ناخوشایندی را رقم بزند. عکس این موضوع هم صدق می کند و هر چقدر که علاقه سرمایه گذاران به فعالیت در بازار بیشتر باشد، آینده مارکت بهتر می باشد. بر این اساس، افزایش حجم معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم، می تواند نشانه مثبتی برای این دو ارز دیجیتال باشد. از آنجا که بیت کوین و اتریوم بزرگان بازار ارز دیجیتال هستند، می توانند این تاثیر مثبت را به سایر ارزهای دیجیتال نیز انتقال دهند. در ادامه، افزایش حجم معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم را به شکل دقیق تری بررسی می کنیم.

 

معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم

تاثیر افزایش معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم

معاملات آتی فارغ از این که امکاناتی فراتر از معاملات اسپات را به ما می دهند، برخی از امکانات موجود را هم تقویت می کنند. به طور مثال، معاملات فیوچرز می توانند روی بهره وری بازار تاثیر بگذارند و مدیریت ریسک را نیز بهبود بخشند. به همین واسطه، افزایش حجم آن ها می تواند نشانه ای صعودی باشد. تحلیلگران نیز چنین اعتقادی دارند و می گویند که افزایش معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم نشانه ای مثبت است. آن ها انتظار دارند که با این رخداد، وضعیت بازار رو به بهبود رود.

با توجه به این که شاخص های درون زنجیره ای نیز، ارزش بیت کوین را کمتر از حدی که باید نشان می دهند، امکان رشد این ارز دیجیتال وجود دارد. با این حال ایجاد تاثیرات روانی منفی در بازار، مانعی برای صعود بیت کوین به بالای سطح 22 هزار دلار است. عبور از این سطح و سقف ماهانه، می تواند احساسات سرمایه گذاران نسبت به بیت کوین را بهتر کند. بر این اساس، اکنون تحلیل های تکنیکال، آن چین و فاندامنتال می توانند اطلاعات خوبی را به ما بدهند. هنوز هم به عده بسیاری از افراد بیت کوین سال جاری میلادی را با رشد خوبی به اتمام می رساند و حتی ممکن است که سقف جدیدی را هم تا پایان سال ثبت کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها