برنامه های بایننس برای رقابت با اتریوم

بایننس برای ادامه تلاش‌ های خود در راستای رقابت با اتریوم، از برنامه‌ ای جدید رونمایی کرد. این نقشه راه شامل تغییراتی اساسی، انجام مشارکت با توسعه‌ دهندگان دیگر و بهبود زیرساخت‌ های مجموعه بایننس است. هدف این است که بایننس کوین بتواند شبکه‌ ای پایدارتر و ایمن‌ تر برای کاربران به ارمغان بیاورد.

به گزارش کوین تلگراف، مجموعه بی‌ ان‌ بی چین (BNB Chain) که از دو شبکه مجزا با نام‌ های بایننس اسمارت چین (BSC) و بایننس چین (Binance Chain)‌ تشکیل می شود، به‌ تازگی برنامه فنی خود را اعلام کرد. ظاهرا هدف این برنامه ارتقای ساختار غیرمتمرکز شبکه و افزایش ظرفیت زیرساختی این بلاک چین برای زنجیره‌ های جانبی است. همچنین ایجاد پتانسیل بهبود عملکرد و کارایی برنامه‌ های غیرمتمرکز (DApp) را هم در برنامه خود دارد.

این اطلاعات در نشست بی‌ ان‌ بی چین رولیشن (BNB Chain Revelation) اعلام شد. این نشست از آخرین نسخه برنامه حمایتی “برترین توسعه‌ دهنده” یا همان “Most Valuable Builder” برای مهندسان نرم‌ افزار مشتاق ورود به حوزه وب 3.0 (Web 3.0) رونمایی کرد.

مجموعه بایننس در ماه فوریه (بهمن)، برای شبکه‌ های بایننس چین و بایننس اسمارت چین نام واحد “BNB Chain” را انتخاب کرد. هدف این انتخاب، ارتباط هر دو این شبکه‌ ها با توکن بایننس کوین مشخص‌ تر از قبل شود. بی‌ ان‌ بی چین اکنون یک لایه زیرساختی چند زنجیره‌ ای است که از اکوسیستم جدید و همچنین سازوکار حاکمیتی مبتنی بر توکن BNB پشتیبانی می‌ کند.

 

زنجیره های جانبی بایننس

برخی دیگر از پیشرفت‌ های قابل‌ توجه‌ تر در این برنامه شامل معرفی زنجیره‌ های جانبی ویژه برنامه‌ های کاربردی شبکه اصلی بایننس است که با پلتفرم‌ های متا ایپس (META Apes) و متاورس ورلد (Metaverse World) در ارتباط خواهد بود. این امر با تقریبا دو برابر کردن اعتبارسنج‌ های غیرمتمرکز به 41 مورد طبق پیشنهاد “BEP-131” و افزایش متوالی ظرفیت بلاک شبکه بایننس اسمارت چین به 200 میلیون گس (Gas) در سه‌ ماهه سوم سال 2022، به بهبود سرعت و بهینه‌ سازی هزینه‌ ها و بسیاری موارد دیگر منجر می‌ شود.

یوری فروچیو (Uri Ferruccio)، مدیر اجرایی بنیاد بایننس، ارزیابی خود را از اینکه برنامه جدید این شرکت چگونه می‌ تواند به رشد اکوسیستم BNB کمک کند، به اشتراک گذاشت.

فروچیو می گوید:

این پیشرفت‌ های فناوری‌ محور، قابل‌ توجه هستند. زیرا تغییراتی اساسی را هم برای جامعه توسعه‌ دهندگان و هم برای کاربران نهایی به ارمغان می‌ آورند. تمرکز و تأکید ما بر نوآوری، پایداری، تقویت سیستم حاکمیتی بی‌ ان‌ بی چین و سرمایه‌ گذاری هنگفت در امنیت خواهد بود.

 

جمع بندی

از طرف دیگر اتریوم احتمالا تا پایان شهریورماه امسال به نسخه دوم و مدل اجماع اثبات سهام به روزرسانی می شود. پس از این اتفاق اتریوم مشکلات مربوط به کارمزد بالای خود را حل خواهد کرد. پروژه اتریوم 2 قرار است بسیاری از مشکلات سرعت و مقیاس پذیری اتریوم را برطرف کند. پس از این اتفاق اتریوم از الگوریتم های اثبات کار (PoW) به الگوریتم های (PoS) منتقل خواهد شد.

برای همین رقابت برای بایننس بسیار مشکل است. از نظر شما کدام ارز دیجیتال و کدام شبکه برای سرمایه گذاری گزینه بهتری هستند ؟ چرا؟ خوشحال می شویم در پایان مقاله نظراتان را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا
پارسا
2 سال قبل

بیت ایمن بهترینی واقعا از هر لحاظ

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  پارسا

🙏🙏🙏