پذیرش BTC توسط باشگاه فوتبال انگلیسی

سال ها پیش بیت کوین به عنوان یک دارایی جدید پا به بازار اقتصاد جهانی گذاشت. ویژگی های منحصر به فرد این دارایی آن را از سایر پول ها و ابزار پرداخت قبلی متمایز می کرد. همین امر هم باعث شد که در ابتدا گارد شدیدی مقابل بیت کوین شکل بگیرد و پذیرش این ارز دیجیتال بسیار سخت باشد. پذیرش BTC زمانی به طور رسمی آغاز شد که این ارز دیجیتال برای خرید دو عدد پیتزا مورد استفاده قرار گرفت. در آن روز که بعدها به روز پیتزای بیت کوینی معروف شد، بیت کوین شهرت زیادی را به دست آورد. علاوه بر این، پذیرش رسمی این ارز دیجیتال نیز برای اولین بار صورت گرفت. پس از آن هم سازمان های مختلف در صنایع گوناگون بیت کوین را به عنوان ابزاری برای پرداخت قبول کردند.

اخیرا هم یک باشگاه انگلیسی به نام آکسفورد سیتی، بیت کوین را برای پرداخت پذیرفت. این باشگاه با وجود این که در دسته های برتر لیگ انگلستان قرار ندارد، توانست با پذیرش BTC شهرت خوبی را به دست آورد. حال می بینید که بر خلاف گذشته، پذیرش بیت کوین دیگر موجب افزایش شهرت این ارز دیجیتال نمی شود. اکنون کمپانی هایی که بیت کوین را بپذیرند بر شهرت خود می افزایند. البته در صورتی که کمپانی های بزرگی از جمله اپل، آمازون، مایکروسافت، متا و… نیز از بیت کوین به صورت رسمی حمایت کنند، قطعا استقبال از این ارز دیجیتال بیشتر خواهد شد.

 

پذیرش ارز دیجیتال

 

پذیرش BTC و سایر ارزهای دیجیتال در صنعت ورزش

صنعت ورزش یکی از صنایع پرطرفدار مرتبط با سلامت و سرگرمی در سراسر جهان است. ارزهای دیجیتال علاوه بر تکنولوژی، اقتصاد و… توانستند به ورزش هم ورود کنند و جایگاهی را در آن به دست آوردند. بخش زیادی از ورود ارزهای دیجیتال به صنعت ورزش مدیون شبکه چیلیز می باشد. این شبکه امکان ساخت توکن های هواداری را به تیم های فوتبال داد تا راحت تر و بهتر بتوانند با طرفداران ارتباط بگیرند. از طرفی هواداران تیم های فوتبال نیز می توانستند با کمک این توکن های هواداری تیم محبوب خود را حمایت کنند. پذیرش BTC هم تا به الان آخرین ارتباط ارز دیجیتال با دنیای ورزش بود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها