بریک اوت بیت کوین (BTC) در راه است!

فعالیت هایی که در روزهای اخیر توسط نهنگ های بیت کوین انجام شد، هش ریت بیت کوین را افزایش داد. بالا رفتن هش ریت بیت کوین می تواند نشان از بریک اوت بیت کوین و امکان افزایش قیمت BTC باشد. با بررسی تراکنش های بزرگ در بازار ارز دیجیتال مشخص می شود به تازگی 47.846 بیت کوین در چهار تراکنش به چهار آدرس مختلف جا به جا شدند. این حجم زیاد از تراکنش ها می تواند شروع حرکت نهنگ ها را نشان دهد. ادامه مطلب با بررسی احتمال بریک اوت بیت کوین، به تصمیم گیری شما در مورد خرید بیت کوین کمک خواهد کرد. پس تا اخر مقاله همراه ما باشید.

 

احتمال بریک اوت بیت کوین

 

احتمال بریک اوت بیت کوین و آغاز روند صعودی

بر اساس گزارش موسسه سانتیمنت؛ با وجود قیمت پایین BTC، هش ریت بیت کوین به بالاترین حد خود رسید و سقف جدیدی شکل داد. این حرکت، آغاز یک روند صعودی و احتمال بریک اوت بیت کوین را به ما نشان می دهد. تقریبا 48.000 بیت کوین در چهار تراکنش جا به جا شد. مقدار بیت کوین هایی که توسط این چهار حساب جا به جا شد نزدیک 939.3 میلیون دلار بود.

در ادامه گزارش نشان داده شده که این تراکنش ها از کیف پول های مختلف به آدرس های متفاوتی ارسال شده اند. همین امر شک معامله گران را به جا به جایی دارایی توسط نهنگ ها برانگیخته است. همچنین برخی از معیارهای بلند مدت BTC علائمی از بازگشت روند صعودی بیت کوین دارند. به همین جهت، سرمایه گذاران مجددا به دنبال خرید بیت کوین و کسب سود از سرمایه گذاری روی آن هستند.

بیت کوین در تلاش است تا زیان هایی که در ماه های اخیر داشته را جبران کند. زمانی که شاخص قیمت مصرف کننده منتشر شد، سرمایه گذاران و معامله گران را به شدت نگران اقدامات فدرال رزرو کرد. با این وجود بیت کوین روند صعودی خود را آغاز کرده است و امید است پس از بریک اوت بیت کوین، به زودی شاهد رشد قیمت آن باشیم.

با انتشار شاخص قیمت مصرف‌کننده و اعلام ارقام تورمی ناامیدکننده در این گزارش، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به شدت نگران اقدامات فدرال رزرو در ماه‌های نوامبر و دسامبر هستند. اما در وضعیت فعلی، بیت کوین و برخی دیگر از آلت کوین‌ها در یک مسیر صعودی قرار گرفته‌اند. در اخبار بعدی بیت کوین، آخرین وضعیت این ارز دیجیتال مطرح را به شما اعلام می کنیم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها