سختی شبکه بیت کوین رکورد رشد در سال 2022 را زد

سختی شبکه بیت کوین، یکی از اطلاعات مهم درباره این شبکه بلاک چینی می باشد که سرمایه گذاران آن را پیگیری می کنند. این میزان که با عنوان سختی استخراج بیت کوین و Bitcoin Difficulty نیز از آن یاد می شود، ثابت نیست و همواره تغییر می کند. بر اساس اطلاعات موجود، امروز سختی شبکه Bitcoin، بیشترین میزان رشد از ماه ژانویه را تجربه کرد. اکنون مقدار سختی شبکه Bitcoin، یکی از بیشترین مقادیر ثبت شده در سال 2022 را نشان می دهد. در ادامه این خبر، به شرح کامل تر افزایش سختی شبکه Bitcoin و بررسی آن در سال 2022 می پردازیم.

 

سختی شبکه بیت کوین

 

بزرگ ترین افزایش سختی شبکه Bitcoin از ماه ژانویه

در یک سال اخیر، میزان Bitcoin Difficulty بارها تغییر کرد و کم و زیاد شد. مقدار فعلی این شاخص، یکی از بالاترین مقادر در 12 ماه اخیر می باشد. علاوه بر این، از ماه ژانویه 2022 تا کنون، این بیشترین افزایش این شاخص می باشد که به وضوح قابل مشاهده است. امروز یکم سپتامبر 2022 می باشد و میزان سختی شبکه، 30.8771T می باشد. این در حالی است که شاخص در روز گذشته (31 آگوست)، مقدار 29.5002T را نشان می داد. در روز بیستم ماه ژانویه سال جاری نیز، چنین رشدی برای سختی شبکه بیت کوین اتفاق افتاد. در آن روز، سختی شبکه از 24.8309T به 26.6432T رسید و افزایش چشمگیری داشت.

با این حال، مقدار فعلی هنوز هم با اوج یک سال اخیر فاصله دارد. بالاترین مقدار این شاخص، به تاریخ 11 تا 24 می 2022 بر می گردد. جایی که میزان سختی شبکه به 31.2511 رسید و بالاترین سقف خود را ثبت کرد. البته همانطور که گفتیم، این شاخص ثابت نخواهد ماند و باز هم تغییر خواهد کرد. بنابراین، پیگیری اخبار به روز پیرامون آن می تواند کمک بیشتری به شما بکند. شما می توانید این اخبار را با مراجعه به دسته بندی اخبار بیت کوین ذر بلاگ صرافی بیت ایمن مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها