سرنوشت پادشاه ارزهای دیجیتال

در پی افزایش قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال (BTC)، تحلیلگران بر این باورند که تازه بیت کوین در ابتدای این روند صعودی قرار گرفته و راه زیادی برای رشد ارزش قیمت خود در بازار جهانی در پیش دارد. به گفته یکی از تحلیلگران به نام کریپتو کالیو، پادشاه ارزهای دیجیتال خود را برای افزایش بسیار بزرگی آماده می کند. این توانایی را می توان در رفتار بیت کوین پیش بینی کرد که سطح قیمتی و ارزش بازار خود را به نقطه ای برساند که آخرین بار در June 2022 تا به امروز مشاهده نشده است.

رفتار پادشاه ارزهای دیجیتال مشابه رفتاری است که در June 2022 در پیش گرفته بود و قابل روند صعودی شگفت انگیز آن بودیم.

کریپتو کالیو ادامه داد هنگامی که این اتفاق بیفتد ما شاهد صعود پادشاه ارزهای دیجیتال تا 30 هزار دلار خواهیم بود. پیشنهاد کریپتو کالیو این است که در این مسیر حریص نشوید زیرا ممکن است همین امروز این اتفاق نیفتد. پیش بینی این تحلیلگر در مورد پادشاه ارزهای دیجیتال این است که BTC ممکن است در فوریه 2023 خود را به سطح 30 هزار دلار برساند.

اکنون پادشاه ارزهای دیجیتال به گونه ای عمل می کند که در سال 2019 عمل کرد و طی یک روند صعودی قیمت آن از 3 هزار دلار به 14 هزار دلار رسید. در ادامه به تحلیل قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال و تلاش آن برای صعود بیشتر خواهیم پرداخت. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

سرنوشت بیت کوین در فوریه

بیت کوین برای صعود تلاش می کند

همانطور که شاهد بودید، پادشاه ارزهای دیجیتال در طی مسیر صعودی خود به بالای 23 هزار دلار رسید و دچار اصلاح قیمت شد. اما مجدد حرکت جدید خود را به سمت روند صعودی پیش گرفته است. طبق بررسی های انجام شده، بیت کوین طی چند روز اخیر توانست به منطقه مقاومتی خود در سطح 21.500 دلاری برسد. پیش بینی کریپتو کالیو به ظاهر با یکی دیگر از تحلیلگران که معتقد است پادشاه ارزهای دیجیتال در سال 2023 خود را به بالای سطح قیمتی 40 هزار دلار خواهد رساند، مطابقت دارد.

در پی رشد بیت کوین، آلتکوین محبوب بازار ارز دیجیتال یعنی اتریوم روند و رفتار مشابه پادشاه ارزهای دیجیتال را پیش گرفت و موفق شد سطح مقاومتی 1,550 دلاری را بشکند.

هم اکنون قیمت بیت کوین خود را به بالاتر از خط میانگین خود رسانده و بالای سطح قیمتی 22.500 دلار قرار دارد. پادشاه ارزهای دیجیتال توانست در نخستین ماه از سال جدید (2023) سقف قیمتی جدیدی را برای خود رقم بزند. هر چند دچار یک اصلاح قیمتی بسیار جزئی شد و به کانال 22 هزار دلار برگشت، اما به نظر می رسد روند صعودی آن همچنان ادامه داشته باشد. در حال حاضر مجموع ارزش بازارهای جهانی ارزهای دیجیتال در محدوده 1.04 تریلیون دلار برآورد می شود.

 

تلاش بیت کوین برای صعود

 

تحلیل قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال

طی تحلیل های بدست آمده از بیت کوین و بررسی نمودار ساعتی قیمت BTC، به نظر می رسد یک خط در جهت روند صعودی این ارز دیجیتال با سطح حمایت در محدوده 22.000 دلار در حال شکل گیری می باشد. اگر پادشاه ارزهای دیجیتال بتواند سطح مقاومت خود از 23.000 دلار را بشکند، مقاومت بعدی آن حدود قیمت 23.200 دلار خواهد بود و اگر از این سطح مقاومتی هم عبور کند، مسیر بیت کوین به سمت سطوح بالاتر نیز هموار می شود. عبور بیت کوین از سطح مقاومتی 23.200 دلاری می تواند این رمز ارز را تا سطح قیمت 23.500 و تداوم روند صعودی آن را به 24.500 برساند.

با نگاهی دیگر؛ اگر پادشاه ارزهای دیجیتال نتواند مقاومت خود را در محدوده قیمتی 23.000 دلار ادامه دهد، مجددا دچار اصلاح قیمت خواهد شد و قیمت این ارز دیجیتال به محدوده 22.400 خواهد رسید. در این روزها شاهد قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال در محدوده قیمتی 22.758 هستیم که نسبت به روز قبل 0.45% کاهش داشته است. اما نمودار کلی این ارز دیجیتال خبر از روند صعودی آن دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها