درآمد ماینرهای بیت کوین 68 درصد افزایش یافت

ماینینگ یا استخراج بیت کوین در این چند سال راهی پر طرفدار برای دستیابی به ارز دیجیتال BTC بود. چند روز پیش 91 درصد از کل بیت کوین های موجود به طور کامل استخراج شد تا تنها 9 درصد از کل عرضه بیت کوین باقی بماند. در همین حین، درآمد ماینرهای بیت کوین نیز به شکل قابل توجهی رشد کرد. ماینرهای بیت کوین در مقایسه با ماه قبل، حدود 68 درصد بیشتر درآمد کسب کردند تا پاداش خوبی به آن ها برسد. این رشد درآمد ماینرها با افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز همزمان شد. در همین هفته بیت کوین توانست به سطح بالای 24 هزار دلار برسد و روی قیمت آلت کوین ها نیز تاثیر مثبتی بکند. در ادامه افزایش درآمد استخراج کنندگان بیت کوین در یک ماه اخیر را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

درآمد ماینرهای بیت کوین

 

افزایش درآمد ماینرهای بیت کوین در یک ماه اخیر

به گزارش کوین تلگراف و با توجه به اطلاعات سایت بلاک چین دات کام، درآمد ماینرهای BTC بیش از 68 درصد افزایش یافت. این افزایش درآمد در بازه بین 13 جولای (22 تیر) تا 12 آگوست (21 مرداد) اتفاق افتاد و طی آن درآمد ماینرهای BTC از 13.928 میلیون دلار به 23.488 میلیون دلار رسید. بر این اساس پاداش ماینرها در یک ماه اخیر حدود 9.5 میلیون دلار افزایش یافت. همزمان با این اتفاق، هش ریت (Hash-rate) شبکه بیت کوین نیز حدود 10 درصد بیشتر شد. بر همین اساس سختی استخراج بیت کوین نیز پس از دو ماه برای اولین بار افزایش یافت. شرکت های استخراج کننده بیت کوین در راستای این اتفاقات سود خوبی را تجربه کردند و سهام آن ها ارزش زیادی را کسب کرد.

البته که در یک ماه اخیر تنها استخراج کنندگان بیت کوین نبودند که سود کردند. کسانی که در همین بازه زمانی خرید بیت کوین را انجام دادند نیز توانستند سود خوبی را به دست آوردند. هولدرهای قدیمی که روی قیمت های بالاتر BTC را خریداری کرده بودند نیز، بخشی از ضرر خود را جبران کردند. به همین منظور می توانیم بگوییم که نیمه دوم ماه جولای و نیمه اول ماه آگوست، بازه درخشانی برای ارزهای دیجیتال بود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها