خودپرداز های بیت کوین آو آمریکا از شیبا پشتیبانی می کنند

بیت کوین آو آمریکا (Bitcoin of America)، شرکت سازنده خودپردازهای ارزهای دیجیتال، میم کوین شیبا اینو را به فهرست ارزهای در دسترس خود اضافه کرد. ماه پیش نیز این شرکت پشتیبانی از دوج کوین (پدر میم کوین های بازار) را به دستگاه های خودپرداز خود افزود که به رشد دوج کوین کمک کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، توسط U.Today این همایت های شرکت بیت کوین آو آمریکا از میم کوین ها منجر به افزایش قابل توجه قیمت این ارزها خواهد شد. در زمان نگارش این خبر شیبا اینو علیرغم افزایش قیمت اخیر همچنان 3 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته کاهش یافت. شیبا اینو(SHIB) در حال حاضر در صرافی بایننس با قیمت0.00002587 دلار معامله می شود.

 

دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟

 

دستگاه های ATM ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟

 دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال مشابه دستگاه های ATM معمولی هستند. آنها معمولا کارمزدهای دو رقمی دریافت می کنند. در اکثر مواقع کارمزدهای این دستگاه ها از صرافی های ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی بیشتر است. می توان گفت که این دستگاه ها با این کارمزد ها از نظر اقتصادی به صرفه نیستند.

یک سال پیش، بیت کوین آو آمریکا خودپرداز جهانی خود را معرفی کرد که ترکیبی از ویژگی های خودپرداز ارزهای دیجیتال و خودپردازهای معمولی است. این خودپردازهای جهانی به مشتریان خود این امکان را می دهند که بلافاصله پس از پرداخت پول نقد با کارت نقدی خود، ارز دیجیتال خود را خریداری کنند. بر اساس اطلاعات و گزارش های Coin ATM Radar بیت کوین آو آمریکا دارای 1841 دستگاه خودپرداز است. این خودپردازها در سراسر ایالات متحده بخش شدند.

بیت کوین آو آمریکا پس از FinCEN، ثبت فدرال را به عنوان یک تجارت خدمات پولی حفظ می کند. انتظار می رود افزودن شیبا اینو به میم کوین رونق زیادی در پذیرش بدهد. ماه گذشته، این توکن نیز به مجموعه ارزهای دیجیتالی که AMC از آنها پشتیبانی می کند اضافه شد.  ارز دیجیتال شیبا پس از این که به پرسودترین رمزارز در سال 2021 تبدیل شد و بسیاری از سرمایه گذاران اولیه خود را به میلیونر تبدیل کرد، در سال 2022 در تلاش برای افزایش قدرت خود است.

 

تعداد خودپرداز های ارز دیجیتال در کشور های مختلف

 

تعداد دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال در کشورهای مختلف

ایالات متحده سریعترین گسترش را در دنیای خودپردازهای ارز دیجیتال ثبت کرد و بیشترین سهم خودپردازهای رمزنگاری را در قلمرو خود به دست آورد. تعداد خودپردازهای ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده از 4213 دستگاه خودپرداز در سال 2019 به 9242 دستگاه خودپرداز در سال 2020 افزایش داشت که بیش از 50 درصد افزایش داشت.  

در حال حاضر ایالات متحده حدود 79.2 درصد از کل دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال در جهان را تشکیل می دهد. همچنین با گسترش فروشگاه های کوچک ، مراکز خرید ، مراکز حمل و نقل و حتی در Tesla Gigafactory ، تنوع فزاینده ای در گسترش دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال در ایالات متحده وجود دارد.

با جمع آوری پنج فهرست برتر، کانادا با 880 دستگاه خودپرداز در رده دوم قرار دارد. سومین کشور انگلستان با 268 دستگاه است. هنگ کنگ با 62 دستگاه در رده چهارم قرار دارد. سرانجام کلمبیا ، که اخیراً علاقه زیادی به ایجاد دستگاههای خودپرداز ارز دیجیتال با 59 دستگاه نشان داد. در مورد آفریقا ، آفریقای جنوبی با 6 دستگاه خودپرداز رهبری قاره را اشغال کرد.

اما باید مراقب بود ، زیرا نیجریه ، بزرگترین اقتصاد این قاره ، نسبت به سال گذشته علاقه فزاینده ای نشان داده است.  در سطح شرکت هایی که خودپردازهای ارزدیجیتال تولید می کنند ، جنسیس کوین در جهان رتبه اول را کسب کرد.این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو 4000 دستگاه خودپرداز رمزنگاری را در سراسر جهان پخش کرد. پس از آن General Bytes با 3442 دستگاه خودپرداز در رتبه دوم قرار گرفت.

پخش شدن این دستگاه های خودپرداز باعث می شود که ارزهای دیجیتال برای مردم پذیرفته تر باشد. هر چه ارزهای دیجیتال برای مردم قابل قبول تر باشد این صنعت رشد بیشتری می کند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا با این دستگاه ها می توان امیدوار شد که ارزهای دیجیتال روزی جای ارزهای فیات را خواهند گرفت؟ خوشحال می شویم نظرتون رو برامون کامنت کنید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
حسین
2 سال قبل

حسم نسبت به شیبا خیلی خوبه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

بله
با توکن سوزی و این اخبار مثبت شیبا هنوز هم میتونه بازار رو شگفت زده کنه

حسین
حسین
2 سال قبل

شیبا حتما جای رشد زیادی خواهد داشت

كيانوش
كيانوش
2 سال قبل

شايد تو اروپا و امريكا اين اتفاق بيوفته ارز ديجيتال جايگزين ارزهاي فيات بشه ولي ايران غير ممكنه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  كيانوش

این قضیه جهانی هست و بلاخره به تمام کشور ها انتقال پیدا می کند

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  كيانوش

سلام
این قضیه جهانی هست و بلاخره بین همه کشور ها انتقال پیدا می کند

هستی
هستی
2 سال قبل

بله الکی نبود حس خوبی به شیبا داشتم چقدر دو روزه صعودی رو داشتیم☺️

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  هستی

خدا رو شکر ایشالا همیشه پر سود باشید