حجم معاملات صرافی بیتفینکس 22 درصد کاهش یافت

در 24 ساعت اخیر، حجم معاملات ارزهای دیجیتال در بزرگ ترین صرافی های دنیا کاهش چشمگیری یافت. یکی از این صرافی ها بیتفینکس (Bitfinex) بود که حجم معاملات روزانه در آن بیش از 20 درصد کاهش پیدا کرد. این صرافی در حال حاضر هشتمین پلتفرم بزرگ خرید و فروش ارز دیجیتال در سراسر جهان می باشد و نمره آن 7.1 از 10 است. صرافی های بایننس، FTX، کوین بیس، کراکن، کوکوین، گیت و Binance US در رتبه های 1 تا 7 رتبه بندی صرافی ها قرار دارند. رتبه نهم و دهم نیز در اختیار هیوبی و جیمنای می باشد.

در این لیست، تنها حجم معاملات صرافی بیتفینکس پس از جیمنای، بیشترین کاهش را تجربه کرد. جیمنای با کاهش 45 درصدی حجم معاملات روزانه خود، بیشترین کاهش را تجربه کرد. پس از آن بیتفینکس قرار دارد که کاهش 22 درصدی حجم معاملات برای آن ثبت شد. وضعیت سایر صرافی ها را نیز در بخش بعد بررسی می کنیم.

 

صرافی ارز دیجیتال

 

کاهش حجم معاملات بیتفینکس و سایر صرافی ها

صرافی هایی که نام بردیم همگی بخش زیادی از حجم معاملات روزانه خود را از دست دادند. در صرافی های بزرگ ایرانی هم حجم معاملات کاربران کاهش پیدا کرده است. احتمال می رود که با ثبت دومین کندل هفتگی صعودی بیت کوین و ادامه روند خوب اتریوم، شرایط تغییر کند. در این صورت احتمالا تقاضا برای خرید ارز دیجیتال مجددا افزایش می یابد و خریداران وارد صحنه می شوند. البته که حرکت مستقیم به سمت اهداف بالا کمی دور از ذهن است؛ اما تحلیلگران اعتقاد دارند که تا پایان سال شرایط بازار مجددا مساعد می شود.

در حال حاضر بیشترین حجم معاملات روزانه در صرافی بیتفینکس به دو رمز ارز بیت کوین و اتریوم اختصاص دارد. در این بین BTC/USD با بیش از 88 میلیون دلار معامله روزانه، پرطرفدارترین معامله روز در Bitfinex بود. پس از آن نیز ETH/USD با بیش از 77 میلیون دلار در جایگاه دوم قرار داشت.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها