آیا رشد ارز کاردانو ادامه دارد؟

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در زمان کوتاهی تغییرات و پیشرفت های زیادی داشت. این امر رشد 65 درصدی قیمت کاردانو را به همراه داشت. رشد چشمگیر کاردانو مورد توجه سرمایه گذاران ADA قرار گرفت. این نکته را در نظر بگیرید که داستان برای ارز کاردانو تازه شروع شده و این پایان ماجرا نیست. داده های سایت سنتیمنت نشانگر این است که کوسه ها و نهنگ های ارز دیجیتال، پس از این رشد 65 درصدی در حال جمع آوری ارز کاردانو هستند. البته به نقل از سایت Ambcrypto، آدرس هایی که دارای 100 هزار، تا 100 میلیون کاردانو هستند رکورد جدیدی را ثبت کردند. این آدرس ها به بیشترین میزان خود از تاریخ 8 نوامبر 2022 رسید.

البته جمع آوری ارز کاردانو توسط نهنگ ها می تواند وضعیت قیمتی خوبی برای ارز کاردانو رقم بزند. عوامل دیگری نیز در تصمیم نهنگ ها موثر بوده است که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

 

چه عاملی باعث جلب توجه نهنگ ها شد؟

توجه نهنگ ها به کاردانو عوامل مختفلی به همراه داشت؛ به طور مثال در شبکه کاردانو پروژه های در حال ساخت زیادی وجود دارد که در روزهای پیش رو وارد بازار می شوند. البته در این مدت ارز کاردانو پیشرفت های زیادی داشت که این موضوع می تواند دلیلی بر جلب توجه نهنگ ها باشد که در مقاله پیشرفت های کاردانو می توانید در این مورد بیشتر مطالعه کنید. البته بنیاد هفتگی کاردانو گزارش هایی از روند توسعه شبکه کاردانو و تحولات اخیر اکوسیستم ADA منتشر کرد.

طبق آخرین داده های این بنیاد، تعداد توکن های کاردانو به 7.67 میلیون و تعداد کل پروژه های راه اندازی شده آن به 116 پروژه رسید. تعداد کل تراکنش های ارز کاردانو نیز به بیش از 60 میلیون رسید. البته قابل ذکر است که بنیاد هفتگی کاردانو در گزارش هفتگی خود آشکار ساخت که سازندگان شبکه کاردانو می خواهند سطح پروژه ولنتاین (SECP) را ارتقا دهند. برهمین اساس در حال کار بر روی چند بروزرسانی دیگر هستند که این به روز رسانی ها شامل نسخه ۱.۳۵.۵ و ارتقا سطح روزتا (Rosetta) به نسخه ۲.۱.۰ هستند. البته در این بین اطلاعاتی از کار تیم های توسعه دهنده پلوتوس (Plutus) و مارلو (Marlowe) به دست رسید. 

 

دولوپرهای کاردانو

 

تیم های توسعه دهنده ارز کاردانو دست به کار شدند

تیم های توسعه دهنده ارز کاردانو فعالیت خود را بر روی پروژه ها از سر گرفتند. به طور مثال تیم توسعه پلوتوس کار خود را بر روی پروژه دیباگر پلوتوس آغاز کرد. این پروژه باعث می شود ظرفیت اسکریپت ها افزایش یابد و باعث بهبود اسناد و مستندات فنی کدها می شود. تیم مارلو نیز قابلیت بهتر مدیریت کردن خطاها را به پروژه CIP-30 اضافه کرد و این تیم خروجی اندیس زنجیره را برای دارایی های چندگانه اصلاح کرد. البته هاردفورک جدید ارز کاردانو نیز می تواند عاملی برای جلب توجه نهنگ ها باشد.

قرار است شبکه ADA در روز 14 فوریه یک هارد فورک جدید ارائه دهد. البته باید در نظر داشت که هارد فورک شبکه اصلی در ایپاک 394 برنامه ریزی شده است. حال باید منتظر بود تا ببینیم پس از این هارد فورک چه اتفاقی برای قیمت ارز کاردانو می افتد. 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahan kiani
Mahan kiani
1 سال قبل

مقاله هرچی مختصر تر، بهتر
در کل خوب 🙏

مهران زمان نامیان
مدیر
پاسخ به  Mahan kiani

خوشحالیم که در جلب رضایتتون موفق عمل کردیم
پیروز و مانا باشید