کاردانو (CARDANO) به نرم افزار لجر لایو اضافه خواهد شد

بر اساس توییت اخیر شرکت لجر، کاردانو بالاخره پس از ماه‌ ها انتظار به لجر لایو اضافه شد. این بدان معناست که کاربران اکنون می‌ توانند مستقیما با استفاده از نرم‌ افزار لجر لایو، به ارسال، دریافت، خرید و مدیریت ارز دیجیتال ADA خود بپردازند. به نقل از U.TODAY، با اضافه شدن کاردانو به لجر لایو، این نرم‌ افزار اکنون از هر 10 ارز دیجیتال برتر بازار (براساس مارکت کپ فعلی) پشتیبانی می‌ کند. در زمان نگارش این خبر، کاردانو با ارزش بازار 15.4 میلیارد دلاری در رتبه هفتم قرار دارد.

در ماه آوریل (فروردین)، شرکت لجر، ارائه‌ دهنده کیف پول‌ های سخت‌ افزاری با همین نام، اعلام کرد نسخه 4.0.0 کاردانو اپ برای کیف پول‌ های لجر سازگار با قراردادهای هوشمند قابل دسترسی است. چندی پیش تیم توسعه لجر اعلام کرد به دنبال اضافه کردن پشتیبانی کامل از کاردانو به نرم‌ افزار لجر لایو است که با استقبال زیاد جامعه این ارز همراه شد. لجر لایو به کاربران این امکان را می‌ دهد تا دارایی‌ های دیجیتال خود را در کیف پول‌ های سخت افزاری لجر نانو ایکس، لجر نانو اس و نانو اس پلاس مدیریت نمایند.

 

آیا Cardano پروژه ای جامعه محور است؟

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو در پاسخ به یکی از کاربران که پرسید وی چه اقداماتی را برای اینکه از توکن‌ های بومی شبکه کاردانو پشتیبانی شود انجام داد، در توییتی نوشت:

“کاردانو مانند یک پروتکل غیرمتمرکز، جامعه محور، متن باز یا چیزی شبیه به آن است.”

بر اساس آخرین به‌ روزرسانی هفتگی مربوط به توسعه کاردانو، شرکت IOHK اعلام کرد در حال حاضر، 1,004 پروژه در این شبکه بلاکچینی در حال ساخت هستند. مجموعا، 89 پروژه به تازگی در این شبکه راه‌ اندازی شد. در حالی که تعداد اسکریپت‌ های پلوتوس به 2,790 رسید، تعداد توکن‌ های ADA نیز از 5.1 میلیون واحد فراتر رفت. در زمان نگارش این خبر، قیمت کاردانو با 4.4% کاهش به 0.48 دلار رسید.

 

نرم افزار لجر لایو چیست؟

لجر شرکت پیشرو‌ در زمینه سخت افزارهای ارز دیجیتال، نرم افزار جدید خود را با نام لجر لایو (Live) برای مدیریت دارایی های کریپتو معرفی کرد. لجر لایو برنامه جدیدی است که برای سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس طراحی شد. این شرکت در توییتر خود اعلام کرد:

“لجر لایو روش جدیدی برای مدیریت دستگاه لجر و کیف پول های ارز دیجیتال شما می‌ باشد. این برنامه تمام امکانات را در خود دارد. می‌ توان چند حساب کاربری به آن معرفی کرد، قیمت ها به طور همزمان آپدیت می‌ شوند و روش نصب آسانی دارد.”

لجر لایو مدیریت دستگاه و دارایی های ارز دیجیتال شخصی را در یک جا فراهم کرد. همچنین سیستم قدیمی اپلیکیشن های مبتنی بر مرورگر کروم را جایگزین کرد. به گفته شرکت لجر، این برنامه ویژگی های جدیدی دارد که برای سهولت در مدیریت ارز دیجیتال طراحی شد. با این برنامه دیگر نیاز به تبدیل توکن ها ندارید و می‌ توانید با هر ارزی داخل آن تراکنش امن انجام دهید. این برنامه به سرمایه گذاران ارز دیجیتال وعده می دهد که دارایی های آنها را به روش موثرتری حفظ و نگهداری می‌ کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها