نهنگ های چین لینک سرمایه خود را افزایش دادند

معمولا حرکت نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال، تاثیراتی روی تصمیمات سرمایه گذاران خرد می گذارد. بسیاری از سرمایه گذاران می خواهند حرکات نهنگ ها را شناسایی کنند تا بتوانند با آن ها هماهنگ عمل کنند. با این حال، چنین کاری همیشه ممکن نیست و گاهی نمی توان حرکات نهنگ ها را تشخیص داد یا پیش بینی کرد. از این رو، سرمایه گذاران باید سایر اطلاعات خود پیرامون بازار را افزایش دهند تا بتوانند موقعیت های درست را بهتر تشخیص دهند.

نهنگ های چین لینک نیز، در این 6 ماه فعال بوده اند و حدود 313 میلیون دلار توکن LINK به سرمایه خود اضافه کرده اند. چین لینک یکی از بزرگ ترین ارزهای دیجیتال می باشد و از این رو، حرکات نهنگ های آن برای بسیاری از سرمایه گذاران مهم است.

در حال حاضر، چین لینک در رتبه 21 بازار قرار دارد و مانند سایر رمز ارزهای بزرگ، کمی رشد در بازار آن به چشم می خورد. البته که این رشد در بازه روزانه قابل رویت است و در بازه های بزرگ تر وضعیت به گونه دیگری است. قیمت چین لینک نیز، کمی پایین تر از 7 دلار و در محدوده 6.91 دلار قرار دارد. در مقایسه با سقف سالانه و تاریخی این ارز دیجیتال، کاهش قیمت چشمگیری را مشاهده می کنیم. با این حال، حرکت های مثبت نهنگ های چین لینک، می تواند خبر خوبی برای سرمایه گذاران باشد. در ادامه به بررسی افزایش سرمایه نهنگ های LINK در 6 ماه اخیر می پردازیم.

 

نهنگ چین لینک

 

افزایش سرمایه نهنگ های چین لینک

جالب است بدانید که 74 درصد کل بازار چین لینک، در اختیار نهنگ های چین لینک قرار دارد. یعنی نهنگ های چین لینک تسلط زیادی روی بازار این ارز دیجیتال دارند و می توانند با فعالیت های خود، روی قیمت تاثیر بگذارند. از طرفی، 72 درصد کل هولدرهای ارز دیجیتال LINK، بیش از یک سال است که این ارز دیجیتال را هولد می کنند. بنابراین، در صورتی که به تازگی روی چین لینک سرمایه گذاری کرده اید و سود دلخواه خود را نگرفته اید، نا امید نشوید.

چین لینک یکی از برترین ارزهای دیجیتال بازار و یک توکن ERC-20 است که در زمینه های زیادی کاربرد دارد. از این رو به احتمال زیاد، با صبر و افزایش دانش خود، می توانید از خرید چین لینک سود دلخواه را بگیرید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها