چت GPT یک دستیار تریدر

چت GPT یک نوع هوش مصنوعی است که بر اساس کدهای برنامه نویسی شده آموزش دیده است و می‌تواند به سوالات کاربران در هر زمینه‌ای پاسخ دهد. به نوعی این چت بات می‌تواند در زمینه ارزهای دیجیتال نیز تحولات زیادی ایجاد کند. با توجه به اینکه منابع آموزشی زیادی برای یادگیری ترید وجود دارد، اما چت GPT می‌تواند برای کاربران تازه‌کار در حوزه ارزهای دیجیتال یک ابزار سریع، جامع و کمکی باشد. البته برخی از فعالان بازار کریپتوکارنسی از این برنامه برای تصمیم‌ گیری در خصوص قیمت و اطلاعات لحظه‌‌ای بازار استفاده می‌کنند.

همچنین تریدرها با کمک چت GPT قادر به طراحی ربات معامله گر خود می‌باشند و حتی می‌توانند سبد سرمایه گذاری خود را مشخص کنند. البته چت GPT برای معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران شرایطی فراهم می‌کند تا بتوانند از آخرین روندهای قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها مطلع شوند.

 

ویژگی‌ های چت GPT در بازار ارز دیجیتال

 ChatGPT به نوعی می‌تواند با توجه به نیاز کاربر، تجزیه و تحلیل مناسبی از کارایی و روند قیمتی یک ارز دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف را ارائه دهد. برهمین اساس اطلاعات ارائه شده توسط چت جی پی تی می‌‌تواند به کاربر کمک کند تا تصمیم آگاهانه‌‌تری برای سرمایه‌ گذاری در یک ارز دیجیتال بگیرد. همچنین چت GPT برای کاربران شرایطی فراهم می‌کند تا بتوانند قراردادهای هوشمند طراحی کند و برنامه‌های غیرمتمرکز را توسعه دهند.

نقش تکنولوژی چت GPT در دنیای ارزهای دیجیتال و کارایی آن در بخش متاورس می‌تواند بیشتر به چشم بخورد. کاربردهایی که نقش ChatGPT در متاورس می‌تواند داشته باشد، شامل گسترش آواتارهای دیجیتالی است، که می‌تواند آن‌ها را واقعی‌تر و طبیعی‌تر کند. چت GPT می‌تواند برای طراحی فعالیت‌های جذاب مثل تغییر رنگ‌ها در دنیای متاورس، استفاده شود.

 

چتGPT عامل رشد توکن های هوش مصنوعی

 

چت GPT عامل رشد توکن های هوش مصنوعی

با رونمایی از چت GPT برخی از تحلیلگران و فعالان کریپتو، اخبار مربوط به توسعه هوش مصنوعی را عامل مهم و محرک قوی در افزایش قیمت توکن‌های مربوط به هوش مصنوعی می‌‌دانند. البته مایکروسافت یکی از اولین شرکت‌هایی می‌باشد که قبلا هم در زمان راه اندازی شرکت OpenAI در آن سرمایه گذاری کرده بود. سرمایه‌گذاری این شرکت نیز در گذشته توانسته بود بر روی قیمت توکن های هوش ممصنوعی تاثیر به سزایی بگذارد. همچنین قیمت برخی از توکن‌های مربوط به هوش مصنوعی در چندین ماه گذشته، افزایش چشمگیری نسبت به قبل داشته است.

به عنوان مثال توکن FET در ماه دسامبر ۴۵ درصد رشد داشت و توکن‌های RLC و OCEAN هم به ترتیب با ۱۵ و ۲۰ درصد رشد و افزایش قیمت روبرو بوده‌اند. بسیاری از افراد پیش‌بینی می‌کنند هوش مصنوعی و توکن های مرتبط با آن بتوانند در آینده بازار ارز دیجیتال بسیار پررنگ‌تر باشند. در این بین این سوال به میان می‌آید که چه توکن هایی در هوش مصنوعی کاربردی هستند؟ علاوه بر ارزهای گفته شده در بالا از دیگر ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، می‌توان به ارز دیجیتال PARSIQ اشاره کرد که این رمز ارز در صنایع مختلف کاربرد دارد.

همچنین ارز دیجیتال Project PAI نیز یکی دیگر از رمز ارزهای حوزه هوش مصنوعی است، که نوعی پروتکل بلاک چین برای آواتارهای هوشمند در اقتصاد هوش مصنوعی می‌باشد. ارزهای دیجیتال Fetch.Al و Crotex نیز در دسته ارزهای هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که کاربران می‌توانند برای سرمایه گذاری آن‌ها را زیر نظر بگیرند.

 

مزایای ترید با ChatGPT

معامله با ربات‌های ارزهای دیجیتال از مزایای بسیار زیادی برخوردار است برهمین اساس ما در این بخش قصد داریم به مزایای معامله با ChatGPT بپردازیم. بازار ارزهای دیجیتال به صورت 24 ساعته و شبانه روز فعالیت می‌کند از همین رو بررسی بازار توسط تریدر در طول شبانه روز کار راحتی نیست. اما ربات‌های تریدر می‌توانند، داده‌ها اخبار را در طول شبانه روز بررسی کنند و در زمان مناسب بدون نیاز به حضور شما معاملات را انجام دهند.

که این موضوع یکی ازمزایای ترید با چت GPT می‌باشد. همچنین بازار ارز دیجیتال نوسانات و هیجانات زیادی را با خود به همراه دارد. برهمین اساس یک تریدر و سرمایه گذار ممکن است در یک معامله با احساست خود جلو برود و دچار مشکل و ضرر شود. از همین رو ربات‌ها بر اساس قوانین از پیش برنامه ریزی شده عمل می‌کنند و به هیچ عنوان در معاملات آن‌ها احساسات دخیل نمی‌باشد.

 

دیدگاه ها درباره چتGPT

 

دیدگاه ها درباره چت GPT

ویتالیک بوترین خالق اتریوم، در چندین ماه گذشته با نوشتن یک برنامه سعی در به چالش کشیدن چت GPT کرد و آن را مورد آزمون و خطا قرار داد. از نظر ویتالیک این هوش مصنوعی نواقصی دارد که هنوز نمی‌تواند برنامه نویسان انسانی را به چالش بکشد. اما می‌تواند به عنوان ابزار، سرعت انسان را در کد نویسی افزایش دهد.

اوتلایر ونچر مهندس ارشد بلاک چین، با آزمایش کردن چت GPT اعلام کرد این فناوری برای کارهای پیشرفته در قراردادهای هوشمند کارآمد نیست. در مقابل تامیوا ادمیدون، یک مهندس نرم‌ افزار کانادایی از چت GPT برای کد نویسی کیف پول ارزهای دیجیتال استفاده کرد که نتیجه آن را بسیار اثربخش خواند. کاربران می‌توانند با وارد شدن به سایت شرکت OpenAI تجربه استفاده از این تکنولوژی را داشته باشند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها