بیت کوین کپی شده نمی تواند با BTC رقابت کند!

با گسترش تعداد و تنوع ارزهای دیجیتال، متخصصان بازار ارز دیجیتال بیش از پیش به دفاع از بیت کوین می پردازند. اکنون که بسیاری از سرمایه گذاران خیال می کنند ارز دیجیتالی بهتر از بیت کوین وجود دارد، بیت کوین ماکسیمالیست ها در این باره بیش از پیش شفاف سازی می کنند. یکی از متخصصان این حوزه به نام پیر روکارد، در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که سایر ارزهای دیجیتال یک بیت کوین کپی شده هستند. بنابراین این ارزهای دیجیتال، توان رقابت با BTC را ندارند. او اظهار داشت که پروژه هایی مانند دوج کوین و اتریوم، ظرفیت های بیت کوین را ندارند و سرمایه گذاران باید این موضوع را بدانند. در ادامه به شرح کامل تر سخنان روکارد درباره بیت کوین می پردازیم.

بیت کوین

چرا بیت کوین بهترین ارز دیجیتال است؟

نه تنها روکارد، بلکه بسیاری از سرمایه گذاران اعتقاد دارند که بیت کوین بهترین ارز دیجیتال است. اما چه دلایلی پشت این عقیده وجود دارد؟ طبق سخنان پیر روکارد، پروژه هایی مانند دوج کوین و اتریوم تنها یک نسخه کپی شده از بیت کوین هستند که ظرفیت های آن را ندارند. او می گوید که دوج کوین یک ارز دیجیتال تورم زا و نسخه ای تقلبی از بیت کوین است. اتریوم نیز، مقدار عرضه مشخصی ندارد؛ بنابراین قابلیت ایجاد تورم در اتریوم هم به چشم می خورد. این در حالی است که یکی از آرمان های اصلی بیت کوین، مقابله با تورم می باشد.

علاوه بر این ها، دلایل دیگری هم وجود دارند که بیت کوین را به عنوان بهترین ارز دیجیتال معرفی می کنند. تمرکز زدایی مطلق، تاریخچه درخشان و سابقه بیشتر نسبت به تمامی رمز ارزها، سیستم ضد تورم و… از مواردی هستند که اعتبار بیت کوین را افزایش می دهند. بر این اساس، بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ بازار، BTC را به عنوان برترین رمز ارز معرفی می کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها