معرفی بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

با پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران زیادی به این بازار مالی علاقه‌مند شدند و سرمایه خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کردند. ابتدا در بازار کریپتوکارنسی کاربران برای داشتن ارزهای دیجیتال تنها می‌توانستند رمز ارزها را خریداری کنند. اما پس از گذشت مدتی توسعه دهندگان به فکر راهی بودند تا کاربران بتوانند رمز ارزهای رایگان نیز دریافت کنند. از همین رو روش‌های متفاوتی برای دریافت رمز ارزهای رایگان به وجود آمد.

یکی از این روش‌ها دریافت رمز ارز رایگان از طریق بازی کردن بود یعنی کاربران با بازی کردن می‌توانند رمز ارز هدیه بگیرند. البته در ابتدا تعداد بازی‌هایی که ارز دیجیتال می دادند کم بود. اما پس از گذشت مدتی این بازی‌ها با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شد که این موضوع باعث به وجود آمدن تعداد زیادی از بازی های کریپتویی شد. البته به جز بازی‌ هایی که ارز دیجیتال می دهند روش‌های دیگری همچون ایردراپ، لاک دراپ و استخراج وجود دارد که کاربران با کمک آن‌ها می‌توانند رمز ارز رایگان دریافت کنند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص بهترین بازی های کریپتویی که ارز دیجیتال می‌دهند بپردازیم.

 

بهترین بازی های کریپتویی

 

بهترین بازی های کریپتویی

از گذشته تا به امروز افراد زیادی به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند شدند و ساعت‌ها وقت خود را پای بازی‌های کامپیوتری می‌گذارند. شاید این موضوع برای شما جالب باشد که بازار ارزهای دیجیتال به دلیل استفاده زیاد افراد از بازی‌های کامپیوتری و موبایلی به این صنعت علاقه‌مند شدند و ردپایی از خود در صنعت بازی سازی به جا گذاشته‌اند.

از همین رو توسعه‌دهندگان بازی‌های کامپیوتری و موبایلی نیز برای جذب مخاطب بیشتر از این موضوع استقبال کردند. حال فکر کنید ساعت‌ها پشت کامپیوتر بنشینید و از بازی لذت ببرید و درآمد کسب کنید. برهمین اساس همانطور که در بخش بالا به آن اشاره شد در سال‌های گذشته تعداد بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند افزایش یافت. با در نظر داشتن این موضوع در سال‌های اخیر تعدادی از این بازی‌ها به عنوان بهترین و محبوب‌ترین بازی های کریپتویی شناخته شده است. برهمین اساس در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین بازی های کریپتویی را به شما معرفی کنیم.

 

سندباکس (Sandbox)

 

سندباکس (Sandbox)

سندباکس (Sandbox) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی است که به عنوان بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌ دهند شناخته می‌شود. این بازی هیجان انگیز و جذاب بر روی دو شبکه بزرگ پالیگان و اتریوم راه‌اندازی شده است و بر روی سیستم عامل ویندوز و IOS قابل نصب است. همچنین بهتر است بدانید بازی سندباکس افراد متفاوتی را مورد هدف قرار داده است. زیرا کاربران با ساخت بازی و همچنین خرید زمین در متاورس می‌توانند به راحتی کسب درآمد کنند.

همچنین این پروژه دارای رمز ارز بومی، به نام سند باکس (SAND) می‌باشد که بر روی شبکه اتریوم طراحی شده است. برهمین اساس کاربران در بازی سندباکس می‌توانند برای خرید تجهیزات و موارد مورد نیاز در بازی و همچنین استیکینگ از ارز دیجیتال SAND استفاده کنند. با در نظر  داشتن این موضوع بهتر است بدانید که ارز سندباکس در حال حاضر جایگاه 88 بازار ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است و هم اکنون با قیمت 0.4153 دلاری معامله می‌شود.

 

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

 

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است. این بازی توسط کمپانی اسکای میویس راه اندازی شده است و برای کاربران امکانی را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند تنها با بازی کردن کسب درآمد کنند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است در خصوص روند این بازی نیز اطلاعاتی داشته باشید.

بازی اکسی اینفینیتی را جانورانی با نام axie تشکیل داده‌اند که این جانوران از قدرت متفاوتی برخوردارند. در همین بین کاربران باید جانوران خود را تقویت کنند تا بتوانند در مبارزه پیروز شوند. البته قابل ذکر است که اکسی اینفینیتی نیز همچون سایر بازی های کریپتویی از رمز ارز بومی به نام اکسی اینفینیتی (AXS) برخوردار است. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که ابن بازی از رمز ارز بوی به نام ارز دیجیتال اکسی برخودار است که در حال حاضر رتبه 77 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصال داده است و در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 5.72 دلار خرید و فروش می‌شود.

 

دیسنترالند

 

دیسنترالند (Decentraland)

دسنترالند (Decentraland) یکی دیگر از بازی های کریپتویی است که ارز دیجیتال رایگان می‌دهد. در این بازی کریپتویی کاربران می‌توانند تمامی زمین‌ها، کارکترها و توکن‌های غیرمثلی (NFT) را معامله کنند. همچنین این پروژه از رمز ارز بومی با نام مانا (MANA) که بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است نیز برخوردار است.

با در نظر داشتن این موضوع در حال حاضر ارز دیجیتال مانا رتبه 100 بازار را به خود اختصاص داده است و در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.3219 دلار معامله می‌شود. از همین رو می‌توان گفت بازیکنان با استفاده از رمز ارز بومی این پروژه می‌توانند به راحتی زمین خریداری کرده و از خدمات بازی استفاده کنند. بنابراین جالب است بدانید که گیمرها در این بازی می‌توانند با خرید زمین در این بازی ارتقا پبدا کنند و درآمد خود را افزایش دهند.

 

استپن (STEPN)

 

استپن (STEPN)

استپن یکی دیگر از بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند می‌باشد که به صورت کاملا متفاوت راه‌اندازی شده است. زیرا در این بازی شما می‌توانید با راه رفتن ارز دیجیتال استپن دریافت کنید. نحوه کسب درآمد از این بازی به این شکل است که شما ابتدا باید از بازار استپن کفش NFT خریداری کنید.

سپس به ازای هر قدم پیاده‌روی رمز ارز رایگان دریافت کنید. البته در این بازی روش دیگری نیز برای کسب درآمد وجود دارد. شما می‌توانید سطح کفش‌های خریداری شده را افزایش دهید و با ترکیب کردن آن‌ها با یکدیگر کفش‌های جدید تولید کنید و سپس با فروش آن‌ها کسب درآمد کنید. جالب است بدانید در این بازی دو رمز ارز اختصاصی با نام ارز دیجیتال استپن (GMT) و ارز دیجیتال جی اس تی (GST) به شما هدیه داده می‌‌شود.

 

تتان آرنا (Thetan Arena)

 

تتان آرنا (Thetan Arena)

تتان آرنا یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی است که در اوایل سال 2021 وارد بازار شد. به نوعی گیمرها تتان آرنا را به عنوان یک بازی نوپا می‌شناسند که از رمز ارز بومی با نام‌های THC و THG برخوردار است. اما با در نظر داشتن این موضوع بازی تتان آرنا با داشتن قابلیت‌های متنوع یکی از بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند می‌باشد. زیرا در این بازی گیمرها می‌توانند یک تیم با دوستان و آشنایان خود تشکیل دهند و به صورت گروهی کسب درآمد کنند.

 

 استار اطلس (Star Atlas)

 

 استار اطلس (Star Atlas)

استار اطلس یکی از بازی‌های متفاوت در فضای گیمینگ می‌باشد که یک تم فضایی در صدها سال بعد را به کاربران نشان می‌دهد. کاوش در فضا، سفینه‌نوردی، کنترل زمین و انجام ماموریت‌های متفاوتی از مکانیسم‌های این بازی می‌باشد. همچنین این بازی از دو توکن اطلس (ATLAS) و پولیس (POLIS) برخوردار است. البته نسخه نهایی این بازی متفاوت در حال راه‌اندازی است، اما مینی گیم‌های این بازی وارد بازار شده است. جالب است بدانید بسیار از توکن‌های بومی این بازی‌ها در صنعت متاورس نیز کاربرد دارند. همچنین تنها با رجوع به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن شما می‌توانید تعداد زیادی از این توکن‌های بومی را خریداری کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها