فعالیت ماینرهای ارز دیجیتال در ایران قانونا تصویب شد

ماینرهای ارز دیجیتال در این چند سال، وضعیت پر پیچ و خمی در ایران داشتند. بسیاری از این ماینرها به دلیل فعالیت غیرقانونی توقیف شدند و صاحبان آن ها نیز ضرر کردند. سرانجام، صبح امروز خبر تصویب امکان فعالیت ماینرهای ارز دیجیتال توسط هیئت دولت، منتشر شد. این خبر می تواند ماینرهای ارز دیجیتال ایرانی را به ادامه فعالیت امیدوار کند. البته که فعالیت ماینرها فقط برای خود آن ها سودمند نمی باشد. این فعالیت می تواند در صورت انجام درست و قانونی، به اقتصاد کشور نیز کمک شایانی کند و درهای واردات را مجددا به روی ایران باز کند. در ادامه، خبر مرتبط با فعالیت ماینرها در ایران را به طور کامل تر شرح می دهیم.

 

فعالیت ماینرهای ارز دیجیتال در ایران

 

رضا فاطمی امین (وزیر صمت)، از تصویب امکان استخراج ارز دیجیتال توسط ماینرها و استفاده از آن ها خبر داد. وی عنوان کرد که در جلسه روز گذشته هیئت دولت، امکان فعالیت ماینرها و استفاده از ارزهای دیجیتال برای واردات رسما تصویب شد. در پی این خبر، محمد لاهوتی (رئیس کنفدراسیون صادرات) ایران نیز، درباره امکان استفاده از رمز ارز در واردات خودرو چنین گفت:

شرط استفاده از ارز دیجیتال برای واردات خودرو، استخراج قانونی و با مجوز قابل رصد توسط بانک مرکزی می باشد.

بر این اساس، می توانیم بگوییم که ارزهای دیجیتال از نظر قانونی در شرایط خوبی قرار دارند. پس علاقه مندان به ارز دیجیتال می توانند به استفاده گسترده تر این دارایی ها در ایران امیدوار باشند. علاوه بر این، انتشار رمزریال به عنوان ریال دیجیتالی نیز، می تواند اخبار خوب اخیر را تکمیل کند. سایر اخبار مربوط به قانونگذاری ارزهای دیجیتال در ایران و فعالیت ماینرها و صرافی ها، از طریق بلاگ بیت ایمن به اطلاع شما خواهد رسید. بنابراین در ادامه ماجراجویی خود در بازار رمز ارزها با ما همراه باشید تا از اخبار مهم داخلی و خارجی مطلع شوید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها