تاریخ آپدیت واسیل کاردانو اعلام شد

ماه سپتامبر، ماه مهمی برای بازار ارز دیجیتال و پروژه های بزرگ آن می باشد. در این ماه، برخی از بزرگ ترین پروژه های بلاک چینی مانند اتریوم و کاردانو، آپدیت های بزرگ خود را ارائه خواهند کرد. این در شرایطی است که ارزهای دیجیتال بزرگ در شرایط قیمتی خوبی قرار ندارند و احتمال ریزش بیشتر آن ها هم وجود دارد. بنابراین آپدیت های پیش رو، می توانند نقش مهمی را در تعیین روند بازار ایفا کنند. از این رو، ما به بررسی اخبار پیرامون یکی از این آپدیت های بزرگ، یعنی آپدیت واسیل کاردانو می پردازیم. در این مقاله، تاریخ آپدیت واسیل کاردانو را به شما می گوییم تا بتوانید برنامه ریزی های خود را سازماندهی کنید.

 

آپدیت واسیل کاردانو

 

تاریخ آپدیت واسیل کاردانو

چندی قبل، تاریخ نهایی آپدیت مرج اتریوم (Ethereum-Merge) اعلام شد. این در حالی بود که سرمایه گذاران هنوز از تاریخ قطعی آپدیت کاردانو اطلاع نداشتند. اکنون این تاریخ هم به سرمایه گذاران اعلام می شود تا آن ها بتوانند برنامه ریزی های خود را با آن مطابقت دهند. چارلز هاسکینسون (بنیانگذار کاردانو) روز قبل اعلام کرد که تاریخ قطعی آپدیت واسیل کاردانو، 22 سپتامبر (31 شهریور) خواهد بود. پیش از این، قرار بود که آپدیت کاردانو در تیر ماه رخ دهد؛ اما تاریخ آن تغییر کرد و حدود دو ماه عقب افتاد. آپدیت مرج اتریوم هم چنین شرایطی داشت و انجام آن بارها به تعویق افتاد. چنین چیزی هنگام راه اندازی آپدیت های بزرگ طبیعی است و برای افزایش احتمال موفقیت آپدیت، گاهی این اتفاقات می افتند.

اکنون می دانیم که آپدیت کاردانو تقریبا یک هفته بعد از آپدیت اتریوم رخ خواهد داد. بنابراین می توانیم احتمال یک شوک بزرگ در اواخر ماه سپتامبر را در نظر بگیریم. این شوک می تواند اجزای کوچک و بزرگ بازار، از بیت کوین گرفته تا رمز ارزهای کوچک تر را هم تحت تاثیر قرار دهد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها