رشد قیمت دوج کوین با توییت جدید بیلی مارکوس

ارز دوج کوین با واحد اختصاری DOGE ارز دیجیتالی که در ابتدا برای شوخی شکل گرفت اما حالا میتوان آن را در کنار پروژه های قدرتمند حوزه ی کریپتو مشاهده کرد. دوج کوین در سال 2013 توسط بیلی مارکوس با نام مستعار “شیبتوشی ناکاموتو” و جیسون پالمر وارد بازار شد. سرمایه اولیه این پروژه 3.5 میلیون دلار بود اما حالا ارزش این بازار به ده ها میلیارد دلار می رسد. در شروع ارز دوج کوین را تنها برای شوخی و بدون پیش بینی تقاضای بازار و پذیرش توسط مردم ساختند.حالا با حمایت کردن افراد قدرت مند مثل ایلان ماسک و مارک کوبان این ارز به شدت قدرت گرفت. برای آشنایی کامل و صفر تا صد با این ارز دیجیتال معروف و پر طرفدار می توانید به مقاله دوج کوین چیست؟ سر بزنید. 

استخراج واحد های دوج کوین نامحدود است به همین دلیل کارمزد تراکنش های آن بسیار پایین است. دوج کوین یک میم کوین است؛ میم کوین آن دسته از ارز هایی هستند که بخاطر عکس لوگو یا نام بامزه در فضای مجازی محبوب باشند. دوج کوین یکی از محبوب ترین میم کوین هاست، محبوبیت دوج به حدی می رسد که از پروژه های عظیم و قدرمندی مثل اتریوم ها در برخی فضا های مجازی محبوب تر است. البته دلایل دیگری مثل قیمت پایین و کاربرد در امور خیریه هم در این امر تاثیر داشت. دوج کوین یکی از فورک ها (شاخه ها) ی لاکی کوین است و خود لاکی کوین فورکی از لایت کوین می باشد. جالب است بدانید که لایت کوین یکی از قدیمی ترین ارز ها و فورکی از بیت کوین است.

 

رشد قیمت دوج کوین

 

رشد قیمت دوج کوین

بیلی مارکوس (Billy Markus)، مهندس فناوری اطلاعات و خالق میم کوین DOGE در توییتر خود درباره افزایش قیمت اخیر دوج کوین (6.3 درصد در 24 ساعت) اظهار نظر کرد. در زمان نگارش این مقاله، دوج کوین در حال معامله با 0.1493 دلار می باشد. قیمت دوج کوین تنها یک قدم با مقاومت 0.15 دلار فاصله دارد. البته در اوایل امروز پنجم فوریه 2022 دوج کوین توانست محدوده 0.15 دلار را لمس کند هرچند بعد از مدتی کوتاه دوباره به زیر این محدوده رسید. مارکوس همچنین در توییتی اعلام کرد که برای رشد قیمت دوج کوین حاضر شوید. در 21 می 2021 (31 اردیبهشت 1400)، دوج کوین به بالاترین سقف تاریخی خود (0.7376 دلار) رسید هرچند مدت زیادی دوام نیاورد.

بنیانگذار دوج کوین نیز در مورد آن اظهار نظر کرد و گفت که مدت زمان ماندن DOGE در محدوده 73 سنت بسیار کوتاه بود. از زمان رسیدن به ATH، دوج کوین در یک روند نزولی قرار داشت. البته در زمان هایی هم قله کوچکتری تشکیل می شدند اما دوباره ریزش داشتند. یکی از این قله ها در 20 اکتبر (28 مهر) به دست آمد در آن زمان قیمت دوج کوین به 0.3 دلار رسید. از آن زمان حتی قادر به نزدیک شدن برای آزمایش مقاومت 0.3 دلار هم نبود.

بیلی مارکوس چند روز بعد درباره آینده دوج کوین گفت: آینده این ارز دیجیتال روشن است زیرا از ابتدا برای بهبود اینترنت ایجاد شد. از آنجایی که اینترنت اشیا همچنان در حال افزایش است، تقاضای فزاینده ای برای پرداخت های کوچک با کارمزد تراکنش های پایین بسیار افزایش داشته است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها