استخراج دوج کوین چگونه است؟

در سال‌های اخیر واژه استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال را زیاد شنیده‌ایم. ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال، یکی از راه‌های کسب درآمد مطمئن و ثابت از رمز ارزها می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. البته این روش برای همه ارزهای دیجیتال جواب نمی‌دهد و شرایط خاصی دارد. به همین خاطر، عمده فعالان بازار ارز دیجیتال دردسرهای آن را به جان نمی‌خرند و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را ترجیح می‌دهند.

با این حال کسانی که به دنبال استخراج ارز دیجیتال می‌روند، می‌توانند از استخراج دوج کوین، بیت کوین، لایت کوین و برخی از رمز ارزهای دیگر به درآمد برسند. برهمین اساس ما در این مقاله قصد داریم به آموزش استخراج دوج کوین و مطالب زیر بیشتر بپردازیم تا تفاوت‌های موجود میان استخراج دوج و بیت کوین آشنا می‌کنیم.

  1. نحوه استخراج دوج کوین
  2. بهترین ماینر برای استخراج دوج کوین
  3. استخراج دوج کوین با پردازنده کامپیوتری (cpu)
  4. استخراج دوج کوین با کارت گرافیک (GPU)
  5. درآمد استخراج دوج کوین چقدر است؟
  6. تفاوت استخراج بیت کوین و دوج کوین

 

نحوه استخراج دوج کوین

 

نحوه استخراج دوج کوین

همانطور که گفتیم همه ارزهای دیجیتال امکان استخراج را ندارند و تنها برخی از آن‌ها استخراج‌پذیر هستند. دوج کوین یکی از مطرح‌ترین ارزهای دیجیتال قابل استخراج می‌باشد که با استفاده از دستگاه‌های ماینر استخراج می‌شود. ماینرها سخت‌ افزارهای قدرتمندی هستند که با تایید تراکنش‌های شبکه، ارزهای دیجیتال را در قالب کارمزد تراکنش‌ها توزیع می‌کنند. این دستگاه‌ها با حل معادلات پیچیده ریاضی، تراکنش‌ها را رمزگذاری می‌کنند و باعث افزایش امنیت شبکه می‌شوند. بنابراین استخراج دوج کوین علاوه بر این که درآمدی را نصیب ماینرها می‌کند، منافع زیادی را هم برای شبکه به همراه دارد.

همچنین استخراج ارز دوج کوین با ماینر در 6 مرحله انجام می‌شود. مرحله اول تهیه یک دستگاه ماینر دوج کوین است. مرحله دوم نصب نرم‌ افزار استخراج دوج کوین و آپدیت کردن درایورها می‌باشد. سومین مرحله، پیوستن به یک استخر استخراج یا ماینینگ پول دوج کوین است. پس از پیمودن این مراحل، در مرحله چهارم دستگاه‌های خود را به استخری که به آن پیوسته‌اید متصل می‌کنید. در مرحله پنجم نیز یک ولت دوج کوین راه‌اندازی می‌کنید تا بتوانید برای دریافت پاداش ماینینگ از آن استفاده کنید. در آخر ماینینگ را آغاز می‌کنید و با تایید تراکنش‌های شبکه، به عنوان جایزه مقداری دوج کوین به دست می‌آورید.

خلاصه مراحل استخراج ارز دیجیتال دوج کوین:

  • تهیه ماینر دوج کوین
  • تهیه نرم افزار استخراج دوج کوین
  • پیوستن به یک استخر استخراج
  • اتصال ماینر به استخر استخراج
  • راه‌اندازی کیف پول دوج کوین
  • آغاز استخراج و کسب درآمد

 

بهترین ماینر برای استخراج دوج کوین

اکنون که با نحوه استخراج دوج کوین با ماینر آشنا شدید بهتر است با بدانید در چندین سال گذشته و با پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال بسیاری از کاربران به دنبال دریافت رایگان رمز ارزها بودند برهمین اساس بسیار از آن‌ها به سوی استخراج ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و دوج کوین سوق پیدا کردند. با در نظر داشتن این موضوع در سال‌های اخیر دستگاه استخراج دوج کوین وارد بازار شد.

البته عده‌ای از کاربران استخراج این رمز ارز را از با استفاده از رایانه و لب تاپ‌های شخصی خود نیز انجام می‌دادند. اما اگر شما نیز به استخراج DOG علاقه‌مند هستید بهتر است به دنبال یک دستگاه مطمئن و کار آمد باشید. با در نظر داشتن این موضوع ما در این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین ماینر‌ها و دستگاه‌ها برای استخراج دوج کوین را به شما معرفی کنیم.

  • پردازنده‌های کامپیوتری یا CPU
  • پردازنده‌های گرافیکی و کارت‌های گرافیک (GPU)
  • دستگاه‌های استخراج یا ماینر

 

استخراج دوج کوین با پردازنده کامپیوتری (cpu)

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم عده‌ای استخراج دوج کوین را با استفاده از رایانه و کامپیوتر شخصی انجام می‌دهند. اما این نوع استخراج به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. زیرا استخراج دوج کوین با CPU یا همان پردازنده کامپیوتری باعث می‌شود عمر رایانه شما کاهش یابد. همچنین این روش استخراج دوج کوین باعث می‌شود روند استخراج شما کندتر پیش رود. البته این شیوه استخراج دوج کوین تنها زمانی کار آمد است که کامپیوتر و رایانه شما مدرن باشد و از تجهیزات قدرتمندی برخوردار باشد. برهمین اساس زمانی ک کامپیوتر شخصی شما از این تجهیزات و آپشن‌ها برخوردار باسد به راحتی می‌توانید استخراج خود را انجام دهید.

 

استخراج دوج کوین با کارت گرافیک (GPU)

یکی دیگر از بهترین شیوه‌های استخراج دوج کوین، استفاده از کارت‌های گرافیک (GPU) یا پردازنده‌های گرافیکی است. همچنین این روش استخراج برخلاف روش پردازنده‌های کامپیوتری بسیار کارآمد است. زیرا استخراج با کمک کارت‌های گرافیک ماین کردن را سریع‌تر و ساده و قدرتمند‌تر می‌کند. با در نظر داشتن این موضوع ما در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین پردازنده‌های گرافیکی را به شما معرفی کنیم.

  • کارت گرافیک RTX 3090 Ultra Gaming
  • کارت گرافیک RTX 2070
  • کارت گرافیک RX 580 GTS
  • کارت گرافیک AMD Radeon RX 5700XT
  • کارت گرافیک RTX 2080 Ti
  • کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti

 

ماینینگ دوج کوین

 

درآمد استخراج دوج کوین چقدر است؟

درآمد استخراج دوج کوین در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت است و مقدار آن به تومان و دلار نیز همواره تغییر می‌کند. در واقع پاداشی که شما در قبال استخراج دوج کوین دریافت می‌کنید، کوین DOGE است که قیمت آن دائما در حال تغییر است. در حال حاضر، پاداش روزانه استخراج دوج کوین 198.92643266 کوین DOGE است که با قیمت فعلی دوج کوین به مرز 15 دلار می‌رسد. پاداش هفتگی ماینینگ دوج کوین، 1392.48502863 دوج است که حدود 104.03 دلار تخمین زده می‌شود. در بازه ماهانه این پاداش تا 5967.7930 دوج کوین معادل 445.83 دلار افزایش می‌باشد. پاداش سالانه 72608.1479 کوین است و ارزش آن در حال حاضر 5,424.24 دلار می‌باشد.

بر این اساس ماینرهای دوج کوین می‌توانند با استخراج این ارز دیجیتال درآمد سالیانه خوبی به دست آورند. با این حال این درآمد بی‌دردسر هم نیست و نیازمند تهیه و نگهداری دستگاه‌های سخت‌افزاری قدرتمند و بعضا گران‌قیمت می‌باشد. البته که استخراج ابری یا کلود ماینینگ نیز راهی برای خلاصی از دردسرهای استخراج دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. این راه با اجاره دستگاه‌های استخراج و شراکت در سود آن‌ها با پرداخت اجاره صورت می‌پذیرد.

 

استخراج بیت کوین

 

تفاوت استخراج بیت کوین و دوج کوین

در استخراج بیت کوین، پس از استخراج 210,000 بلاک جدید که تقریبا 4 سال به طول می‌انجامد، فرایندی به نام هاوینگ رخ می‌دهد. هاوینگ بیت کوین باعث نصف شدن پاداش ماینرها می‌شود که در پی آن، استخراج بیت کوین های جدید نیز کاهش پیدا می‌کند. از این رو پدیده تورم در شبکه بیت کوین کنترل می‌شود، امنیت آن افزایش پیدا می‌کند و به واسطه کنترل عرضه احتمال افزایش قیمت نیز بیشتر می‌شود. استخراج دوج کوین نسبت به بیت کوین پاداش کمتری دارد اما سیستم اجرایی آن همانند بیت کوین است. هر دو ارز دیجیتال بیت کوین و دوج کوین به واسطه استفاده از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) امکان استخراج با سخت‌افزارهای قدرتمند را به ما می‌دهند.

در کل می‌توان گفت که استخراج دوج کوین و بیت کوین به واسطه داشتن سیستم و الگوریتم مشابه، دارای تفاوت‌های زیادی نیست. با این حال بسیاری از ماینرها ترجیح می‌دهند که با استخراج بیت کوین، به درآمد بیشتری برسند و به طور همزمان روی بیت کوین نیز سرمایه‌گذاری کنند.

اکنون با خواندن این مقاله می‌دانیم که چگونه دوج کوین استخراج کنیم البته راه ساده‌تری که برای به دست آوردن دوج کوین وجود دارد، خرید دوج کوین از صرافی ارز دیجیتال است. در صورتی که امکان استخراج دوج کوین را ندارید یا به دنبال راه سریع‌تر و ساده‌تری برای به دست آوردن این ارز دیجیتال هستید، می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت ایمن، خرید دوج کوین را به سادگی انجام دهید. با عضویت در بیت ایمن، امکان خرید و فروش میم کوین های دیگری مثل شیبا، فلوکی و بیبی دوج را هم به دست می‌آورید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها