تغییر نام ایاس همزمان با انجام هارد فورک جدید

سال 2022 تا به اینجای کار برای ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران آن ها موفقیت آمیز نبود. عموم رمز ارزهای مطرح در سال جاری میلادی بخش عمده ای از قیمت خود را از دست دادند و افت کردند. از این رو سرمایه گذاران زیادی هم دچار ضرر شدند و امید خود به آینده بازار را از دست دادند. در همین راستا، پروژه های بزرگ بلاک چینی و توسعه دهندگان آن ها، تصمیم گرفتند که تغییراتی بنیادی ایجاد کنند. شبکه های بزرگی چون اتریوم، کاردانو و ایاس، با انجام هارد فورک های خود این کار را انجام خواهند داد. این هارد فورک ها که تغییرات بزرگی را در شبکه ایجاد می کنند، می توانند وضعیت ارزهای دیجیتال را هم بهتر کنند. یکی از این تغییرات در رابطه با EOS، تغییر نام ایاس خواهد بود.

 

ایاس

 

تغییر نام ایاس به زودی اتفاق خواهد افتاد

شبکه ایاس هم مثل اتریوم و کاردانو، در حال راه اندازی یک بروزرسانی بزرگ است. آپدیت جدیت این شبکه حتی نام آن را هم تغییر می دهد و از این به بعد ایاس با نام EOSIO فعالیت می کند. در یک هفته گذشته نیز، قیمت این ارز دیجیتال رشد خوبی را تجربه کرد و نوید موفقیت آمیز بودن بروزرسانی را داد. با این حال باید منتظر آپدیت جدید شبکه و تغییر نام ایاس باشیم تا ببینیم که در عمل چه اتفاقی برای این توکن رخ می دهد. همزمان با این اتفاق، اتریوم و کاردانو به عنوان رو رقیب بزرگ ایاس نیز هارد فورک های خود را نهایی خواهند کرد. قطعا مهم ترین اتفاق در این بین، هارد فورک اتریوم می باشد که سرنوشت این ارز دیجیتال بزرگ را دگرگون می کند. هارد فورک کاردانو که واسیل نام دارد هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

با این حال ایاس هم به عنوان رقیب کوچک تر این دو ارز دیجیتال مطرح، شانس موفقیت دارد. تغییر نام ایاس و ایجاد تغییرات بنیادی در این شبکه، می تواند اختلاف ایاس با سایر رقبا از جمله اتریوم، کاردانو، سولانا و پولکادات را کمتر کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها