نسخه دوم اتریوم در آستانه رو نمایی

به گفته یکی از سرشناسان اتریوم، نسخه دوم اتریوم که ضروری ترین و در عین حال پر تاخیر ترین بروز رسانی بلاک چین است تا حدود 2 ماه دیگر راه اندازی خواهد شد. به گفته یکی از سران توسعه دهنده این پروژه؛ مهم ترین بروز رسانی بلاک چین مشکلات زیادی دارد. قابل ذکر است که نسخه کنونی اتریوم از پردازش 14 تراکنش در ثانیه پشتیبانی می کند.

به همین دلیل بلاک چین اتریوم به گونه ای رسیده است که می توان گفت میزان بهره برداری به 97 درصد رسیده و به یک بروز رسانی بزرگ نیاز دارد. آپدیت نسخه دوم اتریوم می تواند قیمت اتریوم را نیز تحت تاثیر قرار دهد. البته که این تاثیر قطعی نیست و نباید بدون در نظر گرفتن سایر جوانب روی آن حساب کرد. بنابراین در کنار خواندن تحلیل اتریوم و دنبال کردن اخبار مربوط به این ارز دیجیتال، می توانید به آپدیت نسخه دوم اتریوم نیز توجه کنید.

 

فشار دیفای به بلاک چین اتریوم

طی 3 ماه اخیر فشارهای زیادی از سوی دیفای به بلاک چین اتریوم وارد شده است، که باعث شده هزینه های پردازش تراکنش بلاک چین اتریوم سنگین شود. هم اکنون، نسخه دوم اتریوم در یک شبکه آزمایشی موسوم به مدالا (Medalla) قرار دارد، در واقع این شبکه، شبکه عمومی است که از سوی بنیاد اتریوم توسعه داده شده و همانند یک سندباکس پیش از را‌ه‌اندازی نسخه اصلی شبکه عمل می‌کند.

 

تاثیر نسخه دوم اتریوم بر قیمت اتریوم

تیم توسعه دهنده نسخه دوم اتریوم اعلام کرده است وظیفه امنیتی این شبکه به عهده شرکت تریل آو بیتس (Trail of Bits) است. بسیاری از افراد و کارشناسان معتقدند که با این بروزرسانی، قیمت اتریوم می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند. به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی منتظر آپدیت نسخه دوم اتریوم هستند و از حالا خرید اتریوم را در برنامه سرمایه گذاری خود قرار می دهند. شما نیز برای خرید اتریوم می توانید به صفحه اصلی سایت صرافی بیت ایمن مراجعه کنید. پس از ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود، می توانید خرید اتریوم را به سادگی انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها